כפר סבא בכותרות

Do It Yourself

New member
כפר סבא בכותרות

"בחודש האחרון הסתערו ילדי ומתבגרי כפר-סבא על בתי תושביה ורחובותיה, אספו מצבורי פסולת ומיחזרו אותם. על הדרך הם חילקו ברשתות השיווק תיקי בד שתפרו אימותיהם, ולמתעניינים הסבירו מדוע הם עדיפים על שקיות ניילון. תכירו, עיר עם מודעות". http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3405446,00.html .
 
יש כמה פרוייקטים חברתיים כיום...

זה מאוד מאוד יפה הפרוייקט הזה. יש גם את פרוייקט "התו החברתי" שמובילות תנועות הנוער. עצרו אותי בקניון והביאו לי פלייר של זה. האם מישהו פה יקנה במיוחד במקומות שיש להם את התו החברתי?
 

tamas216

New member
מה זה תו חברתי?

מצטער על הבורות ובאמת שמעתי על זה אבל אין לי מושג איך הוא נקבע ומה הוא אומר. אתה יכול להסביר?
 

Adidason326655

New member
מספר דברים בנוגע לתו.

זוהי יוזמה נחמדה שבאה כנגד ניצול עובדים וגם תומכת בגישה לנכים לבתי עסק. הפרוייקט התחיל בחנויות אוכל למיניהן בגלל ששם הפוטנציאל לניצול עובדים גבוה והגישה לנכים היא קריטית. מה שקורה זה שיש פעילים של העמותה ששכחתי את שמה שבודקת את בית העסק פעם בשבוע לראות שהוא אכן עומד בקריטריונים, מתאשלת את העובדים ומי שעומד בקריטריונים זוכה לפרסום ולתו. דלי קרים לדוגמא בחרו לא לקבל את התו. מה שכן מפגישה עם חבר באיגוד המקצועי של הנוע"ל לפני שבוע הבנתי (עדיין לא ביררתי לעומק) שהתו בעצם מציג קריטריונים שחסרים בהם זכויות בסיסיות מסוימות לעובדים והקריטריונים לא מחמירים כמו שהם אמורים להיות לפי חוקי המדינה.
 
למעלה