כמה לא מפתיע: תקלות וצפיפות קיצונית במטרונית

tapuzo

New member
כמה לא מפתיע: תקלות וצפיפות קיצונית במטרונית

ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל מפרסם נתונים קשים על המטרונית. כולל אוטובוסים שפסחו
על תחנות, 10-18% מהנוסעים שדיווחו על צפיפות קיצונית ('סרדינים'), 45% שדיווחו על בעיות בשילוט
ובכריזה המטרידה בכלי הרכב וברציפים, רציפים שנבנו עם מקומות ישבה ספורים ולא נותנים מכסה ראוי,
שילוט אלקטרוני גרוע על הקוים בתחנות, עיכובים רבים בהגעת קוים ביחס לתזמון ללא סינכרון, פערים
גדולים בין ההגעה בפועל למה שהובטח, בעיות במכונות, בעיות במעבר התעריפים בין חיפה והקריות,
ביטול קוים ללא הודעה בראש השנה - הפרה של החוזה מול המדינה. בעיה בסגירת התחנות המרכזיות
בסופי שבוע, בעיות נגישות אל האוטובוסים מהרציפים...
ועוד ועוד.
 

tapuzo

New member
מחדל המטרונית: ל43% מהנוסעים אין מקום ישיבה

גם לאחר הפעלת הנסיעות בתשלום, הצפיפות הקיצונית במטרונית נמשכת. בנובמבר לפי סקר ארגון
נוסעי התחבורה הציבורית, 33% דיווחו על צפיפות ללא מקום ישיבה, 10% דיווחו על צפיפות קיצונית.
כלומר 43% מהנוסעים לא מוצאים מקום ישיבה מתוכם רבים חשים מחנק, דחיפות ועמידה ארוכה
בתור חווית הנסיעה השגרתית שלהם באוטובוס לעבודה או ללימודים. ככה נראית "תחבורה ציבורית
חכמה ומתקדמת"... למטרונית לפי הדו"ח אין עדיפות ברמזורים, יש עיכובים רבים, הנסיעה איטית והיא
איטית אף יותר מהאוטובוסים הקודמים באותם מסלולים.

בראבו ליפה נוף, דן צפון, השר כץ וכל הגורמים המעורבים בזריקת 1.5 מליארד שקל על אוטובוסים
ארוכים צפופים איטיים שאי אפשר לפתוח בהם חלון, שאין בהם מקום ישיבה, שהשילוט בהם לא עובד,
עם שיטת כרטוס מבלבלת.
מה עוד יש לומר על המחדל המתמשך הזה?
 

droriko

New member
לא שהעולם בפורום לא יודעים שאתה קשקשן

אבל כשאתה מציין את דן צפון כחלק מהאשמים אתה מביא לי את הסעיף.
לדן יש תפקיד אחד-להוציא אוטובוסים בזמן. בתור אחד שעשה ספירות לא פעם בחיפה אני אומר לך בודאות שהם עומדים במשימה הזאת, ואם אתה לא מאמין תיסע לאחת מתחנות המוצא ותבדוק.
 
יש הבדל בין הדיווחים למה שקיים בפועל

אחרת היו כותבים ש40% לא מצאו מקום ישיבה.
אנשים זוכרים את הנסיעות הגרועות.
 

tapuzo

New member
תסע אתה בבוקר במטרונית נראה מה אתה תזכור

אחרי שינסו לסגור עליך את הדלתות עם צפצופים ותנסה להידחק
בתוך אנשים כדי שהחרא הזה יוכל כבר לצאת מהתחנה בלי לצפצף שוב
 

אבישי ק

New member
ולכן היא נקראת "הסרדינית"

נראית בדיוק כמו קופסת סרדינים
אפורה מבחוץ
ומלא אנשים עומדים כמו סרדינים בפנים

הבטיחו כל 3 דקות
בפועל יכול לעבור אפילו 20 דקות עד שהמטרונית מגיעה
ועל קריית אתא אני אפילו לא מדבר
 

tapuzo

New member
הבטיחו כל 6 דקות, גם בבוקר זה לא כל 6 דקות

אפילו בשעות העומס מדובר על 12 דקות ואת זה מדדנו עם קו 3 גם בשעות 06:00-08:00
בשעות הצהריים זה תלוי יש ימים שזה 10-15 דקות ומדדנו גם 22 ו-27 דקות המתנה לקו 3
בשעות 14:00-16:00
 
למעלה