כמה עולה לשדרג העברת הילוכים ממרכז

מנדל58

New member
כמה עולה לשדרג העברת הילוכים ממרכז

האופנים לידיות והאם זה אפשרי בכלל?
 

Sybh

New member
אפשרי? נראה לי שכן

כדאי? קרוב לודאי שלא. אופניים בהם ידיות ההילוכים נמצאות על השילדה, הם במרבית המקרים אופניים ישנים מכמה דורות אחורה. למיטב ידיעתי, במחיר האופניים (הישנים) + מערכת עם STI הכי זולה שתתקין עליהם, אתה יכול לקנות אופניים טובים וחדשים יותר שכבר יש עליהם STI.
 

yshor

New member
שאלה דומה

איך הופכים קראנק כפול למשולש (מערכות 105 על ספשלייזד עלית)?
 

levinerez

New member
טוב מקווה שאני לא עובר על חוקי הפר

הפרסום. לשימאנו אולטגרה ו- 105 וכמו כן לכל הקמניולו (חוץ מXENON) הידית השמאלית עובדת לטריפל (שלושה מקדימה) מעביר קדמי לא צריך לגעת - ברוב המקרים מעביר אחורי לא צריך לגעת שרשרת לפעמים צריך להאריך ציר מרכזי חייב להיות 110-111-112-אורך ועכשיויש פטנט שמאפשר חיבור גלגל 32 לגלגל 39 או 42 שיש לך כרגע מבפנים והופלה - המערכת עובדת טריפל!!!!!!!!!! צור קשר במסרים ואני אגיד לך במסרים את שם החברה. ארז
 
צודק, שכחתי את הציר המרכזי,אבל

בטוח לגבי המעביר האחורי? כי לעניות דעתי צריך לונג קייג'. אני לא מדבר ברמה של אילתור אלא במה שצריך. ובקיצור (ובלי הפרסום) צריך להחליף: מעביר אחורי, קראנק, ציר מרכזי (השרשרת זה בכסף הקטן...)
 

levinerez

New member
לכל מעביר אחורי יש בוגר מתיחה

בחלקו התחתון בורג זה משנה את גובה גלגל השיניים העליון של המעביר ויכול לבעלות אותו למעלה = העברה מדוייקת יותר או להוריד אותו למטה = אפשרות "לאכול" גלגל שיניים גדול יותר. מעביר מסוג "שורט" אוכל בלי קושי 29 שיניים. מעל זה קשה לו והוא לא סוחב ומתחיל לגרגר. כמה וכמה לקוחות שלי נדהמו לראות איך ה"שורט" הקטנצ'יק שלהם אוכל 29!!! אז אם עד 29 אפשר שורט לגבי קראנק - נו מיקי - תקפוץ אלי ותראה את "ההמצאה" איך לא מחליפים - מי יודע - אולי אפילו תעשה על זה כתבה פטנט מדהים......... הנה - הכפפה נזרקה ........... יום טוב ארז
 
למעלה