כמה שאלות בקשר לאיביי, תודה לכל העונים

asaf1567

New member
כמה שאלות בקשר לאיביי, תודה לכל העונים

1) קונה שלח לי הודעה רגילה במערכת המסרים מבקש החזר בטענה שהמוצר לא הגיע ( משלוח לא רשום) זיכיתי אותו ישירות מפייפאל, מבלי שקיבלתי מאיביי הודעה לזכות את הלקוח, האם אני מקבל את העמלות של איביי בצורה הזאת ?

2) אני שולח חבילות בעיקר לא רשום, ושמתי לב שהרבה משלוחים לקנדה לא מגעים ליעדם בשלום ואז אני צריך לזכות את הלקוח, יש למישהו גם בעיה כזאת ?

3) החשבון שלי היום באיביי גדל ל 43,000 דולר בחודש או 1600 מוצרים היה לי יותר מ-100 מכירות אבל רק 60 פידבקים חיובים מינוס אחד שלילי 97.4. האם כדאי בשלב הזה להיכנס לקטע של הדרופשיפינג ?
 

Amiram_e

New member
תשובות

1. לדעתי תקבל את העמלות חזרה. תבדוק בהגדרות חשבון , תוציא חשבונית ותראה אם קיים החזר.
2. משלוחים רשומים שהם לא אקו פוסט / EMS אינם ברי מעקב בקנדה / ארה"ב.
מבחינה זו אין הבדל אם תשלח לא רשו לבין רשום רגיל.
אם כלכלי לך לשלוח לא רשום, קח את הסיכונים שלך בהתאם לאחוז ההחזרות / תלונות.
3. ההחלטה למכור בדרופ אינה קשורה לכמה פידבקים וכמה הגבלות יש לך בחשבון,אלא אחרי שחקרת כמה זה ישתלם / לא ישתלם מבחינת עלות תועלת.
אל תכנס לנושא לפני שתחקור את הנושא לעומק, תלמד כמה שיותר, תכיחר את תוכנות המוניטור השונות. זה לא פשוט.
כדאי שתדע שנושא זה לעוס כבר עד עצם. אין רווחים גדולים וצריך אלפי ליסטים באוויר על מנת למכור בסכומים יפים.
זה דורש המן התעסקות בשירות לקוחות וניסיון בניהול משברים מול לקוחות, כי אתה בעצם ללא שליטה בתהליך/ מלאים וכו...
העיצה שלי, להיות יצירתי לחפש מקורות למוצרים טובים בארץ. יש מספיק הזדמנויות. אם תהיה לך הזדמנות לעבוד מול ספק שאתה מכיר שמוכן לשלוח לך את המוצרים ואולי שתקבעו בינכם הסכם עבודה מסודר, או תשתתפו בהכנסות, כדאי ללכת על זה.
דרופ מעלי אקספרס / אמזון וכו זה PASSE. ממש לא שווה את הכאב ראש.
 
למעלה