שתי התחנות ביבנה מרוחקות משכונות המגורים בעיר, כשהתחנה המערבית היא העמוסה מבין השתיים ■ למרות קיומן של שתי התחנות, בעיר ובסביבתה ניכרת התלות במכונית פרטית, כאשר בשעת צהריים מאוחרת אוטובוס הנוסע ביניהן נותר ריק
שתי התחנות ביבנה מרוחקות משכונות המגורים בעיר, כשהתחנה המערבית היא העמוסה מבין השתיים ■ למרות קיומן של שתי התחנות, בעיר ובסביבתה ניכרת התלות במכונית פרטית, כאשר בשעת צהריים מאוחרת אוטובוס הנוסע ביניהן נותר ריק
קודם כל כל הכתבות הדמגוגיות האלו בתחום התחב״צ בדה מארקר לא ממליץ לקרוא בכלל.שתי התחנות ביבנה מרוחקות משכונות המגורים בעיר, כשהתחנה המערבית היא העמוסה מבין השתיים ■ למרות קיומן של שתי התחנות, בעיר ובסביבתה ניכרת התלות במכונית פרטית, כאשר בשעת צהריים מאוחרת אוטובוס הנוסע ביניהן נותר ריק
קווי האוטובוס ותדירותם מעולים, תזמון התדירות שלהם עם לוח הזמנים של הרכבת הרבה פחות מוצלח והכאוס בתחנה של יבנה מערב של האוטובוסים מעצבן. מרבית הנוסעים עוסקים שם בשיטוטים בין האוטובוסים המפוזרים ללא שיטה וסדר לחפש את הקו "שלהם". וגם נכון שהאוטובוסים משרתים בעיקר את נוסעי הרכבות ולכן כה קריטי התאום בין לוחות הזמנים של הרכבת והאוטובוס.שתי התחנות ביבנה מרוחקות משכונות המגורים בעיר, כשהתחנה המערבית היא העמוסה מבין השתיים ■ למרות קיומן של שתי התחנות, בעיר ובסביבתה ניכרת התלות במכונית פרטית, כאשר בשעת צהריים מאוחרת אוטובוס הנוסע ביניהן נותר ריק
ממש לא לבטל את 177,178 ו181 ו182. את הקווים לראשל"צ הייתי משאיר כמו שהם. אין קו אחר שמגיע לאיקיאה ובנוסף התדירות של 313 ו330 לאזור מזרח העיר די נמוכה. 177 זה הקו היחיד שמקשר בין יבנה לרכבת מרכז. גם בו לא הייתי רוצה לגעת. ובלי 178 כל אלו שצריכים להגיע באוטובוס אמורים להסתמך על 369 שיוצא מבאר שבע או 340 מכנות שגם הוא לא תדיר. אם מבטלים את הקווים שציינת אז מה שנשאר זה רק לנסוע לתל אביב או ראשל"צ עם 369 ,340 ו353 או ברכבת. את 313 ו330 בכלל לדעתי צריך לפצל. קו מאשדוד לרמלה דרך כביש 4, צומת בית דגן וכניסה לרמלה מרחוב הרצל, קו מיבנה לרמלה דרך ראשל״צ במסלול הקיים של 313 , קו מאשדוד לנתב"ג ללא כניסה ליבנה וראשל"צ כאשר בתדירות הקיימת יסיים בנתב"ג והקו יורחב כך שבשאר הנסיעות יסיים בחניון הנתיב המהיר, קו מיבנה לנתב"ג דרך נס ציונה וראשון לציוןלפי דעתי, עם שתי תחנות הרכבת שיש לנו ביבנה, אפשר לעשות סדר בקווי האוטובוס.
תראו, יש לנו כמה קווים כמו 177, 178, 182 שבעצם מיותרים לגמרי בגלל שיש רכבות ושירות תדיר של אוטובוסים מהתחנה המרכזית לאזור המרכז.
לגבי קווים 50 ו-213 - אפשר לקצר אותם שיצאו ישר מהתחנה המרכזית ובמקום לתגבר את קו 2. ובמקום כל הפיזור הגבוה של קווים 48, 49, 50, 50א, 51 - בואו נעשה מסלול אחד פשוט בתוך יבנה: מהתחנה המרכזית, דרך שדרות ירושלים, דואני, ז'בוטינסקי, חטיבת גבעתי, גיבורי החייל, חזרה לדואני, שדרות העצמאות על כביש 42, ומשם על 410 לכיוון רחובות ובמוקם לתגבר את הקווים העירוניים שלא בתדירות משהו.
גם את קו 212 אפשר לקצר בתוך יבנה.
מה שכן חשוב לתגבר זה את הקווים הבין-עירוניים - את 447 לירושלים, 313 לרמלה, ו-330 לנתב"ג, כי השירות משם לערים אחרות לא משהו.
מה דעתכם על זה?
צפה בקובץ המצורף 123262 צפה בקובץ המצורף 123263 צפה בקובץ המצורף 123264
איקאה פותחים בדרך כלל במקומות נידחים, גם לסניפים האחרים שלהם קשה להגיע בתחב"צ.אין קו אחר שמגיע לאיקיאה
ממש לא לבטל את 177,178 ו181 ו182. את הקווים לראשל"צ הייתי משאיר כמו שהם. אין קו אחר שמגיע לאיקיאה ובנוסף התדירות של 313 ו330 לאזור מזרח העיר די נמוכה. 177 זה הקו היחיד שמקשר בין יבנה לרכבת מרכז. גם בו לא הייתי רוצה לגעת. ובלי 178 כל אלו שצריכים להגיע באוטובוס אמורים להסתמך על 369 שיוצא מבאר שבע או 340 מכנות שגם הוא לא תדיר. אם מבטלים את הקווים שציינת אז מה שנשאר זה רק לנסוע לתל אביב או ראשל"צ עם 369 ,340 ו353 או ברכבת. את 313 ו330 בכלל לדעתי צריך לפצל. קו מאשדוד לרמלה דרך כביש 4, צומת בית דגן וכניסה לרמלה מרחוב הרצל, קו מיבנה לרמלה דרך ראשל״צ במסלול הקיים של 313 , קו מאשדוד לנתב"ג ללא כניסה ליבנה וראשל"צ כאשר בתדירות הקיימת יסיים בנתב"ג והקו יורחב כך שבשאר הנסיעות יסיים בחניון הנתיב המהיר, קו מיבנה לנתב"ג דרך נס ציונה וראשון לציון
בנוסף אפשר להקים תחנה במחלף יבנה ולהוסיף עצירות לקווים 280, 281, 300ממש לא לבטל את 177,178 ו181 ו182. את הקווים לראשל"צ הייתי משאיר כמו שהם. אין קו אחר שמגיע לאיקיאה ובנוסף התדירות של 313 ו330 לאזור מזרח העיר די נמוכה. 177 זה הקו היחיד שמקשר בין יבנה לרכבת מרכז. גם בו לא הייתי רוצה לגעת. ובלי 178 כל אלו שצריכים להגיע באוטובוס אמורים להסתמך על 369 שיוצא מבאר שבע או 340 מכנות שגם הוא לא תדיר. אם מבטלים את הקווים שציינת אז מה שנשאר זה רק לנסוע לתל אביב או ראשל"צ עם 369 ,340 ו353 או ברכבת. את 313 ו330 בכלל לדעתי צריך לפצל. קו מאשדוד לרמלה דרך כביש 4, צומת בית דגן וכניסה לרמלה מרחוב הרצל, קו מיבנה לרמלה דרך ראשל״צ במסלול הקיים של 313 , קו מאשדוד לנתב"ג ללא כניסה ליבנה וראשל"צ כאשר בתדירות הקיימת יסיים בנתב"ג והקו יורחב כך שבשאר הנסיעות יסיים בחניון הנתיב המהיר, קו מיבנה לנתב"ג דרך נס ציונה וראשון לציון
הזכרת את התחנה במחלף יבנה. אזכיר בדרך אגב שפניתי למשרד התחבורה מספר פעמים להוספת תחנה לקווים מסויימים במחלף זה (בקווים שאין בהם הצדקה להיכנס לתחנה מרכזית), והם מתעלמים פעם אחר פעם. יתכן שזה בגלל הרמזור הבעייתי שם? (מדובר ברמזור בעייתי כי זה הרמזור שמוביל לכביש של בסיס פלמחים בלבד)בנוסף אפשר להקים תחנה במחלף יבנה ולהוסיף עצירות לקווים 280, 281, 300
177 מאוד מוצלח כקו שעות שיא בלבד. את 178 יש מאוד לדלל ומשאיר את נסיעות שעות השיא שלו בלבד, וכך גם לגבי 182.לפי דעתי, עם שתי תחנות הרכבת שיש לנו ביבנה, אפשר לעשות סדר בקווי האוטובוס.
תראו, יש לנו כמה קווים כמו 177, 178, 182 שבעצם מיותרים לגמרי בגלל שיש רכבות ושירות תדיר של אוטובוסים מהתחנה המרכזית לאזור המרכז.
לגבי קווים 50 ו-213 - אפשר לקצר אותם שיצאו ישר מהתחנה המרכזית ובמקום לתגבר את קו 2. ובמקום כל הפיזור הגבוה של קווים 48, 49, 50, 50א, 51 - בואו נעשה מסלול אחד פשוט בתוך יבנה: מהתחנה המרכזית, דרך שדרות ירושלים, דואני, ז'בוטינסקי, חטיבת גבעתי, גיבורי החייל, חזרה לדואני, שדרות העצמאות על כביש 42, ומשם על 410 לכיוון רחובות ובמוקם לתגבר את הקווים העירוניים שלא בתדירות משהו.
גם את קו 212 אפשר לקצר בתוך יבנה.
מה שכן חשוב לתגבר זה את הקווים הבין-עירוניים - את 447 לירושלים, 313 לרמלה, ו-330 לנתב"ג, כי השירות משם לערים אחרות לא משהו.
מה דעתכם על זה?
לפי מר קו בקו 177 לא כזה מוצלח, נסיעה ממוצע נוסעים כ 11 נוסעים ובשיא 30 זה כלום177 מאוד מוצלח כקו שעות שיא בלבד. את 178 יש מאוד לדלל ומשאיר את נסיעות שעות השיא שלו בלבד, וכך גם לגבי 182.
מסכים שאת 313 צריך לתגבר, וניתן לקחת קילומטרים מאוטובוסים של 312 ו-320 שנוסעים ריקים.
30 זה לא כלום. זה די מלא. אנחנו לא רוצים שיהיה אוטובוס צפוף. זה ממוצע כי יש את הנסיעות החלשות ״נגד הכיוון״ שמורידות. אבל הנסיעות עם יותר מ-12 נוסעים יש להשאיר. ולהוריד את הנסיעות עם פחות מ-10 נוסעים.לפי מר קו בקו 177 לא כזה מוצלח, נסיעה ממוצע נוסעים כ 11 נוסעים ובשיא 30 זה כלום
מר קו - קו 177 - יבנה <-> תל אביב יפו (15177)
נתוני משרד התחבורה לקו קו 177 - יבנה <-> תל אביב יפו (מקט 15177) - מסלול, תחנות, מספרי נוסעים לפי שעות ועוד.markav.net
עושים השוואה בין מספר הנוסעים בכל תחנה. איך בדיוק יהיו יותר נוסעים בקו המזרחי אם הרכבת מאשקלון ואשדוד לרחובות פועלת בתדירות של פעם בשעה לעומת תדירות כפולה בקו האיילון? אני לא חושב שצריך להיות קו שמחבר בין שתי התחנות שייסע במסלול מהיר. בסופו של דבר אלו נקודות קצה של הקווים העירוניים. כן הייתי מוסיף קו תדיר יותר מתחנת רכבת יבנה מזרח לתל אביב לצדו של 353 הלא ממש תדיר (בעבר היה גם 310 או 311 לא זוכר מי ביניהם שגם עבר שם)שתי התחנות ביבנה מרוחקות משכונות המגורים בעיר, כשהתחנה המערבית היא העמוסה מבין השתיים ■ למרות קיומן של שתי התחנות, בעיר ובסביבתה ניכרת התלות במכונית פרטית, כאשר בשעת צהריים מאוחרת אוטובוס הנוסע ביניהן נותר ריק
מה הבעיה לנסוע עם 367 ו-371 עד למרכז ראשון ומשם שירות עירוני מאוד תדיר לקניון הזהב?קו 182 אין לדללו. הוא כבר מספיק עם תדירות נמוכה, ונותן קישור הרבה יותר טוב מהרכבת לקניון הזהב/חונים קונים ושאר אזורי מסחר ותעסוקה בראשלצ מערב. כשאתה יורד ברכבת משה דיין ורוצה להגיע לאזורים של קו 182, אתה תלוי בלעדית בקו 21 עם סיבוב ארוך ולא יעיל. קו 182 מצויין כי ניתן להגיע באמצעותו לא רק מיבנה לאזורי תעסוקה אלו אלא מכל הארץ: קו 369 התדיר מאוד מגיע מערי הדרום לתחנה מרכזית יבנה, ומשם ניתן להחליף למשל לקניון הזהב. אותו דבר לגבי קו 355 מאשקלון לתחנה מרכזית יבנה (אם כי לגבי אשקלון הרכבת יותר אטרקטיבית). כשאני רוצה להגיע מקרית גת או קרית מלאכי לקניון הזהב, הדרך הכי נורמלית זה באמצעות קו 182 (כי רכבת קרית גת לא מחוברת למסילת ראשון לציון, לפחות לא לפני יציאתה לפועל של קו ראשון לציון ירושלים מעויין שורק).
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.