כספים לא הועברו לקופה למרות ניכוי בתלוש

ronniway1

New member
כספים לא הועברו לקופה למרות ניכוי בתלוש

שלום רב :
בדרך כלל לאחר שאני מקבל בעשירי לכל חודש את תלוש המשכורת , אני רואה את הכספים שנוכו לקרן הפנסיה חמישה ימים לאחר מכן , ולכל המאוחר עד תאריך ה - 23 לחודש.

בתלוש המשכורת האחרון שלי שקיבלתי בעשירי לאוקטובר ראיתי כרגיל את הכספים שנוכו לטובת קרן הפנסיה , אלא שעד עכשיו הכספים לא מופיעים בקרן הפנסיה שלי.
פניתי לסמנכ''לית הכספים בעבודה שלי שאחראית על הנושא , והיא טוענת שאם רשום בתלוש שהכספים נוכו , אז ''זה לא יכול להיות'' לטענתה , ושאני צריך ''לשבור את הראש '' עם החברה שמנהלת את קרן הפנסיה שלי.

פניתי גם לחברה של קרן הפנסיה שלי , ושם בדיוק ההיפך : טוענים שהבעיה לא אצלם , ואמרו לי לפנות למעסיק שלי ולברר מדוע הכספים לא הופקדו בקופה , למרות שבתלוש המשכורת מופיע שיש ניכוי לטובת הקרן.

אשמח בבקשה לעזרה בעניין להלן :

1. האם חברת קרן הפנסיה לא אמורה מבחינתה לברר מדוע לא הועברו הכספים בפועל ? . האם היא יכולה לפתוח בהליך בירור או תביעה כלפי המעסיק שלי ?

ובכלל , אחרי כמה זמן אני יכול להתחיל בהליך תביעה , ואת מי אני אמור לתבוע? את המעסיק שלא העביר את הכספים ? או את חברת קרן הפנסיה ?

תודה מראש לכל מי שיעזור.
 

k-don

Well-known member
קודם כל איך אתה רואה כל כך מהר שבוצעו הפקדות?

לרוב החברות לוקח להפקדות באוקטובר להופיע בסטטוס בסביבות 15 לנובמבר.

דבר שני - באוקטובר לא עבדו בבתי ההשקעות וחברות הביטוח תקופה די ארוכה, אז אולי הכסף עדיין לא נקלט
 

ronniway1

New member
תודה רבה.

בפעם הראשונה שאמרו לי שמתחילים להפריש לי ,זה היה בראשון לחודש , קיבלתי תלוש משכורת בעשירי לחודש , וראיתי באתר של קרן הפנסיה שלי את תאריך הפקדת הכספים.
בדרך כלל זה היה ב - 15 לחודש , ולפעמים ב - 23 לחודש.

אני אעקוב לגבי זה לפי מה שאמרת לי על הפקדות באוקטובר.

תודה רבה .
 
למעלה