כרטיס טיסה בלי תאריך חזרה

ניתן לקנות כרטיס כזה? אני לא יודע כמה זמן אשאר בחו''ל ולכן אני רוצה לרכוש כרטיס טיסה בלי תאריך חזרה.

שאלה נוספת האם ניתן לחפש מלון אחרי הגעה ליעד? לניו יורק למשל?
 

לאונידס

Active member
ניתן לקנות כרטיס כזה? אני לא יודע כמה זמן אשאר בחו''ל ולכן אני רוצה לרכוש כרטיס טיסה בלי תאריך חזרה.

שאלה נוספת האם ניתן לחפש מלון אחרי הגעה ליעד? לניו יורק למשל?
ברמת התכלס לא, אם רוצים תאריך חזרה גמיש קונים כרטיס הלוך ושוב עם זכות לשנות מועד חזרה בחינם או בעלות נמוכה.
צריך לזכור שלא מובטח שיהיה מקום בטיסה שרוצים לשנות אליה.

בנסיעה ללא כרטיס חזרה או ללא תאירך חזרה מוגדר אם לנוסע אין אישור שהיה בלתי מוגבלת ביעד, למשל לארה"ב גרין קארד או אזרחות, יש סיכון ראלי שהנוסע יסורב כניסה, יכול להיות שהוא בכלל לא יגיע למעמד של סירוב מול קצין ההגירה כי חברת התעופה תסרב להעלות אותו לטיסה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
בדרך כלל כרטיס לכיוון אחד הוא יקר מאד יחסית לכרטיס הלוך וחזור. יש כאלו שקונים כרטיס הלוך חזור ומוותרים פשוט על הקטע של החזרה. צריך לעשות סקר שווקים כלומר לבדוק באתרים או בסוכנות נסיעות מה כדאי לרכוש כיוון אחד או הלוך חזור. גם לאן כדאי לרכוש כרטיס בצורה שיגרם לך הכי פחות נזק כספי מכך שאינך מנצל את כרטיס החזרה. לפעמים תמורת נניח 50 דולר אפשר לשנות תאריך חזרה. אנני יודעת אם עדין מבקשים בכניסה לארה"ב לראות את כרטיס חזרה, אולי כיום זה פחות קורה. מאידך יתכן וכבר בנתב"ג יבקשו לראות את כרטיס החזרה. הם בודקים גם את הדרכון שלך והאשרה האמריקאית כדי למנוע בעיות.

אין כל בעיה לחפש לינה לאחר הגעה למקום. השאלה לאן אתה מגיע ובאיזו עונה. בניו יורק למשל העונה היא 24/7 כלומר תמיד יש חדרים אבל השאלה מה המחיר.
אם אתה לא סובל מעודף מזומנים הזמנה מראש עדיפה. יש בתי מלון שמאפשרים לך לבטל את ההזמנה עד השעה 4 או 6 אחר הצהרים. אם אתה מגיע לניו יורק ב-6 בבוקר יש לך זמן מספיק להחליט האם לקחת את המלון שהזמנת או שמצאת משהו טוב יותר. כמובן שישנם יעדים מאד נחשקים בעונת תיירות למשל בערים בארופה שבקיץ גם הלינה יקרה וגם קשה עד בלתי אפשרי למצוא משהו סביר ברגע האחרון.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
בדרך כלל כרטיס לכיוון אחד הוא יקר מאד יחסית לכרטיס הלוך וחזור. יש כאלו שקונים כרטיס הלוך חזור ומוותרים פשוט על הקטע של החזרה.
אכן, לעתים גם ניתן למכור את כרטיס החזרה.
לפעמים תמורת נניח 50 דולר אפשר לשנות תאריך חזרה.
רק בטווח של שנה.
מאידך יתכן וכבר בנתב"ג יבקשו לראות את כרטיס החזרה.
רק אם אתה קונה מוצרים בדיוטי פרי ומשאיר אותם לשמירה עד שתחזור.
 
למעלה