כמה תשובות
1) במשך העונה, בכל המרוצים המתקיימים הרוכבים מגיעים עם קבוצות. הקבוצות הן אותן קבוצות שאת רואה בטור דה פראנס+קבוצות שלא הוזמנו לטור, מסיבות של דרוג והחלטות פוליטיות פטריוטיות של המארגנים. במרוצי קטעים קצרים ובסבב הגביע העולמי, כל קבוצה מגיעה עם 8 רוכבים. התחרויות היחידיות שאין קבוצה, הן אליפות העולם ואולימפיאדה- שם במקום קבוצה, הרוכבים מגיעים במסגרת הנבחרת הלאומית שלהם. גם ברכיבה נגד השעון שהיא כביכול רכיבה לבד, הרוכב נמצא עם רכב של הקבוצה שלו, והם אלה שאמורים לדאוג לו בכל בעיה שתצוץ לו בדרך. 2) בעיקרון נבחרות הקבוצות לפי מפתח של הדרוג שלהם ב-UCI. הקבוצות הבכירות מחוייבות לקבל הזמנה, והם בוחרות אם להגיע או לא. אח"כ יש הזמנות מיוחדות (WILD CARD), קבוצות שמקבלות הזמנה למרות שהם לא עמדו בקריטריונים. לדוגמא: במרוץ איטלקי, המארגנים האיטלקיים ירצו לראות כמה שיותר קבוצות מקומיות. ולכן הם יזמינו קבוצות איטלקיות (אותו דבר במרוצים בשאר המדינות). 3) חלק גדול מהרוכבים הבכירים שנמצאים היום בטור יגיעו גם לאתונה (ארמסטרונג הודיע שהוא לא יגיע): אולריך, בוטרו, קלודן, המילטון, ג'וליק, ליפהיימר, הינקפי, יגיעו ועוד רבים וטובים אחרים.