כמה מילי של יהודה צורף

כמה מילי של יהודה צורף

כשם שדוברי השמאל מאשימים את ישראל בכך שמדיניותה "הלוחמנית" היא זו המלבה את הטרור הערבי, כך הם מטילים עליה אחריות בלעדית לצפיפות הדמוגרפית שממררת את חיי הפלשתינים. בעולמו הווירטואלי של השמאל, הפלשתינים הם חיות מחמד נטולות בחירה חופשית, שתמימותן הפראית משחררת אותן מאחריות למעשיהן. אך עובדות המציאות מלמדות כי הצפיפות הפלשתינית נובעת בראש ובראשונה מכך שהפלשתינים מחזיקים בשיא בינלאומי של שיעור הריבוי הטבעי הגבוה ביותר בעולם. זאת כאשר העולם כולו כבר הפנים את השואה האקולוגית הגלומה בהתפוצצות אוכלוסין ופועל נמרצות לבקרת הילודה. מאחר שהפלשתינים שקועים בלוחמה דמוגרפית נגד ישראל, הם הופכים להיות קורבנות של עצמם. בנוסף לכך, הפלשתינים הם גם קורבנותיהם של שליטי מדינות ערב, שדאגו לדחוס אותם בתחומי ארץ ישראל הזעירה במקום ליישבם בעתודות הקרקע הבלתי נדלות של העולם הערבי. כלומר, העוני, הדלות והצפיפות במשכנות הפלשתינים נובעים באופן חד משמעי מכישלונותיהם העצמיים של הערבים, שבהשראת השמאל הישראלי והבינלאומי הסתגלו לגלם את תפקיד המסכנים. בניגוד לדפוסי החשיבה הווירטואליים של השמאל, מלמדת מפת המזרח התיכון כי העם היהודי הוא זה שנאלץ להידחס לסיר לחץ קיומי של תנאי צפיפות תת-אנושיים. הפלשתינים בגיבוי העולם הערבי והאירופאים דוגלים בהשקפה האנטישמית הגורסת שגם במולדתו נגזר על העם היהודי להצטופף בתוך חומות גיטו צר ודחוס. יתרה מזאת, אותה השקפה אנטישמית, שאומצה על ידי השמאל, גם גורסת שיהודים אינם יכולים לחיות ב"שטחים ערביים" אך ערבים יכולים לחיות בתוך "שטחים יהודיים". משטר האפרטהייד כנגד יהודים מתבטא גם בהשתרשותה של הקונספציה המדינית המחייבת אך ורק את היהודים לוותר על אדמותיהם למען השלום, בעוד שבעלותם של ערבים על אדמתם נתפשת כערך מקודש. לא רק בתחום המדיני וההתיישבותי נחשפת המציאות העגומה של אפרטהייד אנטי-יהודי אלא גם במגמות אנטישמיות שהשתרשו במערכת החוק והמשפט. כך נאכפים חוקי הבנייה על יהודים בלבד, בעוד שהערבים רשאים לעסוק בבניה בלתי חוקית נטולת מגבלות. מערכת המשפט מגלה רגישות לפגיעה בקודשי האיסלם והנצרות אך מגלה סלחנות כלפי פגיעה בקודשי ישראל. מצבו האומלל של הר הבית מסמל את שיאו של הפרדוקס הקיומי המזכה את ישראל בתואר המדינה היחידה בעולם שבה נהוגה מדיניות רשמית של אפרטהייד נגד יהודים. בתכתובת שניהלתי עם מזכ"ל "השומר הצעיר", מיצה המזכ"ל את יחסו לתושבי חבל קטיף בהגדרה הגורפת: "7000 יהודים החיים ברצועה צרה בה הם מכתיבים מציאות חיים בלתי נסבלת למיליון בני אנוש". התבטאותו האומללה של המזכ"ל ביחס למתיישבי חבל קטיף משקפת את בורותו האופיינית של השמאל המעדיף להתמכר לקנאות אידיאולוגית שמוצאת את פורקנה בהסתה חסרת רסן נגד אנשי יש"ע. שוב מלמדת המציאות עד כמה שבוי השמאל בכבלי דימוייו השקריים המיועדים להצדיק קיבעון אידיאולוגי. שכן, חלוצי חבל קטיף התיישבו באזור שומם, שהערבים כינוהו "האדמה המקוללת" והדירו את רגליהם ממנו. המתיישבים הפריחו את השממה, שהפלשתינים מאסו בה, וסיפקו עבודה לערביי המקום לפני שהשמאל הביא את "השלום". כדוגמת עמיתיו הפוליטיים, גם מזכ"ל "השומר הצעיר" אינו מודע לנימה הגזענית המשתמעת מהתבטאותו הארסית כלפי מתיישבי חבל קטיף, שממנה מסתבר כי עצם הימצאותם של יהודים בשכנות לפלשתינים מכתיבה "מציאות בלתי נסבלת למיליון בני אנוש". חבל קטיף הוא בבואה בזעיר אנפין של מדינת ישראל. כשם שחלוצי קטיף הפריחו את השממה והפכוה למובלעת של נווה מדבר בתוך מרחב ערבי, כך גם מדינת ישראל היא מובלעת פורחת בתוך מרחב ערבי עוין. טענות השמאל בעד פינוי חבל קטיף נקלטות בעולם וחוזרות אל ישראל כבומרנג. שכן, ברחבי העולם הולכת ומשתרשת ההכרה שאין הצדקה למדינה בת "כחמישה מיליון יהודים החיים ברצועה צרה בה הם מכתיבים מציאות חיים בלתי נסבלת למאות מיליוני בני אנוש"... הנה כי כן, אותם נימוקים המשמשים את מזכ"ל "השומר הצעיר" להצדקת פינוי חבל קטיף הם אלה המנוצלים על ידי אויבי מדינת ישראל להצדקת הערעור על עצם קיומה. ככל שישראל מבצעת וויתורים טריטוריאליים עמוקים יותר, כך היא מקרבת את קיצה. שכן, במשחק הכוחות הבינלאומי מסומנת ישראל כמדינה היחידה בעולם המוכנה לוותר על שטחיה למרות גודלה המיקרוסקופי ולמרות האיומים הכרוכים בהתכווצותה לממדי הגיטו הצפוף ביותר בעולם. רק לאחר פרוץ תהליך אוסלו החל העולם להתייחס למדינת ישראל כאל אפיזודה חולפת. ישראל המוותרת על טריטוריות בקלות בלתי נסבלת נתפשת כישות מדינית שוויתרה על יצר הקיום שלה. אלה הם כלליו של מאזן האימה, שאינו מתרשם ממס השפתיים של מנהיגינו על הכאב הכרוך בוויתורים הטריטוריאליים. מכל מקום, שום שלום אינו יכול לצמוח מתוך מדמנה של הפקרות מוסרית. שהרי, למען "השלום" נרמסת הדמוקרטיה, מהלכי "שלום" מעמיקים את השחיתות, ובחסות "השלום" משגשג הטרור. למען "השלום" ינושלו אזרחים מבתיהם וזכויותיהם האנושיות תופקענה, הציבור ייכתש תחת מכבש כלכלת "השלום", ואקולוגיית "השלום" תהפוך את חיינו לגיהינום... שלא לדבר על "ההפתעות" שמכינים לנו הערבים ובני בריתם בעידן "השלום". יהודה צורף
 

Red Star

New member
אין כמו דמגוגיה משובחת אחר הצהריים

מדיניותה הלוחמנית של ישראל מלבה את הטרור - לא גורמת לו. רק מעוררת אותו. אנחנו לא אשמים בקיום הטרור. אבל אנחנו בין האשמים בממדיו. אין לנו שום אחריות כלפי הצפיפות ברש"פ, אבל היא גם לא נגרמת ע"י הילודה הגבוהה; בתנאים טובים אפשר למצוא פתרונות דיור ובינוי מאוד נוחים גם בילודה הכי גבוהה; אבל להם אין תנאים כאלה בגלל המצב החברתי-כלכלי הירוד. העוני גורם לכך. ואגב, אני מאוד בספק שהפלשתינאים מחזיקים בשיא בינלאומי בילודה. בדקת מה מצב ההודים? נדמה לי שאצלם זה יותר גרוע. "מלמדת מפת המזרח התיכון שהעם היהודי הוא זה שנאלץ להידחס לסיר לחץ קיומי של תנאי צפיפות תת-אנושיים". קודם כל, אם נבחן את הנושא דרך מפת האיזור בלבד, למה לא מוזכרת גם לבנון? לבנון יותר קטנה מישראל וגם בה יש מיליוני אנשים. אבל לא המפה היא מקור המידע המהימן ביותר אלא הנתונים הסטיסטיים שאומרים בין היתר שהנגב מהווה כמחצית משטח ארצנו אך חיים בו רק כ-8% מתושבי ישראל! אם הייתי דמגוג כמו יהודה צורף ומתנסח בדומה לו הייתי אומר שתנאי הצפיפות במשכנותינו נובעים באופן חד-משמעי מכשלונותינו העצמיים שלנו, אנחנו קורבנות של עצמנו. "אותה השקפה אנטישמית, שאומצה על ידי השמאל, גם גורסת שיהודים אינם יכולים לחיות ב"שטחים ערביים" אך ערבים יכולים לחיות בתוך "שטחים יהודיים". משטר האפרטהייד כנגד יהודים מתבטא גם בהשתרשותה של הקונספציה המדינית המחייבת אך ורק את היהודים לוותר על אדמותיהם למען השלום, בעוד שבעלותם של ערבים על אדמתם נתפשת כערך מקודש. לא רק בתחום המדיני וההתיישבותי נחשפת המציאות העגומה של אפרטהייד אנטי-יהודי אלא גם במגמות אנטישמיות שהשתרשו במערכת החוק והמשפט. כך נאכפים חוקי הבנייה על יהודים בלבד, בעוד שהערבים רשאים לעסוק בבניה בלתי חוקית נטולת מגבלות. מערכת המשפט מגלה רגישות לפגיעה בקודשי האיסלם והנצרות אך מגלה סלחנות כלפי פגיעה בקודשי ישראל" על הקטע ההזוי הזה אני לא יודע אם ראוי להשיב. הוא כל-כך מנותק מהמציאות. ויהודה צורף משתמש בו פעמים אינספור בכשל הרטורי/טקטיקה הדמגוגית הידוע/ה של הצגת טענה חדשה כדוגמא לטענה קודמת. אי אפשר להציג טענה חדשה בלי מידע חדש, ואין פה מידע חדש אלא רק טענות ריקות. "חלוצי חבל קטיף התיישבו באזור שומם, שהערבים כינוהו "האדמה המקוללת" והדירו את רגליהם ממנו. המתיישבים הפריחו את השממה, שהפלשתינים מאסו בה" באמת תודה רבה ליהודה צורף על שיעור ההסטוריה המאלף (שימו לב לחרוז!) אבל העובדה (המוטלת בספק עקב חוסר המידע בקטע המצוטט) שהיהודים בחבל קטיף יישבו אותו כשהוא היה שומם ושבאותה תקופה הפלשתינאים כינו אותו "האדמה המקוללת" ומאסו בו לא סותרת כלל וכלל את העובדה שיהודי חבל קטיף הם היום כ-7,000 אנשים שמכתיבים מציאות חיים בלתי-נסבלת למיליוני הפלשתינאים שחיים ברצועה! "מזכ"ל "השומר הצעיר" אינו מודע לנימה הגזענית המשתמעת מהתבטאותו... שממנה מסתבר כי עצם הימצאותם של יהודים בשכנות לפלשתינים מכתיבה מציאות בלתי נסבלת..." - ממנה מסתבר? או אולי יהודה צורף בדה מליבו את המסקנה הזאת? איפה ניתן למצוא אותה בדבריו של מזכ"ל השמו"צ? ההתבטאות של מזכ"ל השמו"צ ללא ספק מאוד פגומה: הא לא מסביר למה ואיך 7,000 היהודים ברצועת עזה מכתיבים מציאות חיים בלתי-נסבלת למיליוני פלשתינאים. והנה יהודה צורף מנצל את הפירצה וממהר למלא את החלל ועוד מציג זאת כאילו לא הוא מילא את החלל אלא מילוי זה היה קיים כבר באמירתו של מזכ"ל השמו"צ או לפחות מאחוריה באופן שלא מוטל בספק. "חבל קטיף הוא בבואה בזעיר אנפין של מדינת ישראל. כשם שחלוצי קטיף הפריחו את השממה והפכוה למובלעת של נווה מדבר בתוך מרחב ערבי, כך גם מדינת ישראל היא מובלעת פורחת בתוך מרחב ערבי עוין" אני אתעלם מהנימה הגזענית בעליל בהצעת שטח יהודי במרכב ערבי כנווה מדבר, ואגש לעניין. מדינת ישראל היא מובלעת יהודית בתוך מרחב ערבי עוין - נכון. אך המרחב הערבי שמסביב לישראל הוא לא תחת שליטת ישראל, ומיליוני היהודים של ישראל לא מכתיבים מציאות חיים בלתי-נסבלת לעשרות ומאות מיליוני הערבים והאירנים שמסביבנו. טענות השמאל... נקלטות בעולם וחוזרות אל ישראל כבומרנג. שכן, ברחבי העולם הולכת ומשתרשת ההכרה שאין הצדקה למדינה בת "כחמישה מיליון יהודים החיים ברצועה צרה בה הם מכתיבים מציאות חיים בלתי נסבלת למאות מיליוני בני אנוש"... הנה כי כן, אותם נימוקים המשמשים את מזכ"ל "השומר הצעיר" להצדקת פינוי חבל קטיף הם אלה המנוצלים על ידי אויבי מדינת ישראל להצדקת הערעור על עצם קיומה" אוי לך, יהודה צורף, אוי לך ! אתה ממשיך דרכה של מסורת ארוכה ועתיקת-יומין של יהודים שהאמינו שאנטישמים שונאים אותנו בגלל מה שאנחנו עושים ואומרים ולא בגלל המופרעות של עצמם, וחשיבה זו הוכחה כשגויה ואף כהרת אסון! "ככל שישראל מבצעת ויתורים טריטוריאליים עמוקים יותר, כך היא מקרבת את קיצה" - כל-כך דרמטי (אפילו מלודרמטי), כל-כך דמגוגי, כל-כך נועד להפחיד את הקורא הבור. "שכן, במשחק הכוחות הבינלאומי מסומנת ישראל כמדינה היחידה בעולם המוכנה לוותר על שטחיה למרות גודלה המיקרוסקופי ולמרות האיומים הכרוכים בהתכווצותה לממדי הגיטו הצפוף ביותר בעולם" - מסומנת ע"י מי? ולשם מה? מוחו הקונספירטיבי של יהודה צורף פועל שעות נוספות. "רק לאחר פרוץ תהליך אוסלו החל העולם להתייחס למדינת ישראל כאל אפיזודה חולפת" - על מה האמירה השטותית הזאת מבוססת? מי שרוצה להתייחס לישראל כאל אפיזודה חולםת התייחס אליה כך מאז ומעולם ומי שלא רוצה לא מתייחס אליה כך. "ישראל המוותרת על טריטוריות בקלות בלתי נסבלת נתפסת כישות מדינית שויתרה על יצר הקיום שלה" - קודם כל לישויות מדיניות אין יצרים, יצרים יש רק לאורגניזמים. גם רצונות אין לישויות מדיניות, רצון יש רק לבני אדם. "נתפסת"... נתפסת. כל הכבוד. ישראל נתפסת. אבל אין למשפט הזה שום משמעות. למה? כי הוא פאסיבי וזה לא אומר כלום בהקשר הזה. השימוש של יהודה צורף בצורת הפועל הפאסיבית באמת מקומם לפעמים, כי הוא נעשה מתוך מגמה דמגוגית טהורה. יש לנו פה מקרה ברור של תסמונת הטענה המדומה, שכן בלי לדעת מהו הנושא במשפט אנחנו לא יודעים בעצם מה יהודה צורף רוצה לומר לנו, ואנחנו משלימים את החסר מדמיוננו. ובכן, מי תופס מדינה (במקרה זה ישראל) כישות מדינית שויתרה על "יצר" (אינטרס) הקיום שלה בגלל היותה מוכנה (זה לא מוזכר אבל זאת הכוונה ללא ספק) לוותר על טריטוריות "בקלות בלתי-נסבלת" (יש פה הערכה נורמטיבית ואפילו רגשית, דבר שלא אמור להימצא בטענה עניינית [לפחות בלי נימוק])? דומני שזהו יהודה צורף שיש לו תפיסה שכזאת והוא משליך אותה על כל העולם בגלל האגוצנטריות שלו. "אלה הם כלליו של מאזן האימה, שאינו מתרשם ממס השפתיים של מנהיגינו על הכאב הכרוך בוויתורים הטריטוריאליים" - האם יהודה צורף באמת לא יודע שהמלחה הקרה הסתיימה באופן סופי לחלוטין לפני כ-13 שנים? מילא. אבל להגיד שמאזן האימה לא מתרשם? את זה כל ילד יודע! רק בני אדם יכולים להתרשם מאמירות של מנהיגים ובכלל מכל דבר בעולם. והנה פה יש את אותה בעיה שהייתה מקודם? מי לא מתרשם ממס השפתיים של מנהיגינו? ומה זה בכלל אומר שהוא (או היא או הם או הן) לא מתרשם? אילו השלכות יש לכך? את זה יהודה צורף לא מגלה. זה סוד מודיעיני כמוס, אין לדעת למי זה עוד עלול להגיע. "מכל מקום, שום שלום לא יכול לצמוח מתוך מדמנה של הפקרות מוסרית" סופסוף אני מסכים עם יהודה צורף! אבל למה זה קשור?
 

Red Star

New member
המשך

"שהרי, למען "השלום" נרמסת הדמוקרטיה, מהלכי "שלום" מעמיקים את השחיתות, ובחסות "השלום" משגשג הטרור. למען "השלום" ינושלו אזרחים מבתיהם וזכויותיהם האנושיות תופקענה, הציבור ייכתש תחת מכבש כלכלת "השלום", ואקולוגיית "השלום" תהפוך את חיינו לגיהינום... שלא לדבר על "ההפתעות" שמכינים לנו הערבים ובני בריתם בעידן "השלום"." יופי, באמת.. הקתרזיס של המאמר. יהודה צורף בטוח ומשוכנע שלאחר שהלהיט את הקורא בטיעונים כאילו לוגיים לאורך כל המאמר הוא יכול עכשיו לקנח בשורה של האשמות חסרות כל נימוק וביסוס, שהרי הקורא עכשיו יודע שה"שלום" הוא רע וכיו"ב, אז צריך להוסיף עוד שמן למדורה ועוד כמה האשמות נגד ה"שלום" כדי שהקורא ירגיש עד הסוף שהוא גילה איפה קבור הכלב. זה מזכיר לי את המרקסיסטים שלא מספיקות להם ההאשמות הנכונות נגד הקפיטליזם ומוסיפים כל האשמה שעולה בראשם, כאילו כל דבר רע בעולם נובע מהקפיטליזם. יש הבדל מהותי אחד: מה שכתוב לפני הפסקה האחרונה במאמר שלפנינו גם לא נכון. ובשביל הפיינל טאץ', תחליפו את המילה "שלום" במילה "כיבוש" ותשוו.
 

Azazel

New member
כמובן, שללא הכיבוש, לא היה טרור...

 

Red Star

New member
ללא הכיבוש לא הייתה התנגדות

הפלשתינאים בחרו להתנגד בדרך של טרור ולא מלחמת גרילה נקיה ואנחנו נתנו להם כל סיבה אפשרית לא לשנות את הבחירה הזאת
 

Azazel

New member
שגיאה:

- ללא הכיבוש לא הייתה התנגדות. אם נגדיר כ"התנגדות" כל פעולה נגד ישראל ( אזי המושג "התגנגדות" הוא שגוי, כי מרמז פסיביות ברמה הכללית, והמאבק לא היה כזה), אז זה לא נכון, מכיוון פעולות נגד ישראל היו גם לפני הכיבוש. לגבי התירוץ שלך בסוף, זה לא שווה תגובה.
 

shay or eli

New member
טרור גם היה במאה ה- 15

אבל כיום הסיבה המרכזית והדלק המרכזי לטרור הפלסטיני הוא הכיבוש של שטחי הגדה המערבית ורצועת עזה. התנגדות זה לא מושג פאסיבי. במקרה שלנו, זוהי כל מלחמה פלסטינית נגד הכיבוש הישראלי - בין אם פעולת גרילה מעבר לקו הירוק או פעולת טרור בתוך הקו הירוק.
 

Azazel

New member
../images/Emo122.gif תרומה גדולה לדיון, ההערה

האחרונה הזאת. והחלק האחרון שלך בפעם המיליון מניח הנחה שהיא איננה נכונה. הכיבוש הוא הדבר שבו נלחמים, ולא כנגד היותינו כאן, בישות מדינית שבה אנחנו נמצאים, באופן כללי. (אני מצפה בכיליון עיניים ל"הארות" לגבי "הפסקת אש ארוכת טווח" עם החמאס, אגב.
)
 

shay or eli

New member
העובדה היא

שללא הדיכוי שהכיבוש יוצר, לא היו הייאוש והסבל, שהם הדלק לגיוס המתאבדים ע"י אירגוני הטרור. סיום הכיבוש בשטחיה הגדה המערבית ועזה הוא בפירוש המטרה הראשונה במעלה של המאבק הפלסטיני - זהו הקונצנזוס הפלסטיני, זוהי עמדתו של אש"ף וגם אירגוני הסירוב הקיצונים ביותר (חמאס, ג'יהאד...) התחילו כבר מזמן להבין את זה.
 

Azazel

New member
עוד פעם "גיוס המתאבדים"...

גיוס מתאבדים אף פעם לא היה הבעיה של ארגוני הטרור. לא קשה למצוא יחידים, במיוחד כאשר המוטיבציות הן אידאולוגיות. הבעיה תמיד הייתה בניית המטענים והחדרתם... ולגבי "הראשונה במעלה", זה עדיין לא היחידה. זה שזה מס' 1 בסדר העדיפויות לא אומר שזה הכל.
 

shay or eli

New member
זה שזה מס' 1

אומר שזה העיקר. לא קשה למצוא יחידים. אבל החמאס והג'יהאד האיסלמי כבר עברו מזמן את גבול הכת המטורפת בקצה העיר. מספר המחבלים המתאבדים הוא כבר מזמן לא חד-ספרתי. קשה להגיע למימדים כאלה בלי ייאוש ובלי תחושת "תמות נפשי עם פלישתים".
 

Azazel

New member
זה שזה מס' 1 גם לא אומר שזה העיקר.

ומה שאמרת לא משנה כלל את מה שאני אמרתי. אתה טוען שפיגועי ההתאבדות מתאפשרים עקב מתנדבים רבים. אני אומר שמתנדבים אף פעם לא היוו בעיה.
 

idoz

New member
בקשר למצב הילודה

הפלשטניאים שוברים שיאים. בהודו הריבוי הטבעי לא בשמיים כמו ברשות הפלסטינית.
 
למעלה