כנסו ותגיבו כולם דחוף

כנסו ותגיבו כולם דחוף

יש פה כמה שחושבים את עצמם... זה לא נראה לי הגיוני ... לאביב היה יומולדת וכשהוא אמר את זה בצ'ט כולם שמו על זה קצוץ בפורוס אמרו לו מזל טוב אבל כשהוא אמר את זה בצ'ט כולם אחר כך אמרו(כשהוא הלך9:::מה זה איכפת לנו... עם היה לכם יומולדת וכולם היו אומרים מה איכפת לנו??? איך הייתם מגיבים? אני פונה אליכם ואומרת לכם שזה לא יפה מה שעשיתם...אני לא יגיד שמות של מי שאמר לא איכפת לנו:::ועוד עם כל החוצפה דיבר בשם כולם ) אני פשוט חושבת שכדאי שתחשבו על מה שאמרתם(אותו אחד יודע אל מי אני מתכוונת) כולם...תגיבו למה שרשמתי ותגידו עם זה יפה בכלל מה שהם עשו אני בתור אחת שאיכפת לה אומרת לכם.....זה לא יפה להתייכס ככה לבן אדם ככה. אביב???אני אמרתי לך מזל טוב גם בצ'ט וגם בשרשור שהיה פה בפורום... תיכנסו ותגיבו על מה שאמרתי ותגידו עם כל המעשה הזה היה יפה. חבר'ה זה פורום ראש גדול תכתבו קצת דברים לעניין ולא לרשום שטויות. תפנו לשחקנים בשאלות וזה ...בכל זאת זה פורום לסדרה ראש גדול!אני לא צודקת???(תגיבו גם לזה)
 
אוקיי.אם זה פורום ראש גדול זה לא או

אומר שרק לשחקנים אפשר לפנות בשאלות,אנחנו כאן בתור אנשים שאוהבים את הסדרה ולא רק את השחקני. בזמן האחרון הפורום הפך להיות פורום
,אני כבר לא אומרת לנצלש כי אפחד לא שם עליי,ולא מתייחס למה שאני אומרת.שדרך אגב לנצלש זה מפחית הודעות שטויטיות. זה מה שהיה לי לומר נשמע.. ובקשר לאביב אני לא יודעת מה היה שם ומי היה שם-העיקר ברכו אותו,נכון?!..
 

CrazyAngel1

New member
../images/Emo185.gif לא בר, להפךךך תמשיכי להעיר

לאנשים שלא מנצלש"ים.... שמתי לב שמאז שאת אומרת הרבה יותר אנשים מנצלש"ים... אז תמשיכי ככה!!!
 
למעלה