GooGooDoll8
New member
כרטוס כרטיס טיסה ללא אישור הנוסע
שלום רב,
רציתי לשאול האם כרטוס ללא אישור הנוסע מהווה עילה לתביעה? לפני חג הפסח הזמנתי כרטיסי טיסה מאתר מסוים של סוכנות נסיעות, ויומיים לאחר מכן הכרטיסים כבר היו אצלי במייל לאחר כרטוס. אמנם כנראה היו במשך חצי יום ניסיונות מצד החברה ליצירת קשר טלפוני אך לא התאפשר לי לענות באותו הזמן ומשלא קיבלו מענה החליטו לכרטס אותם על דעת עצמם. כאשר רציתי לעשות שינוי בכרטיסים (בשל סיבה לא צפויה, שהתבררה רק לאחר צאת חג הפסח) גיליתי שאין אפשרות לשנות אותם. לאחר יומיים (בחריגה של יומיים מהחוק להגנת הצרכן- כלומר 16 ימים לאחר הכרטוס) החלטתי שאני רוצה לבטל את ההזמנה. בשיחה עימם הם טענו שהם קיבלו את אישורי לכרטס את הכרטיסים ואף יידעו אותי שלאחר הכרטוס לא ניתן לשנות או לבטל אותם ושיש את כל השיחות מוקלטות. כפי שציינתי- שיחה כזאת לא התקיימה ולא נבראה. כמובן שבמידה והייתה מתקיימת כזאת שיחה הייתי מבטלת את העסקה שכן חוקים דרקוניים כאלו אינם מתאימים לי. כרגע הם צריכים להחזיר לי תשובה האם הם מסכימים לבטל את העסקה, אך רציתי לדעת האם במידה והם לא מסכימים לבטל אותה (שכך אני סבורה שיהיה שכן גיליתי, מאוחר מדי לצערי, שנגד החברה הזאת מתנהלות המון תביעות קטנות ושיש תלונות רבות עליה) ישנה סיבה מוצדקת לפתוח בהליכים נגדם.
תודה רבה
שלום רב,
רציתי לשאול האם כרטוס ללא אישור הנוסע מהווה עילה לתביעה? לפני חג הפסח הזמנתי כרטיסי טיסה מאתר מסוים של סוכנות נסיעות, ויומיים לאחר מכן הכרטיסים כבר היו אצלי במייל לאחר כרטוס. אמנם כנראה היו במשך חצי יום ניסיונות מצד החברה ליצירת קשר טלפוני אך לא התאפשר לי לענות באותו הזמן ומשלא קיבלו מענה החליטו לכרטס אותם על דעת עצמם. כאשר רציתי לעשות שינוי בכרטיסים (בשל סיבה לא צפויה, שהתבררה רק לאחר צאת חג הפסח) גיליתי שאין אפשרות לשנות אותם. לאחר יומיים (בחריגה של יומיים מהחוק להגנת הצרכן- כלומר 16 ימים לאחר הכרטוס) החלטתי שאני רוצה לבטל את ההזמנה. בשיחה עימם הם טענו שהם קיבלו את אישורי לכרטס את הכרטיסים ואף יידעו אותי שלאחר הכרטוס לא ניתן לשנות או לבטל אותם ושיש את כל השיחות מוקלטות. כפי שציינתי- שיחה כזאת לא התקיימה ולא נבראה. כמובן שבמידה והייתה מתקיימת כזאת שיחה הייתי מבטלת את העסקה שכן חוקים דרקוניים כאלו אינם מתאימים לי. כרגע הם צריכים להחזיר לי תשובה האם הם מסכימים לבטל את העסקה, אך רציתי לדעת האם במידה והם לא מסכימים לבטל אותה (שכך אני סבורה שיהיה שכן גיליתי, מאוחר מדי לצערי, שנגד החברה הזאת מתנהלות המון תביעות קטנות ושיש תלונות רבות עליה) ישנה סיבה מוצדקת לפתוח בהליכים נגדם.
תודה רבה