כמה שאלות לגבי בקשת חשבונית ממוכרים באי ביי
היי,
קניתי אתמול שני מוצרים ממוכרים שונים מגרמניה, עם אחד מהם דיברתי וסגרנו על דמי משלוח. כיוון שלא מוצג דמי המשלוח לישראל אז עשיתי את הפרוצדורה ושלחתי לו בקשה לחשבונית (request total). עבר יום ועדיין לא קיבלתי את החשבונית.
את המוכר השני אני מכיר ואני יודע כמה יעלה המשלוח, גם לו שלחתי בקשה לחשבונית נכונה, אך גם ממנו לא קיבלתי חשבונית עדיין.
לשניהם שלחתי שוב בקשה, אך מכיוון שאני לא רוצה להיות נודניק, אני מעדיף לברר כמה דברים:
1. בפעמים הקודמות ששלחתי בקשה לחשבונית קיבלתי אותה בפחות משעה, אפילו כמה דקות אחרי. המוכר הראשון היה איתי בקשר רציף אז אני מתאר לעצמי שזה לוקח קצת זמן (גם כתוב שזה עלול לקחת יום או יומיים). השאלה שלי היא במה זה תלוי מלבד המוכר עצמו.
2. שמתי לב שבדף המוצר מופיע שקניתי את המוצר עצמו, למרות שלא שילמתי עליו למעשה. למקרה הכי גרוע- האם יש דרך לבטל את ה"קנייה" בלי ליצור קשר עם המוכרים או עם אי ביי?
תודה על העזרה.
היי,
קניתי אתמול שני מוצרים ממוכרים שונים מגרמניה, עם אחד מהם דיברתי וסגרנו על דמי משלוח. כיוון שלא מוצג דמי המשלוח לישראל אז עשיתי את הפרוצדורה ושלחתי לו בקשה לחשבונית (request total). עבר יום ועדיין לא קיבלתי את החשבונית.
את המוכר השני אני מכיר ואני יודע כמה יעלה המשלוח, גם לו שלחתי בקשה לחשבונית נכונה, אך גם ממנו לא קיבלתי חשבונית עדיין.
לשניהם שלחתי שוב בקשה, אך מכיוון שאני לא רוצה להיות נודניק, אני מעדיף לברר כמה דברים:
1. בפעמים הקודמות ששלחתי בקשה לחשבונית קיבלתי אותה בפחות משעה, אפילו כמה דקות אחרי. המוכר הראשון היה איתי בקשר רציף אז אני מתאר לעצמי שזה לוקח קצת זמן (גם כתוב שזה עלול לקחת יום או יומיים). השאלה שלי היא במה זה תלוי מלבד המוכר עצמו.
2. שמתי לב שבדף המוצר מופיע שקניתי את המוצר עצמו, למרות שלא שילמתי עליו למעשה. למקרה הכי גרוע- האם יש דרך לבטל את ה"קנייה" בלי ליצור קשר עם המוכרים או עם אי ביי?
תודה על העזרה.