כפר סבא בפסטיבל כרמיאל ?

כפר סבא בפסטיבל כרמיאל ?

כפר סבא היא אחת מהערים הבודדות בארץ שאיננה משתתפת בפסטיבל כרמיאל. הסיבה - אין להקת ריקודי עם בכפר סבא. מדוע ? העירייה אינה משקיעה בנושא. היו בעבר מספר נסיונות להקים להקה בכפר סבא אך הן עלו בתוהו ללא השקעה מטעם העירייה. כך תמצאו רקדנים תושבי כפר סבא רוקדים בלהקות ברחבי הארץ: הורה רעים חולון, הוד השרון, דרום השרון, רמת השרון, חבצלות נתניה, אוניברסיטת ת"א, גבעתיים ועוד ועוד. בפסטיבל כרמיאל משתתפות מאות להקות: מגיל צעיר (אפרוחים) ועד להקות גיל הזהב. בכפר סבא - כלום. למרות שמחזיק תיק החינוך במועצת העיר - דני אלדר רוקד ריקודי עם, לא תמצאו בבתי הספר בכפר סבא את פרויקט : בית הספר הרוקד שמצליח בעשרות בתי ספר בארץ. רק בחודש שעבר נפתח חוג ריקודי עם בכפר סבא עם מדריכים מהשורה הראשונה לאחר שנים של יובש טוטלי והתפשרות על מרקידים דרג ... מה אתם מעדיפים שם בעירייה: שהנוער יעשן באנגים בגנים ?
 

Vindictively

New member
לא הבנתי את הקשר להעדפה בעיריה

ריקודי עם נוער באנגים מה? מה הקשר?
 

א י י ב י

New member
הקשר ? - בירה נשר

נו באמת ? אם הנוער היה עסוק בחוגים כגון ריקודי עם שהעירייה הייתה מעמידה לרשותו, היינו רואים פחות נוער זרוק ברחובות, בגנים וכו. צודק הרקדן האנונימי.
 

charmingirl

New member
מה קשור? אולי היו כמה

בני נוער שהיו מוצאים את עצמם בין רקדני ריקודי עם. אבל הנוער שנמצא ברחובות ובגנים זה בגלל שאין להם מרכז בילוי אחר. זה לא קשור לריקודי עם.
 

Vindictively

New member
ואי כמה בולשיט

אני מכירה מספיק אנשים "זרוקים ברחובות בגנים ובכו'"ואני יכולה להבטיח לך. גם אם אם היו מליוני אפשרויות למה לעשות אחר הצהרים. כ-ו-ל-ל הריקודי עם שלך. הם עדיין היו מעדיפים לחגוג עם הבאנג. ובצדק.
 

steve0

New member
ריקודי עם???

ריקודי עם??? wtf???? עזוב אין אנשים שאוהבים את זה
 
למעלה