כמה מילים על הפרסומות האחרונות

מצטערת, עדיין לא הבנתי

מה בדיוק ה"חזון" פה ? ערימת גלעינים בכספת - זה נקרא "חזון" ? כמו שנאמר: "היקש לוגי?...."
 

AbraCadabrA

New member
אותם

"זרעים" גוגואים בשפתנו אנו במחשבה תמימה יכולים להישתל ומהם יפרח עץ מישמש שממנו שוב במחשבה תמימה יהיה לנו עוד "גוגואים" זה חזון לא??? הידעתם: "בוקרא פיל מישמש"{בערבית} ישנו חודש אחד בשנה שבו גדלים המישמשים
 

אורז

New member
כמה מילים על הפרסומות האחרונות

א. יש איזו פרסומת מעפנה חדשה לסלקום (באומן) עם ילד שאוסף גוגואים וחולם שיהיו לו מלאן-תאלפים גוגואים באיזו כספת. לא ממש ברור הסיפור שם, גםלא מרגש במיוחד או חכם. סתם שפכו כסף על כלום. יכול להיות שהם הריחו שהתקציב בורח להם אז הם זרקו זין? ב. בסדרת הפרסומות החדשה של מפעל הפיס (אדלר) ניכר שהחליטו שלא צריך אסטרטגיה. כמו עם הלקוח הקטנים ביותר, נכנעו למנטרת ה"מבצע משוגע" וזהו. יש קמפיין.(מה הקמפיין הבא- "חולמים על כסף גדול? תתעוררו!"). ראיתי בינתיים שני סרטים. אחד על נגנית כינור שהתחרפנה באמצע קונצרט שהיה קצת מעצבן וסרט אחד משעשע על שופט כדורגל שמתחרפן באמצע המשחק ומביא אותה במספרת. ג. אניטה פללי של אסקייפ (מקאן) היא מה שנקרא שיחוק של ליהוק. רק מה, אחרי שירדנו לגמרי מהמפלצות, לא הבנתי מה הקו שמחבר את כל הקמפיינים האחרונים שלהם. לא, עיצוב סורייאליסטי זה לא מספיק בתור קונספט. ד. יש פרסומת חדשה ללאומי (אריאלי) עם אחד שנותן לחברה שלו 10 טבעות נישואין. קשה להתרכז במה הסרט רוצה להגיד בגלל הבחורה הנורא נורא מכוערת שבחרו שם. מה העניין, האם היא קרובת משפחה של המנכ"ל או שיש מסר חבוי בסרט, שרק אני לא הבנתי. בלי כל קשר, חרא של סרט. ה. לקידום אין משרד פרסום. הם חושבים שהם יכולים להסתדר טוב בלי. מסתבר שלא ממש. קידום העלו סרט הממחיש את שיטת הלימוד האישי שלהם. מה עשו? הראו שאצל המתחרים עם הספר הצהוב כולם לומדים אותו דבר כמו רובוטים ואז אמרו שבקידום לא כולם לומדים אותו דבר אלא יש שיטת לימוד אישי. מה שנקרא אחד על אחד. חבל, קידום זה מוצר סקסי וחכם לאחלה קהל יעד. אפשר היה לעשות לו אחלה קמפיינים. וזה שאני יורד על קידום זה רק בגלל שלסרטים הגרועים של אנקורי לא מגיע אפילו התייחסות.
 

S H I L G I

New member
הפרסומת של סלקום עסקים...

לא הבנתי מאיפה הם הביאו את הקשר בין הילד עם הגרעינים האלה לבין הצלחה בעסקים? בסדר. אז הוא מדמיין את עצמו מצליח עם הגרעינים האלה..לא הבנתי איך זה אמור להיות קשור לחברת פלאפונים..?! ותאמת..אני די אוהבת תפרסומת בלי קשר שהיא לא קשורה..אבל אני תמיד חושבת כל פעם מחדש שזו איזו פרסומת לשתילת עצמים או משהו של קק"ל..
 

K_man

New member
מה הקשר להצלחה בעסקים?

המסר בפרסומת היא חזון (ראה הסגיר של סלקום). החזון עובר בצורה מקסימה לדעתי בפרסומת המדוברת
 

mm130

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo18.gif

פרסומת מפתיעה וממוקדת.
 

johny_abola

New member
שתי נקודות

1. סלקום התקנאו באורנג', ובקמפיין העסקים המקסים שלהם (רחוב הממתקים), וניסו לחקות את הקונספט של חזון עסקי וראייה עתידית שאין לכל אחד, אך אבוי מה שיצא להם - איפה הם ואיפה אורנג'? במילה אחת: ח-ל-ש. 2. הפרסומת של לאומי היא פרסומת של יוהרה, של משרד פרסום שחושב שהקהל טיפש וכל מניפולציה רגשית קלה תגרום לאהדה רבה לפרסומת ולבנק. חוץ מזה שהבחורה בפרסומת דומה לגבר, הרי שזה נראה לי עינוי מה שהיא עוברת שם עם הטבעות - היא כבר רוצה שזה יגמר - זה כמעט אונס מה שהוא עושה לה - עוד טבעת ועוד טבעת - ממש השפלה. הפרסומת בכלל לא מרגשת, ובכלל בקמפיין הזה נראה לי ששיר הרקע ויונתן גפן פשוט מאפילים על המסרים.
 

סודה

New member
יש באמת משהו דפוק בפרסומת של לאומי

לדעתי הבעיה בבימוי ובלוק המאד מתכתי והמנוכר. אין שום חיבור למשהו שאנחנו מכירים מהמציאות. הכל מאד מתוכנת. אבל נקודת אור אחת -הבחור! יונפק מיד בעוד פרסומות!
 

oren*

New member
למיטב זכרוני סלקום השתמשו בממתקים

לפני אורנג' במודעות בעיתונים בהן ראו שולחן ועליו כרטיסי ביקור של רופא שיניים ולצידם קערת סוכריות.
 

K_man

New member
אתה זוכר מצוין

המודעה הייתה שולחן של רופא שיניים עם קערה ענקית של סוכריות על מקל. המודעה דיברה על לקוחות חוזרים. לדעתי היא זכתה בפרסים - זו באמת הייתה מודעה מצוינת
 
למעלה