כמה שאלות לכפרסבאים

כמה שאלות לכפרסבאים

שלום לכם, אנחנו זוג דתי (לא חרדי) עם 2 ילדים קטנים, חושבים לעבור לכפר סבא מאזור המרכז. רצינו לשאול כמה דברים: האם יש זוגות צעירים דתיים בעיר? האם ממשיכים להגיע צעירים? או שהעיר "מזדקנת"? איפה גרים בעיקר הדתיים (ואיפה לא), איזה בתי"ס דתיים יש ומה נחשב טוב? האם יש דתיים גם בהוד השרון? בקיצור כל אינפורמציה מהסוג הזה תעזור.... תודה!
 

מגי 336

New member
ברוכים הבאים ../images/Emo20.gif

בענין בתי ספר, באתר עיריית כפר סבא (חינוך - בתי ספר), תוכלי לראות שקיימים בעיר בתי ספר ממ"ד וכן חטיבות ביניים. בישובי השומרון הקרובים לעיר, על פי מיטב ידיעתי פועלות ישיבות תיכוניות והסדר. איני מכירה באופן אישי מרכזים שם גרים דתיים, מקוה שתקבלי אינפורמציה מגולשים המכירים טוב יותר. בכל אופן, ברוכים הבאים ובהצלחה
 
דתיים בכפ"ס

במרכז כפר סבא אזור רחוב בר אילן (והרחובות הקטנים הסובבים) נחשב לאזור "דתי" (כיפה סרוגה, לא חרדים), אבל יש גם חילונים. יש לא מעט בתי כנסת באזור ובית ספר יסודי ממלכתי דתי "בר אילן". לפי כמות הדתיים המתכנסת באזור בית הספר "בר אילן" (יש, או היתה, שם תנועת נוער דתית ששכחתי את שמה) בימי שישי יש לא מעט צעירים אני בטוחה שיש עוד אזורים "דתיים" בשכונות אבל אני לא מכירה.
 

מגי 336

New member
סניף של תנועת "בני עקיבא"

פועל בכפר סבא, אם מענין אותך - נסי להתעניין גם שם, יתכן ויש להם מידע רלוונטי עבורך.
 
למעלה