כמה חדשות לגבי הרכבת ת"א-ראשון לציון מערב

ben57

New member
כמה חדשות לגבי הרכבת ת"א-ראשון לציון מערב

היי לכולם כמו שכולם יודעים הפרויקט של הרכבת מתקדמת באופן מהיר למדיי לאחרונה קראתי בעיתון שרכבת ישראל הולכת להשקיע סכומי כסף ענקיים בהקמת תחנת רכבת בב"ח וולפסון (איפה שהקניון ) יוקם שם תחנת רכבת +חניון שישמש את הב"ח בזמן (לא עלינו ) מלחמה באמת חדשות משמחות ב.אני לא מחדש כאן לא לעצמי ולא לאף אחד אחר אבל כמו בארץ שלנו אם שמתם לב בכול עיר מקומות 2 תחנות רכבת והזמן הנסיעה בין התחנות הוא קצר ! מי תחנת ההגנה עד לתחנת וולפסון (שעתידה לקודם) פחות מי 20 דקות וזו רכבת בכלל !? בערים אחרות בעולם כמו :ארה"ב (לא נשווה את הגודל היחסי של ארה"ב למדינת ישראל) אבל בכול עיר בארה"ב יש תחנת רכבת אחת גדולה שהנגישות אלייה היא באמצעות תחבורה ציבורית אוטובוס ,מונית לדוגמא:תחנת יוסטפל שמוקמת על גבול חולון בת-ים אמורה לשרת את תושבי חולון ותושבי בת-ים לתחנה הזו אין גישה באמצעות תחבורה ציבורית אוטובוסים או מניות במקום תחנה אחת באזור בונים עוד תחנה תחנת וולפסון למה ?! לעזעל בונים עוד תחנה במקום לבנות שטחים ירוקים שחסרים לנו כ"כ וכדאי לשפר את השירות ללקוח ולקנות עוד קטרים בונים עוד תחנת רכבת תחנה שאין לה גישה באמצעות תחבורה ציבורית מה אתם אומרים? בברכה בן !
 

nagu

New member
אל תדאג...

ברור שאין אליה תחבורה.. המערך אליה ישתנה בהתאם.. יסדרו את קווי האוטובוס בהתאם לשינוי בתחבורה בארץ.. מה גם שהתחנות קרובות לשטח מגורים! וזה לא במקום שטח ירוק כי בכל מקרה לא הייתה רוצה לשבת בפארק בין 4 נתיבים לכל צד בנתיבי איילון.. אז בוא נירגע, ננשום עמוק, וניתן לרכבת ישראל לסיים את הפרוייקט הכל כך נחוץ הזה... ובעזרת השם, שיתחיל לפעול.. אז נדון בבעיות הנגישות (אם ויהיו) לתחנות החדשות.. פרה פרה.. הכל יהיה בסדר.. אנחנו צועדים בכיוון הנכון...
 

sandbird4

New member
אני לא רואה מה הבעיה (חוץ מאולי תחבורה לתחנה)

הישראלים האלה מתבכינים על כל דבר.... עד שסוף סוף מקימים תחנות בתוך העיר אז שוב מתלוננים?!? תחנת וולפסון גם נמצאת במקום מעולה ואסטרטגי וגם יש לשם תחבורה ציבורית טובה. תחנת יוסטפל היא יותר תחנה מקומית לתושבי האזור ואין צורך כל כך לתחבורה ציבורית מפותחת לשם. בכל מיקרה אני מניח שיש קוי אוטובוסים שעוברים ברחוב יוסטפל ככה שרק צריך להוסיף תחנת אוטובוס ליד תחנת הרכבת וכל האוטובוסים שעוברים ביוספטל יכלו לשרת את נוסעי תחנת הרכבת. כל השאר יסעו לתחנת וולפסון "המרכזית". גם אל תשכח שמדובר ברכבת פרברית ולא ברכבת שחוצה מדינות ונוסעת מאות קילומטרים. ברכבת פרברית התחנות סמוכות זו לזו.
 

amit1270

New member
ב. אלה תחנות "על קו" ולא תחנות קצה

ומה הקשר בין שטחים ירוקים לתחנות רכבת שנבנות בין מסלולי כביש מהיר?? ומי אמר לך שאין (או לא תהיה) אל התחנות גישה בתח"צ?
 

Image of me

New member
אין לך מושג על מה אתה מדבר.

בכל עיר שמכבדת את עצמה יש תחבורה מסילתית עירונית (חשמליות/רכבת קלה), פרברית ובינעירונית. הקווים הפרבריים של רכבת ישראל הם התחבורה המסילתית הפרברית, והמרחקים בין התחנות הם בדיוק כמו שנהוג בכל העולם.
 
למעלה