כמה עצות

כמה עצות

דבר ראשון- מזל טוב !!! כמה עצות ודברים שכדאי לשים אליהם לב: 1. להרחיב את החוזה ולכלול כל מה שעולה על דימיונכם. לא להתבייש ולהרגיש לא נעים. כולם נורא נורא נחמדים כל עוד לא חתמת איתם, לכן עדיף שהכל יהיה כתוב. 2. איך המקום מתכוון לספור את מספר הנוכחים בארוע? מקובל לסגור מספר +/- אחוז מסויים. בנוסף, כדאי לסגור על שיטה אחרת מאשר ספירה עצמית שלהם כי אנשים יוצאים ונכנסים. אפשר לפי מספר השולחנות שנפתחו. 3. ודאו כי ישנם: א. סדרני חנייה ב. אנשים שאחראים לנקיון השרותים ג.סדרני הושבה(לפעמים "נתרמים" ע"י הקייטרינג) ד. מאבטח - ומאיזה שעה הם נוכחים במקום 4. תאורה - ודאו כי יש מספיק תאורה בחניון, בדרך לאולם, בקבלת הפנים וכו´. 5. שילוט - מי אחראי על שילוט לאירוע? האם יש ברשות המקום מעטפות של האולם ומפה? (מנסיון - המעטפות של ההזמנה יקרות הרבה יותר מההזמנות עצמן.. אז אם יש למקום, זה עדיף..) 6. חופה - האם מספקים חופה או האחריות עליכם? 7. ודאו כי אין מגבלת זמן וכי אין שעה אשר מחייבת הנמכת ווליום של המוזיקה. (ולרשום הכל בחוזה...) 8. כדאי מאד לפני החתימה לארגן מפגש של אנשי המקום, הקייטרינג והדי.ג´י ולראות שכל אחד מוצא את המקום נוח לתפעול. 9. אם אתם שוכרים קייטרינג שאינו שייך למקום - האם יש עליכם/עליו היטל כלשהו (הם לא אוהבים לקרוא לזה קנס...)+ מאיזה שעה יהיה המטבח פנוי עבורו? 10. עיצוב: א. מהם גדלי השולחנות (10 או 8 איש) - לראות שלא צפוף מדי ב. כסאות עץ נוחים ג. האם יש הושבה כלשהי בקבלת פנים? ד. האם יש עיצוב כלשהו? 11. ארגז למתנות (נקווה שישאר ריק) וכספת - היכן יוצבו במהלך החתונה? 12. גנרטור חרום והכי חשוב - כל מה שלא בטוחים בו לרשום !!!
 
למעלה