כנראה הלך ההארד דיסק בממיר של הוט

תומאס

New member
כנראה הלך ההארד דיסק בממיר של הוט

יש לי שם 90% מוקלט
בשירות לקוחות אמרו לי שאין מה לעשות ולא ניתן לשחזר את ההקלטות אלא רק להחליף ממיר (הם לא לקחו את הממיר לבדיקה).
יש למישהו פה בפורום רעיון או ניסיון במקרה כזה?
חשבתי להוציא את ההארד דיסק ולתת למעבדה פרטית לנסות לתקן אותו.
מה דעתכם?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הדיסק כמו הממיר הם רכוש החברה. לדעתי אסור לך לטפל בו על דעת
עצמך ובמידה שהם יעלו על זה, אתה תחויב במחירו (עפ"י התעריף שלהם).
 

תומאס

New member
הצעתי למוקדנית בטלפון לשלם תמורת בדיקה ותיקון שייעשו דרך הוט

והיא אמרה שהם לא עושים דברים כאלה אלא מחליפים ממיר וזהו.
כסף לא מעניין אותי - יותר חשובים לי התכנים שיש עליו.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
ראיתי ששאלת על כך גם בפורום שכן. גם שם הזהירו אותך...
וכמה יעלה לך שיחזור של דיסק? לא נראה לי שאתה מחפש מוצא בכיוון הנכון.
ואגב,,, אתה יודע? גם אני "אספן" ובממירי היס שהיו לי צברתי לא מעט חומר מעניין.
למרות זאת, יותר מפעם ויותר מפעמיים נאלצתי להיפרד מממיר זה או אחר, בגלל תקלה. בהתחלה, זה "כואב", אבל עם הזמן, אתה אוגר דברים חדשים ו/או שאתה מצליח גם לתפוס משהו שמזמן רצית לראות שוב (ולא הספקת). עזוב. תוותר וזהו..
 

תומאס

New member
אוקיי, אני אוותר. אז מה הפתרון? לחזור לעידן קלטות הוידאו?

בתקופת הוידאו לפחות ידעתי שאם אני מקליט תוכנית אז זה נשאר בקלטת וזה אצלי ולא אצל ספק התוכן, ורוב הסיכויים שהקלטת לא תתקלקל......
מצחיק שאנחנו מתקדמים מאנלוגי לדיגיטלי ואז מקבלים מכשירים לא אמינים.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קלטות נשחקות. הזמן פוגם באיכות ההקלטה וטענותיך שגויות.
חוצמזה. היכן ראית לאחרונה מכשיר וידאוטייפ שעדיין פועל כראוי?? אז תגיד דיסקים? זה כבר (אולי) עדיף...
אבל העולם מלא היום בתכנים באינטרנט. הבן שלי הוכיח לי פעם, שכמעט כל תכנית שהקלטתי, ניתן למצוא במרשתת ולכן אגירת ההקלטות די מיותרת. וזה עוד לפני כל השידורים החוזרים שמשודרים כל הזמן...
אז אני מבין אותך. אתה רוצה לדעת, שבכל רגע נתון, תוכל למצוא את התוכן הספציפי, שאתה הקלטת ביום 23.3.15. אבל מה לעשות? לא תמיד זה אפשרי, כי גם הציוד של הוט ושל יס נפגם לפעמים.
 

תומאס

New member
יש לי משכיר וידאו ומכשיר די וי די מקליט ושניהם תקינים

רק שהפסקתי להשתמש בהם ועברתי לממיר המקליט, אבל נראה לי שאני אחזור להשתמש בהם.
קשה לי להאמין שאת התכנים שהקלטתי (בעיקר תוכניות בערוץ 8, ערוץ הטיולים וערוץ החיים הטובים) יהיה ניתן למצוא באינטרנט בקלות - ובטח שלא מתורגמים לעברית.
חוץ מזה, בחייאת, אנחנו ב 2018 - מה כבר ביקשתי? מכשיר אמין שאפשר להקליט איתו תוכניות? ושיהיה שלי ולא של איזו חברה.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
קראתי בעבר כתבה על מכשיר שמעבד שידורי טלוויזיה כחומר שניתן
לשמור במחשב. אלא שהדבר גוזל המון מקום על הדיסק הקשיח... PVR.

בכל מקרה, אתה צודק, אבל לדעתי, כנראה שהביקוש למוצר אינו גבוה, או שלחלופין, בעלי זכויות היוצרים אינם מעודדים שיווק שכזה.

ככל שתוכל לראות, דווקא בזמן האחרון, הגיע לכאן מישהו, שהלין על כך, שחדלו לייצר מסכי 3D. אז מה לעשות? לא כל מוצר (שבחלט יכול להיות מוצלח מאד), זוכה להיכלל ברשימת המוצרים שייוצרו בייצור המוני ויימכרו במחיר שווה לכל נפש.

אז מה האלטרנטיבה? סע הלאה. המרשתת מלאה בתכנים זמינים, גם אם לא תכיל בדיוק את התוכן הספציפי שאתה הקלטת לפני שנתיים באתר הטיולים...
והנה. גם את מסכי הפלזמה, שהגיעו לרמה גבוהה מאד, חדלו לייצר. חב' פיוניר חדלה מכך לפני כ-8 שנים, ולאחר מכן, שאר החברות ירדו מהבימה, לאחר שהוחדרה לשוק טכנולוגית ה-4K.
והתוצאה? תקופה לא קצרה, השוק הוצף במסכים ירודים מאד (כי ליצרנים לא היה אתגר להתחרות באיכויות הגבוהות שהציעו מסכי הפלזמה).

עובדה, שגם כעת, כשיש כבר מסכי OLED איכותיים, יש בהם גם חסרונות שכמותם לא היכרת במסכי הפלזמות האיכותיים. חוצמזה? מי מבטיח לך, שהם גם יאריכו ימים כמו מסכי הלפזמה? גם בזה איני בטוח!
 

תומאס

New member
ברור לי מה אתה אומר, וברור שזה שוק של ביקוש והיצע

אבל אם יש ביקוש לממיר מקליט אז כנראה יש ביקוש למכשיר שיקליט.
אבל אולי באמת כמו שאתה אומר, בנושא זכויות יוצרים, שהייתה לו פחות מודעות בעבר, אז יש לבעלי התוכן פחות עניין שיהיה אצל אנשים בבית.
אגב - יש לי מסך 3D ואני מאוד מרוצה מהסרטים בתלת מימד :)
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לצערי, לא כל מה שטוב לנו טוב גם ליצרנים או לספקים...
וכפי שכבר כתבו לך, ספקי הכבלים או הטלוויזיה בלווין מצהירים בדף ההסכם, כי הם אינם אחראים ל"בריאות" הדיסק הקשיח שעליו מתבצעות ההקלטות. אז או שאתה משלם עבור השירות ומנצל אותו כל עוד אפשר.. או שלא. אני בכלל בעד לעבור לנטפליקס, אבל אשתי נגד.
 

תומאס

New member
אני חושב שאני אוותר על ממיר מקליט. מעדיף לשמור את התוכן

בדרך אחרת מאשר במכשיר שעלול להתקלקל ואז כל מה שיש עליו נמחק.
לגבי ההסכם - זה מאוד יפה שהם כותבים אבל אני לא יודע אם זה תקף משפטית. הרי כל הפואנטה של הממיר המקליט זה להקליט תוכן.
והם בעצם אומרים - אתה תשלם על מכשיר הקלטת תוכן, ואולי המכשיר הזה שאתה משלם עליו, לא יעבוד בשלב מסויים, והתוכן ששמרת ייעלם - וזאת תהיה בעיה שלך, לא שלנו.
זה קצת מחמיץ את המטרה של מכשיר הקלטה....
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
בוא נהפוך את היוצרות? נגיד, שמסיבה כזו או אחרת, החלטת להתנתק
וכן או לא לעבור לספק אחר. האם גם אז תרצה לטעון, שמגיע לך לשמור את ההקלטות לעצמך? וכן. מהניסיון שלי, גם כשלא היו ממירים מקליטים, ידעתי שממיר אינו מוצר שנשאר בבית לנצח. הוא מתקלקל מדי פעם, וכשהוא מוחלף, אני מקבל ממיר אחר, יותר או פחות שחוק, כי הם לעולם לא מביאים ממיר חדש. אז? זה חלק מה"משחק"...
 

תומאס

New member
אני חושב שאם אני מתנתק אז זאת בעיה שלי.

אם אני מתנתק אז אני מפסיק לשלם על המוצר והשירות.
אני מודה שאף פעם לא חשבתי מה יקרה אם המכשיר יתקלקל. אני מניח שאם היית שואל אותי אז הייתי עונה לך שבטוח הם יודעים להעביר את התוכן לממיר אחר.
והנה למדתי עכשיו עוד משהו - אתה אומר שאם מחליפים ממיר אז לא מביאים ממיר חדש אלא אחד שעבר תיקון. וגם את זה לא ידעתי.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
הם באמת מביאים ממיר ארוז יפה באריזה "חדשה" עם נליון, אבל
הוא מגיע עם שריטות, פעם קיבלתי ממיר עם מכסה (פלסטי) רופס ועוד כאלה... במרבית המקרים, לא תקבל מוצר חדש, אלא אם אתה עושה שידרוג למוצר שהוא חדש (ולא למוצר מדור קודם שהוא שידרוג למה שהיה לך לפני כן)
 
למעלה