כרטיס EAD הגיע... וטיפים להתנהלות מול USCIS

EAD6

New member
כרטיס EAD הגיע... וטיפים להתנהלות מול USCIS

תקציר הפרקים הקודמים.

3 חודשים לאחר אישור ה-EAD ולאחר בקשת expedite, פניות לחבר קונגרס ונציב תלונות הציבור, הכרטיס הונפק ונשלח - כשבועיים לפני שפג תוקף הכרטיס הנוכחי. למרות שהעיכוב נגרם מבעיה עם התמונות בסופו של דבר הם השתמשו בתמונות המקוריות.

למי שהבקשה שלו נתקעת, יש כמה דברים שאפשר לנסות:
  1. להגיש case inquiry / service request דרך אתר USCIS או דרך מרכז השירות הטלפוני.
  2. לקבוע פגישה דרך InfoPass ולבקש expedite request על בסיס financial loss. רלוונטי גם למי שיש לו הצעת עבודה ביד ולא יכול להתחיל לעבוד בגלל ש-EAD לא אושר.
  3. לפנות לקונגרסמן. אפשר לחפש מי מייצג אתכם לפי מיקוד באתר של בית הנבחרים (house.gov). צריך להתקשר או להגיע למשרד ולבקש לדבר עם מי שמטפל בענייני הגירה.
  4. לפנות ל-CIS Ombudsman דרך טופס באתר של USCIS.

לשני האחרונים עדיף לפנות לאחר ששימוש בכלים ש-USCIS נותנים לא השיג את התוצאה הרצויה.

טיפים נוספים:
  • לנציגים הראשונים שעונים במוקד השירות אין גישה לתיק. אם הם לא מציעים בעצמם אפשר לבקש לדבר עם Level 2 officer שלו יש גישה לתיק.
  • לפחות בחודש האחרון, כדי לא להמתין יותר מדי היה עדיף להתקשר ב8:00 EST. בשעות אחרות ביום אפשר לחכות גם יותר משעה ל-L2 officer.
  • ניתן להירשם ל-myUSCIS כדי לבדוק את מצב התיק, בעיקר אם יש תשובה ל-request/inquiry (המידע לא מופיע ב-case tracker הרגיל, צריך להירשם). כאשר מופיע עדכון על תשובה חדשה אפשר להתקשר ולבקש שיקריאו את התשובה בטלפון, במקום לחכות למכתב (שלפעמים נשלח שבועות אחרי מתן התשובה).
  • ניתן להירשם ל-USPS Informed Delivery כדי לקבל הודעות על דברי דואר שנשלחים אליכם. חסך שיחה ל-USCIS כדי לברר מה מספר המעקב של הכרטיס.
 

ilanvag

New member
דורון - אפשר בבקשה להוסיף למאמרים?

ולכותב - תודה רבה על הפוסט המעולה, בטוח שזה יעזור לרבים בהמשך!
 
למעלה