כדאי? קרוב לודאי שלא. אופניים בהם ידיות ההילוכים נמצאות על השילדה, הם במרבית המקרים אופניים ישנים מכמה דורות אחורה. למיטב ידיעתי, במחיר האופניים (הישנים) + מערכת עם STI הכי זולה שתתקין עליהם, אתה יכול לקנות אופניים טובים וחדשים יותר שכבר יש עליהם STI.
הפרסום. לשימאנו אולטגרה ו- 105 וכמו כן לכל הקמניולו (חוץ מXENON) הידית השמאלית עובדת לטריפל (שלושה מקדימה) מעביר קדמי לא צריך לגעת - ברוב המקרים מעביר אחורי לא צריך לגעת שרשרת לפעמים צריך להאריך ציר מרכזי חייב להיות 110-111-112-אורך ועכשיויש פטנט שמאפשר חיבור גלגל 32 לגלגל 39 או 42 שיש לך כרגע מבפנים והופלה - המערכת עובדת טריפל!!!!!!!!!! צור קשר במסרים ואני אגיד לך במסרים את שם החברה. ארז
בטוח לגבי המעביר האחורי? כי לעניות דעתי צריך לונג קייג'. אני לא מדבר ברמה של אילתור אלא במה שצריך. ובקיצור (ובלי הפרסום) צריך להחליף: מעביר אחורי, קראנק, ציר מרכזי (השרשרת זה בכסף הקטן...)
בחלקו התחתון בורג זה משנה את גובה גלגל השיניים העליון של המעביר ויכול לבעלות אותו למעלה = העברה מדוייקת יותר או להוריד אותו למטה = אפשרות "לאכול" גלגל שיניים גדול יותר. מעביר מסוג "שורט" אוכל בלי קושי 29 שיניים. מעל זה קשה לו והוא לא סוחב ומתחיל לגרגר. כמה וכמה לקוחות שלי נדהמו לראות איך ה"שורט" הקטנצ'יק שלהם אוכל 29!!! אז אם עד 29 אפשר שורט לגבי קראנק - נו מיקי - תקפוץ אלי ותראה את "ההמצאה" איך לא מחליפים - מי יודע - אולי אפילו תעשה על זה כתבה פטנט מדהים......... הנה - הכפפה נזרקה ........... יום טוב ארז