כסף בכפר סבא והסביבה

yaniv h

New member
כסף בכפר סבא והסביבה

אז ככה.. מי שרוצה לשמור על איכות הסביבה בכפר סבא והסביבה ותוך כדי להרויח כסף שירים את היד! יפה אני רואה שיש הבנה ורצון טוב. מי לא שמע על דמי הפיקדון שנמצאים בכל בקבוק שתיה קטן? (פחיות וכדומה..) כשאני רואה את רחובות כפר סבא ואת הגנים והשמורות אני מתבאס בכל פעם. לכן עלה במוחי הקטן רעיון כיצד לשפר ולו במעט את ההרגשה שיש לי וסביר שלכל אחד מעם ישראל בנוגע לאיכות הסביבה. אני מציע לכולם לאסוף מהיום פחיות ובקבוקי שתיה קטנים וגדולים ובתמורה לכך אני מוכן לשלם מכספי הפרטי 20 אגורות על כל פחית או בקבוקי שתיה קטנים. אל תזרקו בקבוקים ופחיות לפח! שמרו אותם בתיק או בשקית קטנה בבית רק כך הם יגיעו למחזור ולא יפגעו בעולמו המופלא!! אתם יכולים לאסוף בזמן שאתם מטיילים בשמורה או בגנים ציבוריים שם תמצאו המון ותוכלו להכניס כמה מהם לאוטו ומשם לשקית בבית. בנוסף אני מציע לילדים ולנערים שמחפשים עבודה לקיץ ללכת ולאסוף מיכלי שתיה (פרטים על מקומות שוים לפנות אליי). אלו שיעבדו באיסוף זה ירויחו משכורת נאה שיכולה להגיע ליותר מחמישים שקל לשעה! לפניות נא ליצור עימי קשר למספר 053-511906 או לאימייל: [email protected] קוראים לי יניב ואני אנחה אתכם בכל אשר תרצו. זכרו שרק בזכות הרצון נוכל להגיע להישגים ולהתגאות בהם!
 

Fonia

New member
פחחחח, יא רמאי

אם אני כבר אוסף פחיות למה לתת לך אותן תמורת 20 אגורות כשאני מקבל 25 אגורות אם אני לוקח אותן בעצמי?
 
זו באמת התחכמות...

אבל השאלה היא כמה פחיות צריכים להביא לו בשביל משכורת נאה... (הוא יעני מרוויח 5 אג' לפחית...)
 

yaniv h

New member
עומרי....

תקרא מה שכתבתי לבחור השני ואם יהיו לך גם שאלות או הערות תכתוב אותם ואני אנסה להסביר שוב הכל. בהצלחה גם לך, ותאסוף כמה שיותר!
 

yaniv h

New member
אתה יכול לקחת אותם בעצמך

אף אחד לא אמר לך לקרוא לי לקחת אותם. כל הרעיון מאחורי העניין הזה הוא לגרום לאנשים לאסוף את הזבל שהם משליכים ברחוב ובשמורות הטבע. אם יש לך אוטו ואתה יכול לקחת אותם בעצמך לסופר אז בקשה אף אחד לא מונע זאת ממך, ולהפך אני מעודד אותך לעשות את זה. אנשים אחרים כמוני העוסקים בתחום לא נותנים 20 אג' הם נותנים מקסימום 15 אג'. אני יודע שלך זה נשמע גניבה אבל כשאני בא עם האוטו בשביל 50 פחיות לכפר סבא הרווח שלי הוא 2.5 שקל אבל ההפסד של הדלק והזמן שבו יכלתי אני לעבוד ולהרויח כסף הוא הרבה יותר יקר מ-2.5 שקל. אני מקווה שאתה אוסף ואם לא זה הזמן להתחיל! תחשוב על זה ואם עדיין תחשוב שאני רמאי תחזיר לי תשובה.
 

Fonia

New member
לא רמאי, סתם צבוע

כי אם מה שחשוב לך זה הסביבה ושאנשים יאספו פחיות אז...... תעוד אנשים לאסוף פחיות! לא לאסוף פחיות ולהביא אותן לך. מה בדבר - "חבר'ה יש אחלה דרך לתרום לסביבה וגם להרוויח קצת כסף בצד! תאספו פחיות וקחו אותם לכל סופר גדול הקרוב אליכם!" וזה שיש שרלטנים שנותנים 15 אגורות לא הופך אותך לצדיק, אלא לשרלטן קטן יותר. תודה.
 
למעלה