כמה קלוריות בערך צריך לאכול גבר בן

M g g

New member
כמה קלוריות בערך צריך לאכול גבר בן

19 בערך שעוסק בריצה של שעה,3 פעמים בשבוע על כביש בחוץ...(רץ בערך במהירות 8.5 קמ"ש אולי טיפה יותר) גובה 1.74 משקל 62 אני יודע שאי אפשר לדעת כמה בדיוק צריך מן הסתם...אבל השארה מאוד תעזור לי...כי אני ממש לא יודע אם אני אוכל מספיק...בבקשה אל תגידו לי לשאול דיאטנית ספורט או משהו אני פשוט רוצה לדעת אם התזונה שלי בסדר..אני אוכל בערך 2200 קלוריות ביום,לאחרונה קראתי איפשהוא שמי שעוסק בספורט 3 פעמים בשבוע לפחות צריך לאכול 2500 קלוריות בערך,זה נכון?
 
צריכת קלוריות

מידע באתר מצ"ב http://www.livecity.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=81340
 

M g g

New member
חחח אתה צוחק? אני צריך לאכול 1400

קלוריות? אני ימות אחרי שבוע אם אני יאכל ככה....זה לא הגיוני זה בטח לגברים מבוגרים שצריכים לרדת במשקל..אני במשקל המינימאלי לגובה שלי...מישהו יכול לענות לי תשובה הגיונית?
 

Souler

New member
מאיפה הבאת את האתר הזה? מאנורקסית?

זה משמעותית פחות מהמינימום שהוא חייב. אפילו שזה לא מוצג ככה. סליחה אם אני נשמע תוקפני, זה לא הכוונה. אבל בבקשה אם אתם מנסים לעזור לאנשים אז תחשבו באמת מה ההשלכות של הלינקים הלא מבוססים שאתם מפנים אליהם... M G G יכלתי עכשיו להביא לך טבלאות של BMI וחישובי קלוריות וכל מיני אבל בעיקרון ההמלצה היא אכן לאכול לפי תחושות הרעב והשובע , בתקווה שיש לך כאלו. לפעמים האכילה לפי תחושות אלו אכן לא מספיקה וכאן נכנס לסיפור ייעוץ דיאטני או קצת יותר מועדעות מצדך (אבל גם לא יותר מדי) 2500 , לגילך הצעיר (כמו שלי) , נשמעת כמו צריכת קלוריות רלבנטית לגמרי ... במיוחד בטח עם אורך חיים מעט פעיל בנוסף לספורט שאתה מבצע וביחס למשקלך ולגובה שלך על מנת שתוכל לשמור על משקלך. אבל גם אני לא אתן לך יותר מדי המלצות בלי לדעת על הרקע שלך ועל אורך החיים המפורט שלך. את ההמלצה הגורפת שלי אלייך נתתי לך כבר בפרטי , מקווה שתקח אותה ושזאת לא תהיה דיאטנית ספורט שתלך אליה.
 

M g g

New member
תודה על התגובה...אני ידוע שזה הכי

טוב לאכול לפי תחושת שובע ורעב,הבעייה היא שאם אני עשה ככה אני בטח יאכל בקושי 2000 קלוריות....
 

Souler

New member
טוב...

תשמע זה לא פורום הפרעות אכילה אבל אתה גם לא ממש אמור לדעת כמה קלוריות אתה אוכל ביום וגם מעבר לתחושת שובע ורעב נכנס הקטע של ההנאה מהאוכל , ככה שאם תחטוף איזה שוקולד/פרי/מלוח בין הארוחות כשיתחשק זה גם נכנס לסך הקלוריות היומי שלך. אבל אני לא איש מקצוע, לכן הייתי מעדיף לשתוק
אני לא יכול לספר לך עלייך , אלא רק על עצמי. וכאן זה בטוח זה לא המקום.
 
למעלה