כמות מול איכות של אלמנטים
הרבה פעמים כמות האלמנטים שנלמדים ורמתם באה על חשבון איכותם. אם יש לי ילדה שיודעת ערבית מסויימת, יודעת עמידות ידיים ארעיות וגלגלונים, מותחת פוינט לפעמים, והיא לא חלשה, אני יכולה להתחיל כבר עכשיו ללמד אותה פליק-פלק, ואני יכולה עוד לשפר לה את הערביות, העמידות ידיים, הקורבטים, הגשרים וכו', ורק אז להתחיל איתה פליק-פלקים. בסופו של דבר, יתכן ששתי הדרכים יביאו לאותה תוצאה. כלומר, רק בעוד X זמן, או רק בעוד X אימונים הילדה הזאת תבצע פליק-פלק טוב. כמאמנות- איזו דרך אתן בד"כ מעדיפות? ומהם שיקולי הדעת שמנחים אתכן בהחלטה להתקדם עם הילדה? כמתעמלות- מה אתן מעדיפות? להתמקצע באלמנטים בסיסים עד שהם יהיו יפהפיים וטובים, או לרוץ קדימה ולדעת הרבה אלמנטים ואלמנטים קשים אך באיכות בינונית?
הרבה פעמים כמות האלמנטים שנלמדים ורמתם באה על חשבון איכותם. אם יש לי ילדה שיודעת ערבית מסויימת, יודעת עמידות ידיים ארעיות וגלגלונים, מותחת פוינט לפעמים, והיא לא חלשה, אני יכולה להתחיל כבר עכשיו ללמד אותה פליק-פלק, ואני יכולה עוד לשפר לה את הערביות, העמידות ידיים, הקורבטים, הגשרים וכו', ורק אז להתחיל איתה פליק-פלקים. בסופו של דבר, יתכן ששתי הדרכים יביאו לאותה תוצאה. כלומר, רק בעוד X זמן, או רק בעוד X אימונים הילדה הזאת תבצע פליק-פלק טוב. כמאמנות- איזו דרך אתן בד"כ מעדיפות? ומהם שיקולי הדעת שמנחים אתכן בהחלטה להתקדם עם הילדה? כמתעמלות- מה אתן מעדיפות? להתמקצע באלמנטים בסיסים עד שהם יהיו יפהפיים וטובים, או לרוץ קדימה ולדעת הרבה אלמנטים ואלמנטים קשים אך באיכות בינונית?