כפתור תקול בפלאפון החדש שרכשתי
רכשתי טלפון נייד חדש של סמסונג.כאשר הגעתי הבייתה והוצאתי את המכשיר מהאריזה והתחלתי להשתמש בו התברר לי שאחד הכפתורים לא עובדים כמו שצריך ויש ללחוץ אליו חזק כדי שתהיה תגובה.חזרתי לחנות והראתי את הבעיה למוכר.
המוכר טען בתגובה שככה זה אמור לעבוד,אבל לבסוף הסכים שזה לא תקין וביקש שאשאיר לו את המכשיר לבדיקה.
אני אמרתי לו שלא מקובל אליי שיפתחו ויתעסקו במכשיר שקניתי לפני רגע וביקשתי מכשיר חדש אחר או כסף חזרה.המוכר לא הסכים וטען שזה בכלל אשמתי שלא בדקתי את המכשיר כאשר הייתי בחנות בזמן קנייה.
האם אני יכול לדרוש כסף בחזרה או שאין מה לעשות בנידון?
רכשתי טלפון נייד חדש של סמסונג.כאשר הגעתי הבייתה והוצאתי את המכשיר מהאריזה והתחלתי להשתמש בו התברר לי שאחד הכפתורים לא עובדים כמו שצריך ויש ללחוץ אליו חזק כדי שתהיה תגובה.חזרתי לחנות והראתי את הבעיה למוכר.
המוכר טען בתגובה שככה זה אמור לעבוד,אבל לבסוף הסכים שזה לא תקין וביקש שאשאיר לו את המכשיר לבדיקה.
אני אמרתי לו שלא מקובל אליי שיפתחו ויתעסקו במכשיר שקניתי לפני רגע וביקשתי מכשיר חדש אחר או כסף חזרה.המוכר לא הסכים וטען שזה בכלל אשמתי שלא בדקתי את המכשיר כאשר הייתי בחנות בזמן קנייה.
האם אני יכול לדרוש כסף בחזרה או שאין מה לעשות בנידון?