כן, אפשרי בהחלט.
ובמקרה שאתה קונה בקופה פיזית, יש לזה כמה יתרונות: [1] איחרת / הקדמת / מצאת טרמפ מהדודה ? לא יגבו ממך שום קנס ! יש לך ביד כרטיס לא מנוקב, שאפשר להשתמש בו בהזדמנות אחרת (או למכור לי, בדיוק במחיר שקנית בלי להפסיד אגורה) בהזמנה בטלפון/אינטרנט יש קנס של 7 שקלים אם לא הופעת לנסיעה. [2] בקופה אפשר לבקש מקום ספציפי שמועדף עליך, בטלפון/אינטרנט אי אפשר. [3] בקופה אתה לא חייב לשלם בכרטיס אשראי, אפשר גם במזומן אם אתה מעדיף. [4] אם אתה קונה בטלפון/אינטרנט אז לפעמים יש תקלות ואז פתאום אתה בבעיה ולנהג אין את ההזמנה שלך וכו'. אם קנית בקופה, יש לך כרטיס של אגד עם תדפיס שמירת מקום של אגד, לא מהמדפסת שלך בבית אלא מהמדפסת של אגד, ואף אחד לא יכול להתווכח איתך. יש לקניה בקופה רק חיסרון אחד: אי אפשר לקבל כיסא שמור לנסיעה אחרת טלפונית, זה חייב להיות גם דרך הקופה. והנה צרור עצות כלליות לגבי הנסיעה באוטובוס בקוי אילת: עליך לשמור היטב על 2 הניירות, כרטיס הנסיעה העבה, ושובר שמירת המקום (בו כתוב שעה, מספר כיסא, מספר קו, וכו'). בלי כרטיס הנסיעה כאילו לא שילמת, בלי שובר שמירת המקום אין לך היכן לשבת ואתה עולה בין האחרונים. כמו כן, שים לב כי אם אדם יושב במקום שלך, זכותך לדרוש ממנו לקום, ואם לא יקום הנהג בדרך כלל יגיע כדי להתערב ולחייב אותו לקום. אם תרצה להימנע מלהגיע בכלל למצב הזה של להקים מישהו, תשתדל לעלות לאוטובוס בין הראשונים במידת האפשר. והנה סידור המקומות באוטובוס, פחות או יותר: דלת נהג 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 דלת 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 <<< נוח להישען על החלון 39 40 41 42 <<< לא נוח להישען על החלון 43 44 45 46 <<< נוח להישען על החלון 47 48 49 50 51 <<< ספסל אחורי כיסאות 1,2 אינם נמכרים בדרך כלל, כדי לאפשר לנהג ולאנשי אגד גמישות לסידור בעיות שונות ו/או להסעת נהג נוסף / נהג כנוסע. לכן, אם תשב על כיסאות 1 או 2 הנהג בדרך כלל ידרוש ממך לקום, ולעומת זאת בכיסאות אחרים תוכל להמשיך לשבת במקום שאינו שלך אם לא יגיע בעל המקום להקים אותך.