כפתור כיבוי לא מגיב טוב בשלט של הוט

Borisyo

Member
היי,

גם כפתור TV לא מגיב טוב.
צריך ללחוץ חזק עליהם בשביל שיידלקו.
שער הכפתורים פחות או יותר בסדר.
השלט יש לי כבר אולי יותר מ-5 שנים.

מה יכולה להיות בעיה שכפתורים לא מגיבים טוב כמו שהיו פעם? מה אפשר לעשות?
 

GoldenEyes

Well-known member
היי,

גם כפתור TV לא מגיב טוב.
צריך ללחוץ חזק עליהם בשביל שיידלקו.
שער הכפתורים פחות או יותר בסדר.
השלט יש לי כבר אולי יותר מ-5 שנים.

מה יכולה להיות בעיה שכפתורים לא מגיבים טוב כמו שהיו פעם? מה אפשר לעשות?
לכלוך בעיקר. לפעמים גם סוללות חלשות
אם הבעיה לא בסוללות , מחליפים שלט
 

Borisyo

Member
@GoldenEyes בדקתי עם סוללות טובות וזה לא עשה הבדל. אולי לקחת איסופרופיל אלקוהול של 99%, לפרק שלט ולנקות בפנים?
 

frankthe2

Active member
@GoldenEyes בדקתי עם סוללות טובות וזה לא עשה הבדל. אולי לקחת איסופרופיל אלקוהול של 99%, לפרק שלט ולנקות בפנים?
לפרק מגעים יחולל נפלאות, אני עשיתי בעצמי, חשוב לפרק את הבורג בנמצא במתקן של הבטריות. לא לרסס ישירות על הלוח אלא לרסס על צימרון - מקל לאוזניים) ואז לנקות את המגעים. לתת ללוח להתייבש היטב. עשיתי את זה על שלט של הוט, שלט של טלויזיה, שלט של יס וגם שלט של מכונית. בכל המקרים חל שיפור ניכר.
נ.ב. - ככה התחלתי עם החברה שלי:love:, באתי אליה הביתה לתקן את השלט. השאר היסטוריה... ואני לא מציע לך דרך איך להתחיל עם בנות...
 

emh

Member
בשביל שלט הם לא ישברו את הראש, הם פשוט יזרקו/ימחזרו אותו.
 

Borisyo

Member
@GoldenEyes
@emh

הם אמרו לי ששלט שלי לא בתוקף יותר והציעו לי שלט חדש ב-38₪ לרכישה באחד ממרכזי שירות לקוחות שלהם או לשלוח בעלות נוספת של 29.90₪
 

GoldenEyes

Well-known member
@GoldenEyes
@emh

הם אמרו לי ששלט שלי לא בתוקף יותר והציעו לי שלט חדש ב-38₪ לרכישה באחד ממרכזי שירות לקוחות שלהם או לשלוח בעלות נוספת של 29.90₪
מה ??????????????????
הם מבקשים שתקנה שלט שלהם ? למה מה ? על מה אתה משלם להם כל חודש ?
תגיד להם שאם הם לא מחליפים לך בחינם , אפשר להפרד יפה ולהתנתק
יש חלופות.
בשביל לצפות בהם הם צריכים לתת ציוד תקין.
החוצפה הזאת הגיעה לרמות חדשות , מחר בבוקר יבקשו ממך לשלם עבור החלפת ממיר...
 

Borisyo

Member
@GoldenEyes אולי בגלל שאני משלם 160₪ אני לא יכול להתלונן להם?

- תשתית 100/2
- טלפון בבית ללא חבילה על בסיס שימוש
- טלוויזיה

אחרים משלמים 300₪~ ויותר אז יש להם מקום להתלונן על דברים קטנים.
 

GoldenEyes

Well-known member
@GoldenEyes אולי בגלל שאני משלם 160₪ אני לא יכול להתלונן להם?

- תשתית 100/2
- טלפון בבית ללא חבילה על בסיס שימוש
- טלוויזיה

אחרים משלמים 300₪~ ויותר אז יש להם מקום להתלונן על דברים קטנים.
פראיירים לא מתים , הם רק מתחלפים
מה זה משנה כמה אתה משלם ?
רוצים שאהיה מנוי שלכם ? תנו לי את הכלים המתאימים לזה.

גם סלקום גובה את המחיר הזה עבור טריפל.
 

Borisyo

Member
@GoldenEyes פעם אחרונה החלפתי שלט ישן בסניף דואר וקיבלתי חדש. קיבלתי גם קבלה ואני לא זוכר אם היה רשום שם מחיר. אני לא זוכר שאחריות היה רשום. נשמע לי אחריות זה משהו שהם המציאו כי אני לא מוצא מידע בנוגע לאחריות.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
@GoldenEyes פעם אחרונה החלפתי שלט ישן בסניף דואר וקיבלתי חדש. קיבלתי גם קבלה ואני לא זוכר אם היה רשום שם מחיר. אני לא זוכר שאחריות היה רשום. נשמע לי אחריות זה משהו שהם המציאו כי אני לא מוצא מידע בנוגע לאחריות.
כיום בדואר מחליפים רק yes וזה גם בתשלום
 
למעלה