כניסה לoutland מהdark portal

כניסה לoutland מהdark portal

מה אני אמורה לעשות כשאני מגיע לoutland? נאמר לי לעוף משם, אבל אני לא יכולה ("אין גישה"), ויש מפלצות שנלחמות שם. איך אני אמורה להתקדם? אני רמה 59.
 

lizard

New member
את אמורה להמשיך לעשות קווסטים, מבוכים ולעלות

בדרגות. מיד לאחר הDARK PORTAL בצד של OUTLAND יש בצד ימין FP של ההורד ובצד שמאל FP של האליינס. את לוקחת מהם טיסה למחנה הראשי באותו איזור (יש לך אוטומטית גם נתיב טיסה לשאט'ראת' (שחוסך לך לרוץ לשם) ושם את מקבלת עוד קווסטים. אישית אני ממש אוהב את HELLFIRE, איזור מגניב עם קווסטים נחמדים. אחריו אני אוהב את נאגראנד ושאדו וואלי.
 

tringirl

New member
To Northrend

You have to be level 68 at least. Then you can take a boat to the Borean Tundra from Stormwind harbor (it's the northern pier).
 
למה אני לא מצליחה להגיע?

אני עולה על הספינה והיא מחזירה אותי חזרה יש לך מושג למה? שוב תודה
 

tringirl

New member
Strange

The boat should always take you to the right place (you remember to get off it before it goes back to SW, right?). If that fails, you can try getting to the howling fjord (another zone in Northrend) by boat from Wetlands (menethil harbor)
 
הסתבכתי לגמרי

אני עדיין לא מכירה את המקומות.. אני האמנם שלב 70, אבל זה המשחק הראשון שלי. היכן נמצא WETLANDS? חיפשתי ברשת, ולא ממש מצאתי. אשמח שוב לעזרה ממך
 

Kingeh

New member
יש לך את ההרחבה wrath of the lich king?

כי אם לא זה מסביר למה הספינה פשוט החזירה אותך למקום שממנו באת.
 

tringirl

New member
Nice

Completely forgot to ask that. This is probably the problem ^^ So in short, buy the expansion (easiest to do it through the account management) and install it (if you haven't already). That should fix it :)
 
תודה רבה לשניכם ../images/Emo13.gif

קניתי ועכשיו סוף סוף אני יכולה להמשיך תודה
 

lizard

New member
את לא חייבת לשנות שם משתמש אחרי שקנית

את ההרחבה
קנית באותה הזדמנות את קאטאקליזם?
 
למעלה