אילן נרינסקי
New member
כמה מילים על עצמי ועל פעילותי ../images/Emo9.gif
לאור בקשתה של חגית אני אספר קצת על אופי הפעילות שלי. אני מגיע מתחום הזואולוגיה, הן בנטיות ליבי והן בהשכלתי. לתחום החינוך הגעתי כיון שחשוב לי להשפיע ולהציג בפני הדור הצעיר את מה שאני מאמין בו. אני עובד עם כל הגילאים אך מתמחה בגילאים המבוגרים יותר - סוף יסודי, חטיבה ותיכון, בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. מרבית הפעילות שלי עוסקת בזואולוגיה ברמה גבוהה (גם לצעירים) ולשם דוגמא, השנה הילדים לומדים את נושא הזואוגאוגרפיה. ההתמקדות היא בחיות בר בטבע ומעת לעת גם בחיות מבויתות. לפיכך אני מחזיק בפינת החי שלי לא רק בעלי חיים "קלאסים" כגון ארנבונים ושרקנים ומשתדל לגדל בעלי חיים פחות מוכרים. במסגרת הפעילויות אני רגיש מאד לנושאים ערכיים בכלל ולערכים אקולוגיים בפרט. אתם מוזמנים להגיב או לשאול שאלות
לאור בקשתה של חגית אני אספר קצת על אופי הפעילות שלי. אני מגיע מתחום הזואולוגיה, הן בנטיות ליבי והן בהשכלתי. לתחום החינוך הגעתי כיון שחשוב לי להשפיע ולהציג בפני הדור הצעיר את מה שאני מאמין בו. אני עובד עם כל הגילאים אך מתמחה בגילאים המבוגרים יותר - סוף יסודי, חטיבה ותיכון, בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. מרבית הפעילות שלי עוסקת בזואולוגיה ברמה גבוהה (גם לצעירים) ולשם דוגמא, השנה הילדים לומדים את נושא הזואוגאוגרפיה. ההתמקדות היא בחיות בר בטבע ומעת לעת גם בחיות מבויתות. לפיכך אני מחזיק בפינת החי שלי לא רק בעלי חיים "קלאסים" כגון ארנבונים ושרקנים ומשתדל לגדל בעלי חיים פחות מוכרים. במסגרת הפעילויות אני רגיש מאד לנושאים ערכיים בכלל ולערכים אקולוגיים בפרט. אתם מוזמנים להגיב או לשאול שאלות
