כמה תמונות של מכוניות בתלת

h u s k y

New member
כמה תמונות של מכוניות בתלת

שלום לכולם, מזמן לא ביקרתי פה. אני עושה בזמן האחרון תיק עבודות אז רינדרתי כמה תמונות של מכוניות בין השאר שעשיתי, מקווה שתאהבו אותן ואני ישמח לקבל ביקורות. קובי.
 

eldarinn

New member
תמונות נחמדות

הביצוע שלך או שאתה רק משתף אותנו במשהו יפה?
 

dj brick city

New member
נראה מצויין

כל הכבוד
 

galrt

New member
האמת שאפשר לדבר על ההשתקפויות

אבל זה נושא אחר לא ספיצי לתמונות האלו. ה-EVO האחרון נראה מעולה, הראשון נחמד אבל שרוף בגג וההשתקפיות בצד הם שוות מידי בעוצמה. הדבר הבסיסי הוא עוצמת השתפקות שמשתנה לפי זווית הNORMAL של האובייקט, אני מניח שהוא השתמש בזה אבל אני הייתי מקצין את האפקט הזה. הדבר הכי חשוב בהשתקפויות בכלל בתלת ולא משנה באיזה סוג MATERIAL, שזה אגב משהו שמעטים שמים לב אליו, שום דבר במציאות לא משקף כמו מראה(חוץ ממראה כמובן) אבל כששמים REFLECTION בתלת התוצאה היא השתפקות של מראה - וזה דבר זוועתי. יש כל מיני פרמטרים שקובעים מה בדיוק ישקף ובאיזה עוצמה במצאיות שצריך לשכפל בתלת.. וזה אפשרי עם קצת עבודה. בעקרון יש השתקפות שמבוססת על FACING RATIO או FALLOFF במקס שזה מבוסס על ה-NORMAL של האובייקט. יש השתקפות שמבוססת על מרחק מהאובייקטים. ויש השתפקות שמבוססת על עוצמת האור שקופצת\נובעת מהאובקייטים.. עכשיו בעקרון כל דבר שהוא לא חושך מוחלט מחזיר אור ואמור להשתקף..אבל! לא באותה עוצמה כמו שאר הצבעים. בתלת אפשר לשכפל את האפקט הזה על ידי בדיקה פשוטה של כל פיקסל שאמור להשתקף ולפי הערך של ה- V שלו (HSV) אפשר להחליט באיזה עוצמה הוא ישתקף. עם יש MATERIAL עם השתקפות של 100% אז לא משנה איזה פיקסל או צבע הMATERIAL משקף..כולם ישתקפו באותה עוצמה(אפקט המראה) אבל פיקסל חום כהה לא אמור להשתקף באותה עוצמה כמו פיקסל צהוב בהיר.. ויש מקרים שהחום אפילו לא ישתקף בכלל בזמן שהצהוב ישתקף מאד חזק. הדוגמה הכי טובה לזה במציאות זה מסכי טלוויזיה כשהם כבויים. תסתכלו עליהם פעם הסאה ותראו שהם משקפים רק ערכים בהירים מאד וכל שאר הערכים לא משתקפים בכלל. הנה דוגמה שעשיתי פעם להדגים את ההבדלים: http://www.3dluvr.com/galr/images/test_renders/reflection%20shaders.jpg
 

h u s k y

New member
צודק במקס זה נקרא

reflection dimming וההשתקפויות ב evo באמת לא אמורות להיות שוות בגג למשל ובצד (על פי עקרון ה fresnel לדוגמא), דרך אגב הגג שרוף לא בגלל השתקפות אלא בגלל אור חזק שבא מתמונת ה hdri. בכל שאר הדברים אתה צודק אני ינסה באמת ליישם את זה במודלים הבאים. תודה :)
 

LiorInDaMix

New member
אתה יכול..

להסביר באיזו שיטה השתמשת די לשים DECALS על המודל?
 

h u s k y

New member
כן בטח, אתה מתכוון ל evo אני מניח

על המיצובישי יש בערך 29 שכבות של decals בחומר רגיל עם מפת composite ב דפיוז (כל אחת כמובן עם מאסק מובנה משלה) לצבע האדום לבן פשוט פרשתי את המודל ב unwrap. הסיבה שלא שמתי את כל התמונות כבר בפרישה הראשונית היתה שאחד הרזולוציה שלהן מאד גבוהה (כולן לוגואים בתצורת eps) וששנית לכל מפה היה uva map משלו שמותאם בדיוק לאיזור שבו המפה נמצאת (עם הייתי עושה את זה בפרישה הכללית היו יכולים להיות עיוותים מסויימים) מאחר ולא כל פני השטח אחידים למרות שפרשתי את המודל לפנים צד וכולי'. כמובן שמידי פעם שכפלתי את המודל ועשיתי collapse ל stack בשביל מהירות. אם יש לך עוד שאלות אני ישמח.
 
למעלה