כרטיס ביקור דיגיטלי מה איך ולמה?
כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם סוג של אתר דיגיטלי או מיניסייט שנותן פרטים על העסק והוא בנוי למובייל.
כדי שהוא יעבוד טוב בשבילך, חשוב להגדיר את המטרה שלו.
האם המטרה היא לשלוח קישור לאתר הזה בעקבות שיחת היכרות? שיחת מכירה למוצר מסויים? האם כדאי להתאים אותו למוצר הספציפי
האם חשוב לך שהוא יאסוף עבורך לידים? האם יש לך רשימת תפוצה שאת רוצה שהוא יקושר אליה?
האם הוא חלק מקמפיין רימרקנטנג?
כשאת יודעת את זה את יכולה להתחיל לחשוב מה את רוצה שיהיה בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך.
הערה כללית שאני יכולה לתת היא שכיום חצי הגלישות באתרים היא במובייל ומרבית הגלישות במייל היא במובייל כך שאם את מפנה לאתר או לדפי נחיתה כדאי מאוד שהאתר ה"רגיל" שלך יהיה מותאם למובייל וכשזה המצב צריך לדייק מה הערך של כרטיס ביקור דיגיטלי.
שאלה כללית - האם יש לך שיווק דיגיטלי שכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך יהיה חלק ממנה?
יום נפלא,
אפרת רמתי, ליווי להצלחה עסקית