כרגע הבנתי כמה אני צריך בי"ס...

Master Boo

New member
כרגע הבנתי כמה אני צריך בי"ס...

תראו מה השעמום עושה לבנאדם...
 

דנה^^

New member
דווקא יצא יפה

אבל הנושא.. הנושא של ההודעה... לא יכולת למצוא יום שיעשה לי יותר רע לשמוע את זה.
 

Master Boo

New member
למה?...

כתבתי את זה פשוט בגלל שלא למדתי כהר איזה שבוע... אבל אל דאגה! יום ראשון יש לי מתכונת בספרות, ככה שצריך להתחיל ללמוד...
 

דנה^^

New member
כי

המחנך שלי מאוד עיצבן אותי היום ואני לא מפרטת כי ממילא אתה לא רוצה לשמוע :) אם הייתי במקומך והיה לי שבוע חופש הייתי מאושרת ובחיים לא הייתי אומרת משהו שירמז רצון לשוב ללמוד במוסד הנורא הזה..
 

Master Boo

New member
נהה...

אם היה לך שבוע חופש, מהר מאד היית מבינה עד כמה הבי"ס לא כל כך גרוע... ואפילו די נחמד! והייתי מגזים ואומר הכרחי! ואם לא הייתי רוצה לשמוע- לא הייתי שואל... הגיוני, לא?
 

דנה^^

New member
תשמע

ישנם מספר מצומצם מאוד, לצערי, של חופשים במהלך השנה שהם שבוע+ כמו סוכות, חנוכה, פסח וכמובן החופש הגדול. מעולם לא הסקתי באף שלב שבית ספר לא כל כך גרוע ואף נחמד, מעולם. ובקשר למחנך שלי אתה באמת לא שאלת ככה שמה שאמרתי כן הגיוני :) ודרך אגב לדעתי אני עכשיו בחיים לא אסלח לו על זה.. מה לעשות, כמה שזה שטותי, אותי לא מרגיזים כשאני עייפה כי דווקא את הדברים האלו אני זוכרת מצויין..
 

Master Boo

New member
אה-הא!

אבל כן שאלתי! ה"למה?..." בנושא של ההודעה!
 

דנה^^

New member
אוקיי אז בסופו של דבר

אתה רוצה שאני אכתוב או לא? (תראה אם אני שואלת את זה 3 פעמים זה אומר שאני מבינה שאני מציקה בנושא הזה ללא הרף בזמן האחרון, בעצם מאז שהגעתי לפה, וזה גם אומר שאם עכשיו אתה אומר כן- המגילה שאתה עתיד לקרוא היא על אחריותך בלבד...)
 

Master Boo

New member
אה, לא הבהרתי את עצמי? ../images/Emo8.gif

כן, אני רוצה. המגילה על אחריות הצופה בלבד...
 

דנה^^

New member
אוקיי אז.....

**הערות המחברת בסוגריים. נתחיל מאתמול בשעת לילה מאוחרת כשהחלטתי בסופו של דבר ללכת לישון, מכוונת את השעון ל5:30 בבוקר כדי להספיק לעשות שיעורים במתמטיקה ובלשון ולסדר את התיק.. השעון צלצל, הוא היה על נודניק אז כל כמה דקות הוא צלצל אז שבסוף ב6:00 בקושי קמתי והשתקתי אותו. התארגנתי בלה בלה.. הספקתי להכין את כל השיעורים במתמטיקה, את לשון התחלתי באוטובוס ואז חברה שלי הגיעה אז התחלנו לדבר אז דחיתי את השיעורים.. הגענו לבית ספר 7:30 המורה לא הגיעה אז נצלתי את הכמה דקות שנשארו לי כדי לסיים שיעורים בלשון.. טוב בקיצור, בסופו של דבר המורה הגיעה ב7:50 (לא יכלה להודיע מראש? הייתי קמה מאוחר יותר..), דיברנו על הבגרות (היה קשה, היתה להם הפסקת חשמל חוץ מגאומטריה אנחנו עדיין לא יודעים כלום..) בסופו של דבר היא בדקה תרגיל אחד שעשה בעיות לכמה ילדים ואז המשיכה לחומר אחר. יחסית למי שבקושי הבינה מה רוצים ממנה (עייפהההההההההה) הבנתי את זה יחסית בסדר. המחנך נכנס והודיע כמה דברים שלא ממש הקשבתי.. שעתיים לשון עברו כאילו שהן לא היו.. עד שהמורה החליטה לבדוק שיעורים אני ישנתי לי ובסוף עברנו על חיבורים של כמה אנשים ואז בדקנו דפים (זה היה מוזר כשהגענו לתרגיל אחד שנראה לי מוכר אבל לא זכרתי שעשיתי אותו..), אחרי זה המשכנו בדיוק הגייה באיזשהו שלב היתה הפסקה אני לא כל כך יודעת מתי כי ישנתי.. בקיצור אחרי שיעור לשון היה חינוך (**תופים**). כרגיל, שיעור מיותר אז הוצאתי ספר גאומטריה והתחלתי לפתור שאלה שלא הצלחתי אתמול בלילה, זאת בעייה לדוגמא ולא- לא הצצתי בפתרון ופתרתי אותה!! (נו.. תהיה גאה בי..) אוקיי, בין לבין הקשבתי למה שהוא אמר כי בכ"ז אני רגילה לעבוד עם רעש ברקע וכהרגלו אנחנו לפני תעודות אז הוא התחיל לדבר איתנו על מחוייבות אישית (בית ספר מטומטם, כל כך רוצים שאנשים יוציאו תעודות בגרות שהם החליטו שמי שעושה 31 שעות במחוייבות אישית יקבל 55 ומי שעושה 60 יקבל לפי מה שמגיע לו). בקיצור ברור שכמובן שהוא גם הזכיר שהמורה להיסטוריה קראה לו לראות את הציונים שלנו כי הרוב היו ממש טובים והשאר היו גם בסדר (אווף! חשבתי שציונים זה לא הכל? למרות שברור שבשבילו זה כן כי הוא כל הזמן מזכיר את זה!) אחרי זה הוא עבר לתעודות הצטיינות, ודיבר על אלו שעשו שיפור, ועל מי שיקבל את התעודה המסריחה הזו, ועל תלמידים שיש להם השגים טובים, ועל זה שלמרות הלחץ הוא רואה שזה פוחת, ושאנחנו מסתגלים (וזה פעם שנייה שהוא עשה את ההרצאה הזו.. מה זה מסתגלים? מה זה התעודות שלכם טובות מאוד? אויי, כנראה ששכחנו תעודה אחת בדרך! מה זה אין לחץ, מה זה התרגלתם?? אני בחיים לא "אתרגל" למערכת המטומטמת הזו ואני גם לא רוצה! אם אני צריכה להיכנע למה שהם רוצים אני מעדיפה למות). בקיצור הוא המשיך לחרבש שטויות ועבר לשאול אותנו על תלבושת אחידה (הא?) ולהגיד שגם כשהוא היה ילד הוא לא רצה ועכשיו הוא מבין (טיפפפפפפפפפפפש! חשבת שאולי כשהיית ילד אולי הבנת ועכשיו איבדת הכל?? בשלב זה אני נזכרת בספר "הנסיך הקטן" בו כתוב על זה שמבוגרים לא מבינים כלום, ושאם תרצה לתאר בית יפה למבוגר תצטרך להגיד לו מה מחיר הבית ורק אז הוא יצליח לדמיין אותו..) בקיצור, מבין שזה יכול לעזור מבחינת אנשים עם בעיות כלכליות שלא ירגישו בנוח בלה בלה.. ומה הקשר בכלל?? למה חוץ מחולצות למי שרוצה אין דרך להפגין את זה שהוא עשיר? שכחנו שיש מכנסים, נעלים, תכשיטים ועוד? אישית אם היו עושים דבר כזה הייתי בכוונה מתחילה לקנות מליון דברים כאלה רק כדי לעשות להם דווקא ולהראות שזה לא מוכיח כלום. הוא חזר לשבח תלמידים ולציין את אלו עם ממוצע גבוה, ותלמידים שמאוד עלו בהישגים, ברגע זה הסתכלתי על השעון- עוד 5 דקות נגמר השיעור, הכנסתי את ספר גיאומטריה לתיק, ארגנתי הכל מחכה שהזמן יעבור.. הוא (מטומטם שכמותו) שאל ילד אחד אם הוא יכול לציין אותו חח טוב שהוא לא שאל כשכולם כבר שמעו.. בקיצור הוא מתחיל להגיד לנו איפה הוא למד, ושזה חומר שונה ועכשיו על ההישגים שלו, ועל ההסתגלות למסגרת (גרררררררר
אין מי זה מעניין???????) ברגע זה היה צלצול, לקחתי את התיק ובעודי שמה אותו על הכתף ואחרים מתחילים להתארגן הוא אומר לא לא, שנייה תנו לי לסיים, וכמובן ההרצאה הזו שלו לא מעניינת אותי אז המשכתי ללכת וכשהייתי ליד הדלת הוא ניסה שוב לעצור אותי ולהגיד לי לשבת או לא יודעת כבר מה הוא אמר, בקיצור צעקתי עליו משהו ובעודי יוצאת מהדלת שמעתי איזה אחד מהכיתה אמר "השעייה".. דפוק. בקיצור, מה שאני מנסה להגיד זה לא שנאי כזו לא אכפתית, ז"א, אם הייתי מדברת עם אותו ילד באמת שלא היתה לי בעייה לשמועח את הסיפור שלו, אבל לעזעזל למה שזה יעניין אותי כשהוא מזכיר את זה ואת המסגרת המטומטמת הזו?? אז באמת שלא אכפת לי. ובאופן אישי- גם חצי שנייה לא הייתי נשארת לשבת בכיתה. לא, האמת, היה לי עוד קצת זמן, אבל אני כל כך שונאת את המוסד הזה על מה שהוא גרם לי השנה (תבדקו פעם מה כזה חוסר בשעות שנה עושה לבן אדם.. לי זה לא עשה טוב) ובעיני המורה הזה מייצג את אותו צד שאני כל כך שונאת, לא סתם מייצג, כל דבר מטומטם שהוא אומר מראה את זה בדיוק. פשוט טיפש. טיפש. ומה עוד? היה לי משהו להגיד.. נו, בקשר אליו, ואל החוקים המטופשים של המוסד הזה, אבל קצת שכחתי.. אווף נו.. אהה כן, זה בכלל עצבן שהוא כל הזמן מזכיר ציונים של ילדים. פשוט מעצבן (וגם ילדה אחת שהוא כל הזמן מזכיר הסכימה איתי שהוא לא צריך לעשות את זה ושזה מעצבן). וגם היה עוד משהו.. אהה כן, עמדתי להגיד שאם לא היה לי את הקטע של חוסר בשעות שינה אז הייתי עושה מזה מאמץ כדי להוציא את הציון שבשבילו מקבלים את התעודה המפגרת הזו רק כדי בכוונה לבוא ולהגיד להם שאני לא רוצה אותה, או לבוא לטקס המטופש שלהם ולקרוע אותה מולם. שונאת אותם. שונאאאאאאאאאאאת. בעיקר "בית ספר זה לא בית חרושת לציונים" (אהה לא?), העיקר "נעזור לכם" (הכוונה, כשזה עוזר לכם, נכון?) גררררררררררררר! אני חושבת שפה סיימתי, ושלא תטעה, אני רואה שדווקא עזר קצת לכתוב הכל אבל יותר יעזור לי לצעוק את כל זה עליו, טוב אולי אם הוא יבוא להעיר לי על משהו אני אגיד לו שיבוא למחרת ואני אדפיס את הדף ואצרח עליו הכל, זה יהיה נחמד. זה נורא כיף לצעוק עליו, למרות שאחרי כמה פעמים של וויכוחים הוא הפסיק להתווכח איתי לפחות כי הוא יודע שאני צודקת : עכשיו באמת זהו, ו..אתה עדיין חי? אתה זוכר שזה על אחריות הקורא, נכון?
 

דנה^^

New member
היי!! מה זה פה??

שורה 1 לפני אחרונה... : = :! ואחריה גם צריך להיות רווח...
 

Master Boo

New member
../images/Emo6.gif

חשבתי אמרת מגילה בצחוק... ותאמיני או לא, קראתי את הכל. (ההודעה הארוכה הראשונה שאני קורא בפורומים!) ותשמעי, כנראה הבתי ספר שלנו ממש שונים... (מה שאני הולך לכתוב לא בא כדי לבאס אותך!!) המחנכת שלי היא יותר אמא מאשר מחנכת... היא מהמחנכות האיכפתיות האלה... דווקא אצלנו בשיעורי חינוך, כשנגמר השיעור היא שואלת אם אנחנו רוצים לצאת להפסקה ואנחנו אומרים לה שזה בסדר והיא יכולה להמשיך לדבר... ובקיצקיץ- קחי את הכל בקלות! הוא בסה"כ עוד בן אדם (מתוך רבים) שעוד כמה שנים לא תראי אותו יותר, אז אין טעם להתייסר עליו עכשיו! הוא סתם "עוד" דמות בחיים שלך- יש לך את האפשרות לבחור אם הוא ישפיע על החיים שלך, או לא! וזהו... כואבות לי העיניים... מסך ארור! אני הולך לאכול גזר...
(קרוב, לא?)
 

דנה^^

New member
:)

כשאני כועסת יש לי המון מה להגיד (או לצעוק..) ואני שמחה לשמוע שקראת ה-כ-ל :), תראה אני ממש לא מתבאסת או משהו.. אני יודעת שיש מורים ממש טובים, למשל אם המורה שלי ללשון היתה המחנכת שלי, או אם המורה להיסטוריה אז בכלל היה שיעור מצחיק.. :) ויש עוד מורה אחת ששנה שעברה אהבתי אבל שמעתי עליה דברים לא טובים השנה אז אולי היא נהייתה יותר מדי רצינית או משהו.. חבל : תראה מה שהכי גם הציק לי (אתה רואה, יש המשך- ידעתי ששכחתי משהו..) זה שבסוף הוא אמר שהוא גאה בנו- וואי (נימה צינית) איזה כיף! אתה עכשיו אומר לנו שאתה גאה בנו בגלל הציונים (לא.. זה לא בית חרושת <אוקיי הבהרתי את הרעיון מספיק נכון?>), העיקר שבתחילת השנה כשנסענו לאיזה מקום ובערב כל כיתה עשתה הצגה, ואתה הודעת לנו על זה בערך יום לפני וציפית שנתארגן, ובסוף עלו 3 ילדים ופשוט התחמקו בזה בצורה מצחיקה וכולם אמרו ששלנו היה הכי טוב אתה דאגת להגיד לנו שאתה מאוכזב ושהיית צריך "להתחבא מתחת לשולחן", וכל אותו יום, וביום למחרת בתחרויות בכלל לא טרחת לעודד אותנו- את הכיתה שלך, כשכל שאר המחנכים הביאו לכיתות שלהם דברים, עודדו אותם, עזרו להם, אתה לא עשית כלום. ולכולנו היה ברור שנכון- זה לא אמור לבוא מהמחנכים אבל אם הם עוזרים לכיתות אז קצת עזרה ממך גם לא היתה מזיקה. אז עכשיו לבוא ולהגיד שאתה גאה בנו? צביעות. לא תודה. בכלל למה להסתכל עלינו ככיתה? תראה כל אחד בתור מי שהוא. זה כמו כל המורים האלה (אהמ.. מתמטיקה) שכל השנה היו כאלה מגעילים (מדברת על מחצית א´) ובסופה נזכרו להתנצל אם הם פגעו במישהו. באמת שלא צריך. לא שנפגעתי מהם אבל זה כל כך מכוער לנסות לסיים עם זה בצורה יפה כזו, אתם מגעילים, שונאים אתכם, סוף עניין. באותו בוקר כשזכינו מקום, לא זוכרת איזה, אבל אחד מהגבוהים ואלוהים הבן אדם היה כל כך אדיש, "לא עשיתם מספיק, אתם לא טובים" מה זה השטויות האלה? בכוונה להרוס לאנשים? ועוד אחר כך להגיד שזה פסיכלוגיה הפוכה כדי שנרצה להוכיח לו ולהצליח. אתה יודע מה אמרתי לו? שפסיכלוגיה לא עובדת על כולם, לא עלי, ושאין לי מה להוכיח לו, אין לי מה להראות, אם לו לא אכפת אז גם לי לא. אויי אני רואה שאני ממשיכה בלי סוף.. אוף, מצטערת.. אני פשוט כל כך שונאת אנשים כאלה, זה כל כך מרגיז.. ובקשר להשפעה- לא, לו לא תהיה השפעה עלי, מעולם לא היתה לו, השאלה היחידה היא האם אני מתכוונת להשפיע עליו? אתה מבין, גם אמא שלי מורה, כשהייתי בכיתה ח´ היתה לי מחנכת מרושעת ותמיד הייתי אומרת לאמא שלי איזה דברים הייתי רוצה, איזה דברים לדעתי צריך להרשות לתלמידים, באמת כדי לעזור לנו, והנה, אמא שלי גם שמה לב לדברים בשיעורים ובחלק מהדברים היא גם השתנתה ואפשרה לתלמידים דברים מסויימים. בעצם כל מה שאני צועקת פה הם דברים שהייתי רוצה לנסות להסביר לו למה לא. כן.. אני יודעת שאני מנסה לשנות בן אדם, אבל לדעתי פשוט חבל כי תראה מה דברים כאלה עושים.. באופן אישי לי דברים כאלה מציקים, ויש צורה להתנסח, יש צורה להגיב, להבהיר עמדה, יש אפילו צורה לאדישות בלי לפגוע באחרים. בתחילת השנה אמרתי לחברה שלי שאני אדפיס משפטים מהמאטריקס ואתן לו, אולי הוא יקלוט חלק, ואז הבנתי שהוא פשוט לא יהיה מסוגל להבין אותם מלבד זה שכתובות שם מילים. מגיל מסויים מוח מסרב להשתחרר ונאבק על לשמור את אותה מסגרת שאליו הוא גדל להתאים את עצמו. השאלה היא בעצם האם יש טעם לנסות להראות לו ולאחרים מה לא בסדר, ולמה הצורה שבה הם אומרים את זה בכלל לא נחמדה. ורק שתדע שמהכיוון השני אני גם עושה.. זאת אומרת שיש מורים שהם ממש אחלה, והם יודעים שזה מה שאנחנו חושבים, זה פשוט בא לידי ביטוי בכיתה ובדיונים וכשאומרים להם שהם מלמדים אותנו שנה הבאה.. חוץ מזה בסוף השנה אני מתכוונת בהחלט להגיד להם את זה, שנה שעברה המורה למתמטיקה טסה לחו"ל והיא בעצמה ביקשה ממנו שנכתוב לה ביקורת ונגיש, היו עוד כמה מורים שביקשו אבל זה לא היה רציני.. הקטע זה שאלו שמבקשים, אני יודעת שיתיחסו, ואלה שאומרים להם דברים טובים אני יודעת שהם שמחים לשמוע, השאלה אם שווה לנסות גם עם אלו שלא ביקשו וגם לא נראה שמעניין אותם. :)
 

דנה^^

New member
חשוב, בשביל כולם

כל החיים שלנו מבוססים על בחירות, על ההחלטות שלנו, על האפשרויות שעומדות בפנינו. השאלה היא באיזו דרך נבחר. איזו מהן תוביל לדרך לחיים טובים, השאלה נשמעת מסובכת, אך בעצם היא מאוד פשוטה. אל תפספסו את הקישור הבא.
 
אוי דנה... צרות של גדולים...

אחרי כל המגילה הזאת אין לי הרבה ספק שאני בחיים! טוב שהוצאת כאן את הכעס... היה נחמד לגלות שעוד מישהי קמה כמוני ב"שעות לא סבירות" כדי להכין שיעורים... תלבושת- הדבר הכי מעודד אותי בפנימיה שלי זה הקטע של תלבושת! אני עד היום מנסה להבין את זה... זהו, בת´כלס הסכמתי איתך בהכל אבל אין לי כ"כ כוח להגיב... "מסווגת"
 

דנה^^

New member
:) צרת רבים חצי נחמה

ורק שבועיים נשארו.. מה זה שבועיים? דורשת להעביר אותם בכיף!
 
למעלה