"כפר סבא נבחרה לקדם המאבק נגד התחממות כדו"א"

מגי 336

New member
"כפר סבא נבחרה לקדם המאבק נגד התחממות כדו"א"

עכשיו זה רשמי... לכתבה המלאה. מתוך דברי ראש העיר: "העיר כפר-סבא היא עיר ירוקה מימים ימימה, ואנחנו משקיעים בנושא איכות הסביבה רבות. בחודשים הקרובים עומדות לקום שתי השכונות הירוקות הראשונות בישראל שנבנות לפי תקני הבניה הירוקים המחמירים. אני מודה לך אדוני הנשיא שבחרת בכפר-סבא להיות הדוגמא לעיר ירוקה המובילה נושא זה בראש סדר היום העירוני שלה". מה דעתכם? האם כפר סבא הולכת להיות "אור" לערים נוספות בארץ בכל נושא איכות הסביבה?
 

m a l i b i

New member
היי מגי

סוף סוף קבלתי את מפתחות דירתי החדשה בכ"ס. עכשיו מתחילה העבודה האמיתית: עבודות גבס, ארונות, ארונות אמבטיה וכד'. בשבוע שעבר הייתי במחלקת העיריה ובמפעל המים. רוצה לומר לך שאנשים מאד נחמדים ואדיבים קבלו את פניי. הסבירו לי מה עלי לעשות וכיצד לפעול. גם אני שמעתי על "העיר הירוקה". מקווה שאכן כך יהיה וכפר סבא תוכיח לערים אחרות בישראל שהיא אכן ראויה להוביל את הלפיד בנושא איכות הסביבה. כל לחי
 

מגי 336

New member
איזה יופי מליבי ../images/Emo24.gif ברוכה הבאה !

ושיהיה לך המון בהצלחה, כיף לגור בכפ"ס ואני בטוחה שתגלי את זה מהר מאד... העובדים בעיריה באמת נחמדים מאד ושמחים לסייע ולעזור כשצריך, ואת יודעת מה, אני ממש גאה להיות תושבת של עיר "ירוקה", חשוב מאד לדעתי להפיץ את האור בנוגע לאיכות הסביבה שהוא נושא מאד חשוב לדעתי.
 

מגי 336

New member
"עיר ירוקה"

במקום לנסות להסביר, הנה אתר של "המרכז לקיימות מקומית" שם תוכלי לקרוא הכל אודות ערים ירוקות, היעדים, ההשלכות וכו'.
 
למעלה