כמה לא מפתיע: תקלות וצפיפות קיצונית במטרונית
ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל מפרסם נתונים קשים על המטרונית. כולל אוטובוסים שפסחו
על תחנות, 10-18% מהנוסעים שדיווחו על צפיפות קיצונית ('סרדינים'), 45% שדיווחו על בעיות בשילוט
ובכריזה המטרידה בכלי הרכב וברציפים, רציפים שנבנו עם מקומות ישבה ספורים ולא נותנים מכסה ראוי,
שילוט אלקטרוני גרוע על הקוים בתחנות, עיכובים רבים בהגעת קוים ביחס לתזמון ללא סינכרון, פערים
גדולים בין ההגעה בפועל למה שהובטח, בעיות במכונות, בעיות במעבר התעריפים בין חיפה והקריות,
ביטול קוים ללא הודעה בראש השנה - הפרה של החוזה מול המדינה. בעיה בסגירת התחנות המרכזיות
בסופי שבוע, בעיות נגישות אל האוטובוסים מהרציפים...
ועוד ועוד.
ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל מפרסם נתונים קשים על המטרונית. כולל אוטובוסים שפסחו
על תחנות, 10-18% מהנוסעים שדיווחו על צפיפות קיצונית ('סרדינים'), 45% שדיווחו על בעיות בשילוט
ובכריזה המטרידה בכלי הרכב וברציפים, רציפים שנבנו עם מקומות ישבה ספורים ולא נותנים מכסה ראוי,
שילוט אלקטרוני גרוע על הקוים בתחנות, עיכובים רבים בהגעת קוים ביחס לתזמון ללא סינכרון, פערים
גדולים בין ההגעה בפועל למה שהובטח, בעיות במכונות, בעיות במעבר התעריפים בין חיפה והקריות,
ביטול קוים ללא הודעה בראש השנה - הפרה של החוזה מול המדינה. בעיה בסגירת התחנות המרכזיות
בסופי שבוע, בעיות נגישות אל האוטובוסים מהרציפים...
ועוד ועוד.