כנראה שהפרסום חשוב מאוד לעסק שלנו

adi421

New member
כנראה שהפרסום חשוב מאוד לעסק שלנו

פתחתי לא מזמן עסק לפרחים, והוא לא ממש הצליח לצערי :(
לאחרונה בהמלצת חבר פניתי למשרד פרסום המתמחה ביעוץ לעסקים קטנים ובינוניים ואני חייבת לציין שאני ממש מופתעת ממה שהפרסום הצליח לעשות לעסק שלי .
לפני שפניתי למשרד פרסום חיפשתי מחירים כדי לקבל תמונת מצב לתקציב שאצטרך לשקיע מצאתי אתר של ידיעות אחרונות שלשמחתי פירט את מחירי הפרסום http://goo.gl/xG0fp
והתאכזבתי לראות שזה עולה מלא כסף!!!
רגע לפני היאוש התקשרתי למשרד פרסום בכדי שאולי הם יוכלו ליעץ לי ולהציל את העסק שלי שהיה חלום חיי
וכך באמת היה הם המליצו לי על מגון רחב של אפשרויות פרסום זולות יותר במקומונים, יש להם אתר שיש בו פירוט נראה לי על כל המדיות האפשריות http://goo.gl/H8eyf
בקיצור בשורה התחתונה הפרסום עבד ומינף לי את העסק , ממליצה גם לכם לנסות זה באמת עובד :)
 

doron700

New member
ספק פרסום

האמת שיש את התחושה כי המלל כאן הוא מלל מוכתב ע"י הספק עצמו, אני אומר שאפו למי שכתב את המלל הזה והכניס נוסח שיווקי בדרך הזאת בפורום.
גם אני חושב שהמשרד הזה יש בו הרבה יצירתיות ויכולת למנף פרסום נכון בפרק זמן קצר
דורון עמית
www.doronamit.co.il
 

גליקו1

New member
פרסום בטינטרנט מנסיוני לא ממש עובד

פרסום באינטרנט מעלה את trafic לאתר, בעניין ה conversion rate אני לא בטוחה.
כן זה נותן חשיפה מוגברת אבל לא בטוח בכלל שהחשיפה מובילה לרכישה .
בסופו של יום עסק צריך למכור, חוק המספרים הגדולים לא עבד בשביל המוצר המדהים, הייחודי שלי.
השקעתי הרבה כסף בפרסום, במספר כיוונים שונים, חלק במקביל וחלק אחד אחרי השני ולמעט חשיפה והרגשה שכל מי שמפרסם רוצה נתח
מהתקציב שלי לא קיבלתי תמורה הולמת.

כשהצעתי שזה יהיה על בסיס של הצלחה מיד נסוגו... והייתי מוכנה להיות מאוד נדיבה.
ההצעה היתה בעיקר כדי לבדוק אם מי שמתפאר במליוני כניסות בחודש וכו' גם מסוגל לספק את הנדרש לעסק שלי ולא רק למלא את הקופה שלו.

בנתיים אין צדיק בסדום

שבת שלום

נורית מג'ליקו
www.jeliku.biz
 

AlexCoaching

New member
זה תלוי איך משתמשים בפרסום

והאם יש לך אסטרטגיה שיווקית לפני שאת מנסה למכור את המוצר.
אם את מנסה לפרסם בשביל ישר למכור את צודקת זה לא ממש יעיל ויש לזה כמה סיבות:
- יכול להיות שהפרסום הוא לא לקהל יעד ממוקד ומפולח. תנועה ראנדומלית לאתר היא באמת לא יעילה.
יכולים להיות לך המון כניסות של קהל שלא ממש רלוונטי למוצר. זה חסר כל משמעות.
מה גם שלעסקים קטנים אין תקציב בשביל להשתמש בפרסום בצורה שעסקים גדולים עושים.
עסקים גדולים מתמשים בו בעיקר בשביל מה שנקרא שיווק מיתוגי. בשביל שיראו את המותג שלהם בכל מקום.
לעסק קטן אין תקציב לשיטה הזאת.

- גם אם הקהל שפונים עליו בפרסום הוא ממוקד. אבל מנסים למכור לו ישר בלי לבנות אמון והיכרות.
לא פלא שאחוז ההמרה הוא נמוך.
היום מדברים על כך שלקוח צריך בסביבות ה7 עד 15 חשיפות למוצר/לבית עסק בשביל לרכוש משהו.

- פרסום באינטרנט עובד כשמתמשים בו רק כאחד מהערוצים במערך שיווקי שלם.
פונים לקהל יעד מאוד ממוקד. ומטרת הפרסום היא לא למכור ישר.
אלא ליצור התעניינות ראשונית ולהכניס את המתעניין לתהליך שיווקי שבונה מודעות ואמון.
ורק אחר כך למכור.
 

יחסל367

New member
עד שלא תנסי לא תדעי !

פרסום באינטרנט הוא לא דבר בודד. יש המון אופציות לעשות זאת. כמי שעוסק בייעוץ עסקי ומוסמך ע"י גוגל adwords ( ויש עוד שיטות פרסום טובות ) אני יודע שלכל עסק כדאי להשקיע בפרסום באינטרנט השאלה רק כמה ? ולמה לצפות ?
 
הגדרת היעדים

כדי שמסע פרסום באינטרנט או בכל מדיה אחרת יצליח יש להגדיר תחילה את היעדים והצפיות.
משווקי אינטרנט רבים שרוצים להראות תוצאות מרשימות מכוונים את החשיפה לקהל יעד רחב מאוד ואכן מקבלים פניות רבות שאינן איכותיות.
מצד שני בעלי עסקים רבים מאמינים שפרסום זה זבנג וגמרנו.

כדי שמסע הפרסום יצליח יש ללמוד את המוצר ולעשות סקר שוק מתאים .
תוצאות הסקר יכוונו אותנו לשוק היעד המתאים ויבטיחו תוצאות
 
למעלה