תקווה 2000
New member
כן, שרה'לה הייתה אוהבת את זה
- ואיך, לא?! בואי נתרומם לראש העץ כותב וקורץ בהשילו בלי כל חשש תרבות של עור אשר יבש למעשה אפשר לומר שהשיר במובן מסוים הוא פרודיה שנונה השומרת על השפה והתבנית המקובלת אך משנה את המסר כך שנוצר ניגוד משעשע. אומר וקורץ. יש בשיר סמלים נוצריים, מונותיאיזם שבאו לכסות על סמלים פגאניים עתיקים. על מנת להשיג שליטה מוחלטת באנשים היה צורך לעורר חשש ופחד, לכן סיפורי המעשיות שוטחו ושונו, יסודות מיניים הושמטו ויצורים ובעלי חיים מטיבים הפכו לשדים ורוחות רעות. לדוגמה הצעיף הניתן בטקס החניכה (מילדה לאישה) הפך למטפחת. אך הרוח מביאה עימה זרעי קיץ והטיפוס לצמרות העצים מלמד מה יהא טעמו של המין. הדימויים מסמלים את התהליך שבסופו "מתייבש אגל טל על עלה עשב חד". אפשר לחצוב דלתות גדולות ורחבות בקירות אטומים, אבל הס מלהזכיר את בתי, אמי ו/או אחותי.
- ואיך, לא?! בואי נתרומם לראש העץ כותב וקורץ בהשילו בלי כל חשש תרבות של עור אשר יבש למעשה אפשר לומר שהשיר במובן מסוים הוא פרודיה שנונה השומרת על השפה והתבנית המקובלת אך משנה את המסר כך שנוצר ניגוד משעשע. אומר וקורץ. יש בשיר סמלים נוצריים, מונותיאיזם שבאו לכסות על סמלים פגאניים עתיקים. על מנת להשיג שליטה מוחלטת באנשים היה צורך לעורר חשש ופחד, לכן סיפורי המעשיות שוטחו ושונו, יסודות מיניים הושמטו ויצורים ובעלי חיים מטיבים הפכו לשדים ורוחות רעות. לדוגמה הצעיף הניתן בטקס החניכה (מילדה לאישה) הפך למטפחת. אך הרוח מביאה עימה זרעי קיץ והטיפוס לצמרות העצים מלמד מה יהא טעמו של המין. הדימויים מסמלים את התהליך שבסופו "מתייבש אגל טל על עלה עשב חד". אפשר לחצוב דלתות גדולות ורחבות בקירות אטומים, אבל הס מלהזכיר את בתי, אמי ו/או אחותי.