כפי שתומאס ווקלר נראה היום.........

abgilat

New member
כפי שתומאס ווקלר נראה היום.........

שלום לכולם אני חוזר ואומר את מה שאמרתי. יש לי הרגשה שהטור הזה בדיוק כמו הג'ירו יהיה שונה. מי הכיר את קונגו לפני הג'ירו האחרון חוץ מאשר פרשני אופניים ורוכבים באיטליה?. השנה נראית כמו שנה שונה. הרכבת של הדווארים נראית פתאם לא כל כך עובדת וגם החבר'ה של טלקום לא בדיוק כל כך מאיימים. בכלל נראה לי שהמרחק בין הקבוצות של ליגת העל הזו באופניים מאוד הצטמצם. כפי שתומס ווקלר נראה היום הוא עוד יכול להחזיק בחולצה הצהובה לא מעט ימים. מריחים הפתעה?...............
 
ווקלר ישאר בצהובה גם מחר

לדעתי יהיה מחר מירוץ טקטי כמו היום, כולם ישמרו על כולם ווקלר יצליח להחזיק את העליות הלא תלולות. ומי יהיה הכוכב מחר? וורונק בודאי עייף אבל צריך לשמור על החולצה, כנראה יאסוף כמה נקודות ואז ישתרך מאחור. או שאולי נראה ווירונק אחר, שינצח קטע שני רצוף בעליות? לא מאמין, כי זה כבר לא תלוי בו, פשוט לא יתנו לו. ביום שבת ווקלר מאבד את החולצה הצהובה. למי? כנראה לארמסטרונג.
 

sonc

New member
וירנק השרוט

זוכרים את וירנק בשנמה שהגיע שני לאינדוראין? נכנס לאטרף בלוז ארדידן ולא יצא ממנו 3 ימים. ואל תגידו סמים- הוכח כבר שאפשר הכל בלי (רק יותר קשה)
 

picola

New member
חוזרת ואומרת

Go Voekler Go Voekler Go Voekler אינטרסים או לא הוא הוכחה שהלב והראש מנצחים רגליים ...
 
בעקרון, ווקלר הוא רוכב של חד יומיים

ושל מירוצי קטעים קצרים. לא ברורה עדיין יכולת ההתאוששות שלו במירוץ כל כך ארוך. אם כי, גילו הצעיר יחסית יכול להוסיף לו בנקודה הזו. חלק מהרוכבים המפורסמים של הדרוג הכללי ידועים דווקא בכך שהם משתפרים ככל שהמירוץ מתקדם ומגיע לקטעים האחרונים והמכריעים. לדעתי, השבוע האחרון עם כל הקטעים הקשים שבו הוא ממש מטורף וזה יצור מצב שחלק מהרוכבים הבכירים או שיכנסו לבעיה או שיעשו לעצמם איזה יום מנוחה ע"י כך שיאפשרו לקבוצת בריחה לא מאיימת לברוח. מי שחושב שזה בלתי אפשרי שיסתכל על הקטע של היום. לגבי USPS קשה לקבוע לפי היום מה החוזק שלהם כי אם כל הכבוד לכל מי שהגיע בדבוקה הראשונה - אם צאבל ואוגריידי הגיעו יחד איתם, אז זו לא קבוצה כזו סלקטיבית. זה שרוכבים מ-USPS הגיעו עשרים דקות אחרי הדבוקה הראשונה עדיין לא אומר שהם לא יכלו להצטרף לדבוקה הראשונה. אם ארמסטרונג מרגיש טוב אז 30 ק"מ לסיום, אחרי העלייה האחרונה אפשר להשאיר איתו 3-4 רוכבים ולאפשר לכל היתר רכיבה יותר רגועה עד הסוף.
 
למעלה