אז ככה. לפני כמה שבועות הייתה פריצה לדירתנו הצנועה. נכון. לא מדלת אלא מחלון.
ולמרות זאת, החלטתי שתהא זו הזדמנות להחליף את הצילינדרים שבדלתות החוץ למשהו שיקשה קצת יותר על פורצי מנעולי צילינדר.
כידוע, חברות המנעולים משווקות צילינדרים עם "מפתחות חכמים" שאת חלקם ניתן לשכפל רק באמצעות כרטיס מגנטי (עאלק). אבל שום דבר מאלה לא מסייע להתגבר על נקודת התורפה של הצילינדר: האזור של הלשונית ובורג החיבור של הצילינדר למנעול. שם יש מעט מאד מתכת, ופעולה קצרה, אלימה (ושקטה) של הפורץ... והרי הדלת פתוחה לרווחה עבורו. חיפשתי וחפרתי במרשתת, ומצאתי של'רב' ההוא, יש מנעול עם חיזוק בדיוק באזור המועד לפורענות.
נכון! יש האומרים, שמדובר רק בסיפורי סבתא, כי בעבור פורץ מאותגר, שום מנעול שכזה לא יהווה מכשול.
ובכל זאת השתוקקתי. שקט נפשי? בובע מייסעס? העיקר שלא תעמוד בפני החפץ בדרכו.
יצרתי קשר עם בית העסק שמפרסם את המנעול הזה, ושוחחנו. הוא הסביר לי, שמדובר בהזמנה "מיוחדת" מהרבנות, שכן לא מדובר בדיוק במוצר מדף.
הזמנתי, והוא הבטיח "שבתוך שבעה ימי עבודה וכו'". חיכיתי שבוע. חיכיתי שבועיים וחיכיתי עד בוש [לא בוש מבית סימנס].
מדי פעם יצרתי קשר, והוא רק הבהיר, שיש מקרנה. יש מיעוט עובדים במפעל והרב מתקשה למצוא זמן כדי לעמוד בהתקנות של הזמנה מיוחדת.
אז יופי. נכון. הרב הזה הוא אולי יצרן המנעולים היחיד בארץ (השאר כנראה מגיע מייבוא - במחירים מטורפים).
אבל אני עדיין תוהה, האם זה היחס הנכון מול לקוח, גם אם אינו לקוח "ישיר" של הרב.
לדעתי, יחס כזה פוגם גם בשמו הטוב של בית העסק, וגם אפעס מוריד מהחשק להעדיף כחולבן.
ולמרות זאת, החלטתי שתהא זו הזדמנות להחליף את הצילינדרים שבדלתות החוץ למשהו שיקשה קצת יותר על פורצי מנעולי צילינדר.
כידוע, חברות המנעולים משווקות צילינדרים עם "מפתחות חכמים" שאת חלקם ניתן לשכפל רק באמצעות כרטיס מגנטי (עאלק). אבל שום דבר מאלה לא מסייע להתגבר על נקודת התורפה של הצילינדר: האזור של הלשונית ובורג החיבור של הצילינדר למנעול. שם יש מעט מאד מתכת, ופעולה קצרה, אלימה (ושקטה) של הפורץ... והרי הדלת פתוחה לרווחה עבורו. חיפשתי וחפרתי במרשתת, ומצאתי של'רב' ההוא, יש מנעול עם חיזוק בדיוק באזור המועד לפורענות.
נכון! יש האומרים, שמדובר רק בסיפורי סבתא, כי בעבור פורץ מאותגר, שום מנעול שכזה לא יהווה מכשול.
ובכל זאת השתוקקתי. שקט נפשי? בובע מייסעס? העיקר שלא תעמוד בפני החפץ בדרכו.
יצרתי קשר עם בית העסק שמפרסם את המנעול הזה, ושוחחנו. הוא הסביר לי, שמדובר בהזמנה "מיוחדת" מהרבנות, שכן לא מדובר בדיוק במוצר מדף.
הזמנתי, והוא הבטיח "שבתוך שבעה ימי עבודה וכו'". חיכיתי שבוע. חיכיתי שבועיים וחיכיתי עד בוש [לא בוש מבית סימנס].
מדי פעם יצרתי קשר, והוא רק הבהיר, שיש מקרנה. יש מיעוט עובדים במפעל והרב מתקשה למצוא זמן כדי לעמוד בהתקנות של הזמנה מיוחדת.
אז יופי. נכון. הרב הזה הוא אולי יצרן המנעולים היחיד בארץ (השאר כנראה מגיע מייבוא - במחירים מטורפים).
אבל אני עדיין תוהה, האם זה היחס הנכון מול לקוח, גם אם אינו לקוח "ישיר" של הרב.
לדעתי, יחס כזה פוגם גם בשמו הטוב של בית העסק, וגם אפעס מוריד מהחשק להעדיף כחולבן.