כניסה לבית בלי טופס 4 - כדאי?

לפyמים

New member
כניסה לבית בלי טופס 4 - כדאי?

כאלו שכבר נכנסו מספרים שאין להם תשלומים בכלל: חשמל, מים, ארנונה ועוד. כדאי להכנס בלי טופס 4? התנאי הנוסף, שעד שאין טופס 4 לא יתחילו לבנות את המחסן.
 

fireman

New member
שטויות במיץ

לא רק שמשלמים, משלמים יותר. בחיבור זמני צריכת החשמל מחושבת כצריכה תעשייתית ולא כצריכה ביתית וכן כל קו"ט עולה לך יותר מאשר בצריכה ביתית. אני גר בבית בלי טופס 4, עם טופס 2 (חיבור זמני) ומשלם מים וארנונה ואגרת ביוב וטלפון ולYES. אגב, אל תראה בקבלת טופס 4 היתר להתחיל ולהשתולל כי אחריו יש גם טופס 5....(גמר בניה) ומעבר לכך תמיד יש את השכן צר העין או את העיריה שמרימה מטוס, מצלמת שכונות שלמות, מסמנות את כל הפרגולות, מחסנים, תוספות בניה ושולחות גדוד של פקחים איפה שאני בניתי, אחרי 6 שנים העיריה צילמה את השכונה ממטוס, שלחה פקחים שמדדו את הבתים, קנסו אנשים על ימין ועל שמאל, דרשו מהם להגיש תוכניות על כל מה שבנו שלא כחוק, לשלם אגרות בניה ולאחר מכן גם לשלם מיסים על הכל, נכנסו לאנשים לתוך הבתים ומדדו, פשוט ככה.
 

לפyמים

New member
השכנים אמרו שהקבלן משלם הכל עד

לטופס 4, הם כרגע לא משלמים כלום. לא מתכוונים להשתולל, רק לשים גג/פרגולה מעל החצר מתחת לחלונות השכנים.
 

fireman

New member
זה בית בבנה ביתך

או וילה\קוטג' שהם קנו מקבלן?
 

לפyמים

New member
לא. זוהי בניה של בלוק מדורג ע"י

קבלן. השכנים מתחתנו כבר נכנסו ועכשיו אנחנו מתלבטים אם להכנס לפני טופס 4 או לא, בגלל המחסן או בעיות עתידיות. אבל די מפתה לעבור ולא לשלם מיסים לאף אחד.
 

fireman

New member
בלוק זה משהו אחר לגמרי...

כשקבלנים מזמינים בדיקה לחיבור בלוק שלם לתשתיות הם בודקים מספר דירות באופן מדגמי ומאשרים\פוסלים את הכל.... אם מישהו כאן דמיין לעצמו שחברת חשמל למשל בודקת בית בית בבניין של 32 קומות עם 200 דירות טעה ובגדול....בודקים אולי 5, לוחות ראשיים של הבניין ומאשרים את הכל.
 

מאגר

New member
ל-fireman אתה טועה ומטעה

חח"י בודק כל בית ובית כל דירה ודירה ואם זו כמות גדולה הם מזמינים בודק נוסף ואחד מתחיל למעלה ואחד מתחיל למטה והם נפגשים אני בשבוע שעבר העברתי בית של 32 דירות עם שני בודקים ובדקו כל דירה ודירה מאחר והם חייבים למלא פרוטוקול של הדירה בצורה פרטנית ולכתוב את כמות המאבטחים ואי זה גודל הם וכמה מעגלים יש בכל דירה ואיזה סוג הם לא פוסלים מבנה שלם בגלל דירה אחת או שתיים ובודק שיתפס שלא בדק דירה עשוי לאבד את מישרתו. בחח"י אין דבר כזה בדיקה מדגמית.
 

מאגר

New member
כניסה לבית לא טופס 4

כניסה לבית ללא טופס 4 היא דבר לא אחראי ויש לעשותו רק במקרים של חוסר ברירה כמו אין איפי לגור או דברים כאלה והסיבה היא פשוטה לבית שאין טופס 4 אין אפשרות לעשות ביטוח ומאחר ואתה חיי עם חשמל זמני והבית לא עבר בדיקת חח"י לאישור תקינות הבית הרי שכל נזק שיגרם למכשירים חשמליים או לא עלינו התחשמלות הדייר ישא בכל האחריות וההוצאות והחיסכון שלא לשלם מיסים ואגרות כאלה ואחרות עשוי להיות הפסד במקום רווח.
 

fireman

New member
שוב, אני מחובר בחיבור זמני

וכן משלם מיסים וכן משלם מים.... אני לא מבין מאיפה באה הבדיחה שלא משלמים מיסים ומים.... אחרת מה עושה השעון על הצינור בכניסה לבית? כנראה שיש רשויות של "חאפלפ"....בבאר שבע מסתבר שזה לא עובד ככה.
 

מאגר

New member
זה נכון שלא משלמים מיסים

כל עוד הבית הוא בית שניבנה ע"י קבלן ולא קיבל טופס 4 כל המסיסים המים החשמל חלים על הקבלן חיבור לכבלים אם יש חל על בעל הדירה חיבור לטלפון שבדרך כלל לא נותנים ללא טופס 4 חל על בעל הקו הקבלן לא יכול לחייב א הדייר בעלויות החשמל מאחר והוא לא יכול לדעת כמה הוא צרך כי הוא מחבר אותו לחיבור הזמני שהוא קיבל לצורכי עבודה ואת כל השאר כתבתי בתושבה קודמת מ הסכנה שבזה.
 

fireman

New member
אני מדבר על "בנה ביתך"

למה מי שקונה בית מקבלן צריך בכלל להתעניין בטופס 4? זה בעיה של הקבלן, לא של הדיירים שרכשו דירות.ץ
 
למעלה