הברבריות והשקר שלך מתמצות יפה בפוסט הזה.
זה לא משנה את העובדות, כשאנחנו מבקרים את החלטות בג"צ, אתם מתייחסים אלינו כמו שאינדי מסתכל על מי ששוחט פרה ובשבילכם בית המשפט קדוש שלא יכול לטעות, אבל כשההחלטה לא לטעמכם, לא משנה באיזו עדינות אתם מבקרים את בית המשפט חופשי ומסבירים כמה ההחלטה שגויה ולפעמים גם מבקרים את ההליך שדרכו השופטים הגיעו להכרעה שלא מתאימה לכם.הברבריות והשקר שלך מתמצות יפה בפוסט הזה.
אתה רוצה להביא את דברי זילבר - תביא אותם כלשונו באופו ישיר. לא את הפרשנות המקוצצת של יריב פוליטי, המוכתרת בדבר שקר שלא נאמר על ידי זילבר.
וכמובן הברבריות האלימה שלך שמיד מתרגמת ביקורת לגיטימית לאלימות מהדרגה הגבוהה ביותר - שרפה. ביקורת משפטית על פסקי דין היא מעשה יומיומי והוא יכול להעשות בצורה מכובדת. בלי האלימות של ימנים חרדים מטורפים.
שקרן, כהרגלך.זה לא משנה את העובדות, כשאנחנו מבקרים את החלטות בג"צ, אתם מתייחסים אלינו כמו שאינדי מסתכל על מי ששוחט פרה ובשבילכם בית המשפט קדוש שלא יכול לטעות, אבל כשההחלטה לא לטעמכם, לא משנה באיזו עדינות אתם מבקרים את בית המשפט חופשי ומסבירים כמה ההחלטה שגויה ולפעמים גם מבקרים את ההליך שדרכו השופטים הגיעו להכרעה שלא מתאימה לכם.
דווקא, יעקב נאמן ז"ל, דניאל פרידמן (שאפילו לא ימני) ואיילת שקד, קידמו רפורמות מאזנות שלא הפכו אותו לזרוע של הממשלה. מפעל ההתיישבות קיבל הכשר בתקופת שמגר כשבית המשפט היה מאוזן ולא דחף את עצמו לכל פינה ולא אפשר לכל ארחי פרחי שההחלטה בכלל לא משפיעה עליו לעתור נגדה, לפני אהרון ברק היה בית משפט לתפארת!!!שקרן, כהרגלך.
לא מעט פסקי דין ניתנו לטובת האג'נדה הימנית. כל מפעל ההתנחלויות קיים בזכות בית המשפט.
אתם לא מבקרים החלטות אלא מאיימים על בית המשפט בדי 9 ומנסים להפוך אותו לזרוע של הממשלה.
האיזון קיים רק כשבית המשפט פוסק לטוב האינטרסים שלכם.דווקא, יעקב נאמן ז"ל, דניאל פרידמן (שאפילו לא ימני) ואיילת שקד, קידמו רפורמות מאזנות שלא הפכו אותו לזרוע של הממשלה. מפעל ההתיישבות קיבל הכשר בתקופת שמגר כשבית המשפט היה מאוזן ולא דחף את עצמו לכל פינה ולא אפשר לכל ארחי פרחי שההחלטה בכלל לא משפיעה עליו לעתור נגדה, לפני אהרון ברק היה בית משפט לתפארת!!!
זה בדיוק מה שאתם אומרים, תראו איך אתם מקוננים על החלטה שלא לטובתכם, לולא טענתם שהאמירות של "רבין בוגד" כהסתה לרצח הייתם טוענים שהשופטים שפסקו לטובת הדתיים הם בוגדים.האיזון קיים רק כשבית המשפט פוסק לטוב האינטרסים שלכם.
כמו שאתם אומרים, אם אני לא שולט בו צריך לשנות אותו.
קודם כל, ממש לא.זה בדיוק מה שאתם אומרים, תראו איך אתם מקוננים על החלטה שלא לטובתכם, לולא טענתם שהאמירות של "רבין בוגד" כהסתה לרצח הייתם טוענים שהשופטים שפסקו לטובת הדתיים הם בוגדים.
נכון כי את ה"פליטים" שאתם רוצים לקלוט אתם שולחים לשכונות שלנו ולא מקבלים אותם אצלכם, אז אין לכם בעיה עם הפייק פליטים שאתם כופים על המדינה לקלוט באמצעות בג"צ.קודם כל, ממש לא.
בכל מקרה, מעולם לא יצא איום על בית המשפט מהסוג שאתם מוציאים כל פעם שמשהו לא מקובל עליכם.
שכונות שלכם????נכון כי את ה"פליטים" שאתם רוצים לקלוט אתם שולחים לשכונות שלנו ולא מקבלים אותם אצלכם, אז אין לכם בעיה עם הפייק פליטים שאתם כופים על המדינה לקלוט באמצעות בג"צ.
שקר גס ומטופש. אתה מוזמן להביא דוגמה אם אתה חושב שאתה יכול.זה לא משנה את העובדות, כשאנחנו מבקרים את החלטות בג"צ, אתם מתייחסים אלינו כמו שאינדי מסתכל על מי ששוחט פרה ובשבילכם בית המשפט קדוש שלא יכול לטעות,
ומה מהתיאור הזה כולל בתוכו קריאה לשריפת בית המשפט?לא משנה באיזו עדינות אתם מבקרים את בית המשפט חופשי ומסבירים כמה ההחלטה שגויה ולפעמים גם מבקרים את ההליך שדרכו השופטים הגיעו להכרעה שלא מתאימה לכם.
חוץ ממוטי יוגב אף אחד לא קרא לשריפת בית המשפט.שקר גס ומטופש. אתה מוזמן להביא דוגמה אם אתה חושב שאתה יכול.
ומה מהתיאור הזה כולל בתוכו קריאה לשריפת בית המשפט?
כרגיל,שקר.חוץ ממוטי יוגב אף אחד לא קרא לשריפת בית המשפט.
מביא את הפתיח שבו כבר מקוננת על הרכב השופטים בבג"צ אחרי שחגגו את זה ששר המשפטים סער אפשר בחירת שופטים אקטיביסטים בממשלת בנט-לפיד, פתאום השופטים האלה כבר לא אקטיביסטים אלא שמרנים אצל דינה זילבר.הברבריות והשקר שלך מתמצות יפה בפוסט הזה.
אתה רוצה להביא את דברי זילבר - תביא אותם כלשונו באופו ישיר. לא את הפרשנות המקוצצת של יריב פוליטי, המוכתרת בדבר שקר שלא נאמר על ידי זילבר.
וכמובן הברבריות האלימה שלך שמיד מתרגמת ביקורת לגיטימית לאלימות מהדרגה הגבוהה ביותר - שרפה. ביקורת משפטית על פסקי דין היא מעשה יומיומי והוא יכול להעשות בצורה מכובדת. בלי האלימות של ימנים חרדים מטורפים.
דברי דינה זילבר במלואם:הברבריות והשקר שלך מתמצות יפה בפוסט הזה.
אתה רוצה להביא את דברי זילבר - תביא אותם כלשונו באופו ישיר. לא את הפרשנות המקוצצת של יריב פוליטי, המוכתרת בדבר שקר שלא נאמר על ידי זילבר.
וכמובן הברבריות האלימה שלך שמיד מתרגמת ביקורת לגיטימית לאלימות מהדרגה הגבוהה ביותר - שרפה. ביקורת משפטית על פסקי דין היא מעשה יומיומי והוא יכול להעשות בצורה מכובדת. בלי האלימות של ימנים חרדים מטורפים.
זאת ביקורת משפטית מכובדת ולא יוצאת דופן של משפטן נחשב על בית המשפט. מכאן ועד שריפה, שעליה התלהם הטרול הדוס הדרך רחוקה כמזרח ממערב. קטונתי מלהכנס בין ההרים שמתווכחים. הערתי מתיחסת רק ללגיטימיות של הויכוח.דברי דינה זילבר במלואם:
פרשנות
פסיקת העליון על מחיצה במרחב ציבורי היא סיוע מפתיע ושגוי ליהדות לא דמוקרטית
מוזר שהרכב שופטים שמרני ברובו נוקט אקטיביזם ומתערב, בניגוד להלכות קודמות, בהחלטה סבירה של העירייה. כל זאת למען ארגון שאין לו עניין בתפילה, אלא בהפיכת עוד מרחב ציבורי לאתר השתלטות סמוטריצ'ית.
פסק הדין הקצרצר שנתן בית המשפט העליון על תפילות בהפרדה מגדרית בתל אביב, עדיין בלא נימוקים ורק עם שורה תחתונה מעשית המתירה מחיצה במרחב ציבורי פתוח, הוא מפתיע ושגוי. דמגוגיה וערפל ליוו את הדיון בערעור שהגיש הארגון "ראש יהודי". ערעור שמטרתו לייצר דימוי כוזב של יהודים שזכותם להתפלל כדרכם נגזלת, כביכול, בידי עיריית הרשע הליברלית והמשוקצת תל אביב. בירת הניוון והתועבה של אלו ששכחו מה זה להיות יהודים.
האמת הפוכה בתכלית: קוזקים נגזלים, שמנכסים בזדון את המותג "יהדות", את יום הכיפורים, את שיח זכויות האדם ואת המערכת המשפטית — מחפשים אתרי מריבה לחרחור שנאה ומחלוקת בחברה. בשנה המדממת הזאת הם בחרו בכיכר דיזנגוף, בתירוץ של תפילה, כדי לייצר עוד פצע ברקמה הישראלית המחוררת והכאובה בלאו הכי.
בתל אביב אין בעיה להתפלל ולהגשים את מצוות היהדות. 500 בתי כנסת במימון ציבורי ממתינים למתפללים בשערים פתוחים, רובם המוחלט אורתודוקסיים. בימי הקורונה התעוררה בעיה להתפלל במרחבים סגורים, ולכן נערכו התפילות בשטח פתוח. כעת, כשאין בעיה להתפלל בבתי הכנסת — המקום הטבעי, המסורתי והמקובל לתפילות המוניות, ודאי בימי חג ומועד — מדוע היה דחוף ל"ראש יהודי" לייצר זירת מחלוקת נוספת ולתקוע אצבע בעין הציבור הליברלי־חילוני, בבקשה ליצור הפרדה והדרת נשים בכיכר דיזנגוף, מרחב ציבורי פתוח שאמור להיות נגיש לשימוש חופשי ובלתי מופרד של כלל הציבור?
התשובה היא שלמחרחרי המריבה אין עניין אמיתי בתפילה, בכפרת עוונות ובהעמקת השלום בחברה הישראלית. עניינם האמיתי בסיפוח דתי זוחל ובהפיכת עוד מרחב ציבורי משותף לאתר של השתלטות סמוטריצ'ית. הם רוצים להגביר שנאה בין חלקי העם הלום האסונות, לרמוס ערכים ליברליים (שוויון, מרחב ציבורי פתוח לכולם) ולפגוע עוד בדמוקרטיה. כל אלה תוך כדי מעשה מגונה בשפת הזכויות הליברליות ובהיפוך משמעותה לרעה, בשיח אורווליאני מובהק. מדובר בתוקפנות ובכוונות להרע שעוטות על עצמן חזות קורבנית מתחסדת של יהודים אומללים, כאילו במדינת היהודים נגזלת לכאורה זכותם לממש את פולחנם.
מחוררים את היחד הישראלי. מגביהים חומות ומחיצות. מעמיקים את ההפרדה במרחב הציבורי (כיכר דיזנגוף היא רק יעד קטן בתוכנית הגדולה). הכל מרוח ברטוריקה עבה ושקרית של דבש מורעל ושל דיבורי אחדות כוזבים. מתכון מתועב ייחודי מבית היוצר של יהודים ששכחו מה זה להיות יהודים ודמוקרטים, מה זה להיות בני אדם.
התפילה בתל אביב לא נאסרה בשום שלב, גם לא במרחב הציבורי. גם לא ההפרדה המגדרית, כל עוד היא נעשית מרצון. הוויכוח המשפטי שנוצר על ידי הרבה הסחות דעת היה צריך להתמקד בסמכות להצבת המחיצה מטעם גורם פרטי במרחב הציבורי. גורם שידיו אינן נקיות, היות שלא כיבד את פסיקת בית המשפט אשתקד והתחכם לה בחוסר תום לב.
רון חולדאי הראה מנהיגות כפולה, והוא ראוי על כך לכל שבח: הן בעמדתו העקרונית בזכות מרחב ציבורי מובהק בלא הפרדה, הן בזכות קריאתו הפומבית לכבד פסק דין, גם אם הוא נגדו. זו מנהיגות מעוררת גאווה, בדומה למנחם בגין בפרשת אלון מורה, כשנדחתה העמדה הממשלתית ולמרות זאת קרא לשריו לכבד את הפסיקה בביטוי "יש שופטים בירושלים". יש שופטים בירושלים, הרכב של שלושה גברים, שפסקו שתהיה מחיצה בתל אביב.
זה עצוב, מפתיע ושגוי מכמה טעמים: מפתיע, כי ההחלטה מנוגדת לפסיקת העליון מהשנה שעברה, שדחתה ערעור דומה באותה סוגיה, בדיון שבו נאמר בדין כי רחוב אינו בית כנסת. מפתיע שהרכב שופטים שמרני ברובו נוקט אקטיביזם שהוא עצמו מתנגד לו, ובמקום לפסוק בסוגיה שלפניו מציע הצעות שלא עמדו לפניו. במקום ללכת בתלם ההלכה המשפטית הסלולה, כלומר לא להתערב בהחלטות רשות מנהלית כשהן סבירות, התערבו השופטים שלא כדין והחליטו במקומה.
אין שום בעיה באקטיביזם לגופו במקרים המצדיקים זאת. יש בעיה בתעודת זהות שמרנית אנטי־אקטיביסטית מוצהרת, להלכה, לעומת פסיקה אקטיביסטית שאינה תואמת את התפיסה הזאת. עקביות והסתמכות על תקדימים ועל מסורת משפטית הן פיצ'ר מובנה בתפיסת עולם משפטית שמרנית. היא היתה אמורה לבוא לידי ביטוי גם בפסיקה הזאת. השופטים היו צריכים להבחין מתי מדובר בפגיעה אמיתית בזכויות, ומתי מדובר בשימוש מרושע ברטוריקה של זכויות כדי להעמיק סכסוך ולהאדירו.
בסופו קיבל הסיפור עוד טוויסט אירוני: אחרי שבית המשפט הציע מיוזמתו לערוך את התפילה בגן מאיר, בלי שהתבקש, ואולי אחרי שברשת נפוצו קישורים בין גן מאיר לקהילת הלהט"ב, הודיעה עמותת "ראש יהודי" שתעביר את התפילה לבית כנסת סגור. סיבוב מכוער ומיותר. בסופו של דבר נחסכה הפרובוקציה הירודה של "ראש יהודי", ואולי פשוט נמאס לאלוהים מהשימוש הזדוני בשמו. אולי הוא החליט לרחם הפעם על ילדי הגן, ועל כולנו, ולאפשר יום כיפורים שקט ולא מסוכסך. עד הסיבוב הבא שמעבר לפינה.
אם זה כתוב בעיתון הארץ וכתבה אותו שמאלנית אז זה בוודאי מכובד.זאת ביקורת משפטית מכובדת ולא יוצאת דופן של משפטן נחשב על בית המשפט. מכאן ועד שריפה, שעליה התלהם הטרול הדוס הדרך רחוקה כמזרח ממערב. קטונתי מלהכנס בין ההרים שמתווכחים. הערתי מתיחסת רק ללגיטימיות של הויכוח.
טרם הספקתי לקרוא, אבל זה נשמע לגמרי נכון .השמאלנים יהיו הראשונים לשרוף את בג"ץ אם הוא לא ישרת אותם
אופייני לך להגיב בלי לקרוא. שהרי שקרן פתולוגי לא מתעניין בעובדות.טרם הספקתי לקרוא, אבל זה נשמע לגמרי נכון .
אופייני לך לעוות את דברי . ארשה לעצמי להניח שרק אתה ועוד כמה שונאים בודדים לא מבינים שבמקרה כזה התגובה מתייחסת למה שכן קראתי (קרי הכותרת) . אולי ביום מן הימים, כשתתבגר קצת.אופייני לך להגיב בלי לקרוא. שהרי שקרן פתולוגי לא מתעניין בעובדות.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.