כמעט עשור היינו MCDD אתמול השתננו לאספרגר

MCDD ואספרגר ובקיצור הספקטרום האוטיסטי

http://www.mcdd.be/informatie_en.htm
10 שנים עברו מאז שגלשתי לראשונה באתר הזה והבנתי מה פשר האבחנה שקבלנו בגיל (9 )
כשגדלה הילדונת ה"כותרת" הזו מאד הפריעה לה - למרות שזה שווה ערך לספקטרות היא טענה שזה לא מתאים כי יש שם דגש על הסיכוי לגלישות פסיכוטיות (שמעולם לא היו) ועל סיכוי של קושי להבחין בין דמיון למציאות.
אתמול, כחלק שמהווה גמול על השתתפותה במחקר , כשהיא כבר בת 19, היא עברה אבחון ADOS ושם קבלה את הכותרת שכ"כ רצתה בה-
אוטיסטית בתפקוד גבוה/ אספרגר!!!! (עדיין צריכה לעבור אבחון פסיכיאטרי כדי שתגיע למלוא סיפוקה ולקיים רצון המערכת הבירוקרטית במדינה)
 
לא כל כך הבנתי...

את יכולה להרחיב?

כתבו לה באבחון אספרגר? כי היום כבר לא מכירים אבחון כזה, אלא ASD, ואם זה חשוב לה, אז עדיף שיהיה כתוב ASD.

האם היא הלכה לצבא? קיבלה פטור?

אני מאוד שמחה בשבילה ובשבילכם, שהגיעה לאבחון המתאים לה.
 
קצת סדר בדברים

לאבחון הגענו בבי"ס יסודי, אך לא באבחנה על הרצף.
את הרצף קבלנו בבי"ס יסודי, אך כעבור מספר שנים, עם האותיות MCDD - שהן בעצם מייצגות תת קבוצה של PDDNOS .
עם האותיות הללו קבלנו ביטוח לאומי, כיתה תקשורתית בחטיבה ובתיכון, והתנדבות לצה"ל.
לילדה באופן אישי בשנתיים האחרונות הפריעה המשמעות המסתתרת מאחורי האותיות המסוימות
היא טענה שהיא אספית נקייה או בהגדרות של היום , אוטיסטית בתפקוד גבוה ! ולא MCDD
(על ההבדלים והמשמעות הספציפית של MCDD -תקראי בקישור שצרפתי בהודעתי הראשונה)
 
תודה, אני מבינה מה המשמעות ומה ההבדלים

ואני יודעת שלא כל מי שמאבחן MCDD טוען, שזה שייך לאוטיזם, אלא יש כאלה שטוענים כך ויש הטוענים כי זו לקות קרובה לאוטיזם, והיא בין אוטיזם לסכיזופרניה. ולכן מבינה את בתך, אם היא מרגישה שזה בכלל לא מתאים לה - טוב שהסירו זאת.
רק שלא ידעתי שהייתה מאובחנת גם על הקשת.[URL]http://www.clalit.co.il/he/your_health/kids/childs/Pages/autistic_traits_research.aspx[/URL]
כאן, למשל כותבים על זה
וגם כאן:
http://www.abiliko.co.il/index2.php?id=2019&postId=610&lang=HEB

[URL]http://www.abiliko.co.il/index2.php?id=2019&postId=610&lang=HEB[/URL]

מנסה להעתיק גם ממאמר נוסף:

טוב, לא הצלחתי, אז מצרפת קישור
http://img2.tapuz.co.il/CommunaFiles/19042058.pdf
[URL]http://img2.tapuz.co.il/CommunaFiles/19042058.pdf[/URL]

אני שמחה בשביל הבת שלך שקיבלתם אבחון נכון יותר, והכי חשוב, שהיא מרגישה שמתאים לה יותר.
אני חושבת שזה מאוד חשוב.

אם היא כבר בוגרת, אז מה בעצם החשיבות בשני אבחונים?
אלא מספיק רק אחד?

אשמח אם תסבירי.
 
הסבר מדוע שני אבחונים

ההכרה בביטוח לאומי מוקצבת לשנים- נדמה לי שיש לנו עוד שנה או שנתיים
כשנרצה לחדש אותה חייבים אבחון מעודכן מפסיכיאטר וזה עדיין אין לנו.
 

גלמיש1

New member
אני מאד אשמח לשמוע על השרות בצהל. באיזה מסגרת התנדבה?

אנחנו עומדים לפני התהליך. בתי אמנם סיימה תיכון אבל יש לה 2 בגרויות להשלים (בגלל שהיינו שנה בחו"ל).
לפיכך בשנה הקרובה היא תהיה בשנת יג' אבל רוצה אחרי כן להתנדב לצבא.
 
ההתנדבות לצה"ל היא עפ"י תחומי העניין של המתנדב

הגדולה הייתה בשירות במעבדות כי אוהבת ולמדה ביולוגיה כימיה וביוטכנולוגיה
הקטנה מתעניינת באופן מיוחד בתחום התקשורת (טלביזיה רדיו עיתונות וכד') לכן משרתת ביחידה שזה עיסוקה.
 

גלמיש1

New member
וואו. גם בתי למדה ביולוגיה ומתעתדת ללמוד זאת באוניברסיטה

אשמח מאד לשמוע על השרות במעבדות. האם יש מצב לשוחח אתך טלפונית? או לעבור למייל אישי ?
 
גם אני אשמח לשמוע על השירות במעבדה.

הבן שלי גם אוהב ביולוגיה ולמד חמש יחידות ביולגיה ויש לו ציון מעולה במקצוע.

איך מגיעים אליהם?
 
למעלה