כמה פעמים יצא לכם שבאוטובוס מסופי התשלום לא פעלו והנהג הכריז שהנסיעה בחינם?

קרה מספר פעמים.
מה שיותר נפוץ זה שאחת או יותר מעמדות התשלום באוטובוס הארוך לא עובדות ואז יש לטייל מקצה האוטובוס ועד קצהו כדי לחפש מכשיר שעובד ולתקף בו, או אם האוטובוס עמוס באופן מיוחד, להתחיל להעביר כרטיסים מיד ליד בדרך לתיקוף המיוחל.
בכל מקרה, מכיוון שאני בד"כ עם חוזה חודשי או יומי, אין לזה משמעות כספית מבחינתי.
 

raya

Well-known member
קרה לי כמה פעמים, אף פעם הנהג לא הכריז שהנסיעה בחינם.
הבעיה היא לא תשלום או פטור מתשלום, אלא לדעתי , העברת הכרטיס או שימוש באפליקציה מוכיח שהייתי נוכחת בנסיעה (כמובן ובמידה ותהיה תאונה או חבלה כל שהיא, מבחינת הביטוח).
 
למעלה