כשהקרובים אלינו מתייחסים לנותני שירות כמו...

כשהקרובים אלינו מתייחסים לנותני שירות כמו...

קרה לי הרגע והייתי חייבת לשתף כאן - אבא שלי ידוע אצלנו במשפחה כלקוח... מתחכם זו ההגדרה הכי טובה.
בכל פעם שאנחנו מבלים ביחד במסעדה אחי ואני חולקים בעיטות קטנות מתחת לשולחן או סתם מבטים כשאנחנו עדים לדרך בה הוא מדבר אל המלצריות. זה בעיקר מתבטא באמירות מתחכמות שהוא בטוח שהוא הראשון שאומר אותן ושהוא יוצא לא פחות מקומיקאי מצליח מול המלצרית - "נהוג להגיש אצלכם חשבון?", למשל, ועוד שלל התחכמויות ספציפיות על התפריט והמקום. והתנהגות שבד"כ מבהירה למלצרית שלפניה שולחן קצת בעייתי, או לפחות מציק. בקיצור, מביך, וגורם לנו לרצות להעלם מתחת לשולחן או לפחות להכחיש כל קשר לאדון המוזר הזה שיושב לידנו.
ניסינו להעיר לו על זה הרבה פעמים אבל הוא לא רואה משהו פסול בזה והתייאשנו מלנסות לשנות אותו.

לפני כמה דקות אבא שלי התקשר אלי, הוא יושב עם קולגות במסעדה יחסית חדשה שאני כבר הייתי בה וביקש ממני המלצות למנות. בעוד אני מנסה לגרד מזכרוני איזה מנות אכלתי שם (יצאתי לשם עם הרבה חברים והזמנו המון), התחלתי לזרוק לו שניים-שלושה שמות של מנות ופתאום אני שומעת ברקע את המלצרית אומרת לו משהו, ואז שומעת אותו אומר "אה, אי אפשר לסמן? חשבתי שזה תפריט זמני...".
מסתבר שהגאון החליט שהתפריטים במקום זמניים או חד פעמיים (ראיתי את זה לעתים נדירות במסעדות פועלים), והתחיל לסמן בעט על גבי התפריט את המנות שאמרתי לו שאהבתי ושכדאי לו להזמין.
לשם הבהרה, אכלתי במסעדה הזו לפני שבוע והתפריטים אמנם ללא לימינציה אבל הם מודפסים ומעוצבים ודי ברור שהם לא זמניים ובטח לא חד פעמיים.
נקרעתי מצחוק כשדמיינתי את המבט של המלצרית כשקלטה אותו עושה את זה... למרות שזה יותר עצוב ממצחיק.

מה אתכם? יש לכם קרובי משפחה/חברים שאתם משתגעים כשאתם שומעים איך הם מדברים לנותני שירות?
 

nofi1456

New member
אמא שלי..

במעמד מול נותן השירות, גם בטלפון וגם פנים מול פנים, אמא שלי יכולה מהר מאוד להגיע לקללות וצעקות, ולא פעם מצאתי את עצמי מנסה להרגיע אותה ולגרור אותה מחוץ לאותו מקום. היא לא אחת שחושבת שמגיע לה הכל, אבל כשמשהו לא מתנהל כמו שהיא חושבת שהיה אמור להיות, היא מאבדת עשתונות..

ועוד סיפור -
אני עובדת בתחנת דלק ואבא של החבר הכי טוב שלי תדלק בתחנת דלק קרובה אלינו, מאותה חברה. (אני מכירה שם את המנהלת ואת הנהלים שנהוגים בתחנה, כי הם זהים לשלנו).
אז אותו אבא גרם לאיזושהי סיטואציה מאוד לא נעימה וכמעט גרם לאחת העובדות שם ללחוץ על לחצן מצוקה ולהקפיץ משטרה. מהצד של החברה התפוצצתי מצחוק כי אני מכירה את האבא ויודעת שהוא לא ייפגע בזבוב והוא בן אדם טוב. מצד שני בתור העובדת..לצערי אני יכולה להבין למה אותה אחת כמעט קראה למשטרה.

עד שלא עובדים בזה, לא מבינים כמה פוגעים בנותני שירות..
 

קריסטה

New member
קרה פעם עם האקס

שבאחד מחברות הסלולר פישלו די בענק, ומצאנו את עצמנו רותחים מזעם מול נציג שירות שלא ידע מה להגיד מה שהרגיז את האקס עוד יותר וגרם לו להתחיל לפלוט שטויות ואיומים שלא מחזיקים מים...
אז מצד אחד אני בצד שלו כי הפשלה באמת הייתה מהמעצבנות ביותר מצד שני... לא נעים כשאני יודעת שהוא מדבר שטויות

(גנבו לנו פלאפון חברה. בפעם הראשונה שבאנו הייתה איזו בעיה ולא קיבלנו את המכשיר, בפעם השניה התברר שהחזירו אותו כמכשיר "נטוש" רק שהם זכרו לחייב, לא אותנו - את החברה מה שהצריך שיחת טלפון מאוד לא נעימה).
 
הייתה לי חברה שתואמת להגדרה

אותה חברה התאפיינה בפתיל קצר, וזה התבטא בין היתר ביחס שלה לנותני שירות - פעמים רבות הרגשתי לא נעים מול המלצרית/מוכרת/קופאית איפה שלא היינו, כשהיא הייתה מוצאת על מה להתעצבן (כולל על דברים ממש מינוריים) ועל מה להעיר בבוטות, ותמיד אחרי הקטע הזה היה נאום ממושך שהנוכחים זכו לשמוע על רמת האינטליגנציה של מי שנתן לנו את השירות וכמה זה מזעזע וכמה אותו בית עסק ואותם מנהלים הם שקרנים/רמאים/סתומים ומה לא. תמיד מצאנו את עצמנו, החברים האחרים, משאירים טיפ ענק (במקרים שהיה אפשר) כי הרגשנו בצורך לפצות את המלצר/ית על מה שהיה...

נאמר את זה ככה - יש סיבה שכתבתי "הייתה לי חברה"...
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבא שלי נוטה להסתחבקות מעיקה עם המוקדניות

למשל פעם (בתקופה שאנשים עוד נהגו להתקשר ל-144...) הוא היה מתקשר מהדיבורית ברכב ואז שואל את המוקדנית לשלומה ובטוח שהוא נורא מנומס... ומעבר לכך שעליי זה העיק (כמאזינה) הסברתי לו פעם שזה לא נחמד, זה רק מעכב אותן כי הן נמדדות על כל שנייה, ולאף אחד לא אכפת מה"התנחמדות" הזאת, הם לא סחבקים, שישאל לעניין, יגיד תודה וזהו. יש מצב שבעקבות ההטפות שלי הוא הפסיק.

אבל הכי טמטם אותי שלפני חודשיים אני שומעת את הסלולרי שלו על רמקול במשך איזה 20 דקות עם המוזיקה המעיקה של חברת הסלולר שעבדתי בה. מוזיקה בלתי נסבלת מלכתחילה, ואחרי ששומעים אותה יום יום במשך שנים (כי גם הנציגים שמעו מה ששומעים הלקוחות כשהעברנו אותם לנציגים אחרים או כשהמתנו בעצמנו לתשובה וכו') היא בכלל מתכון בטוח של טירוף מבחינתי. בקיצור, הוא ממתין וממתין, אני מתרפנת, ובשביל מה? שיסבירו לו משהו בחשבונית. בחשבונית! בשעה שבתו היקרה (שעבדה אי אילו שנים בשירות הלקוחות של החברה) "מלכת החשבוניות" ומבינה הכול (בחיי, הכול). עד שסוף סוף אני במקרה בבית (בבית הוריי, כלומר), למה לא לנצל את ההזדמנות ולשאול אותי, לעזאזל? ועוד בזמן שמייבשים אותו על הקו עד הנצח... לכו תבינו הורים.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
שכחתי לספר איך זה נגמר...

ביקשתי ממנו לנתק, הוא לא הסכים; אז הכרחתי אותו להראות לי את החשבונית ועניתי לו תוך דקה... (מהנציג הוא לא היה מקבל תשובה כ"כ מהר, ואני לא מדברת על הזמן שהוא המתין עד אז) הוא עוד רצה להמשיך להמתין, אבל כבר הכרחתי אותו לנתק.
 
אבא שלי כנ"ל עם מוקדניות ומלצריות

חוזרת להודעה הראשונה שלי - זה בכלל יכול לגרום לי ולאחי לרצות להיקבר בחיים מתחת לשולחן. הסתחבקות שיכולה להתפרש על גבול הפלירטוט אפילו, וכשזה מגיע מגבר בן 60 למוקדנית/מלצרית בת 20 וקצת...
פיתחנו תיאוריה לפיה הוא חושב שזה מוציא אותו צעיר ו"גזעי" יותר.
 
אתמול התחיל איתי מישהו בטלפון די בבוטות

אחד בן 60 שיכול להיות אבא שלי. ניסיתי לנתב את השיחה לכיוון של "בוא תסביר לי מה התקלה כדי שנפתור אותה יחד" והוא בכל זאת ניסה להסית את השיחה ל"איזה שם מעניין יש לך" ו"בטח היית משהו בצבא" (מה זה אמור להביע?!?!!?) ועוד כל מיני דברים שמתפרשים באופן ברור כהטרדה מינית.
אסור לנו לנתק שיחות (מוקד של בנק) ואם מתנתקת שיחה - מחייבים אותנו לחזור ללקוח. התעלמתי מהשאלות האישיות והבלגתי, אבל תכל'ס, הייתי אמורה לא להסכים לזה ולנתק.
 
אני שונאת לקוחות כמו אבא שלך

מצטערת, אבל זו האמת.
אתמול הלכתי למשמרת חצי חולה, מקוררת ומדברת בקושי רב, פשוט כי עוד אחת מה"יתרונות" האדירים של המוקד הזה הוא להביא אנשים חולים מהבית אם הם לא מוצאים מחליף במקומם בשניה האחרונה. (אבל לא משנה, זה לא ה-Issue...)
בכל אופן, היה לי לקוח כזה שחשב שהוא נורא נחמד ואדיב, ותפס אותי 25(!) דקות על הקו בגלל שטויות של 'מה שלומך', 'מה נשמע' ו'בואי תמתיני איתי בבקשה שאחפש את פרטי הזיהוי'... וזה תוך כדי שאני מרגישה שאני מוציאה אנרגיות אדירות על לענות לשאלות המטומטמות שלו.
בסוף אחרי שהוא חפר לי על איזו בעיה שלא קשורה אלי בכלל במהלך איזה רבע שעה, הוא אמר "תודה, אז אני אפנה לסניף שלי." (לא יכלת לעשות את זה קודם???)
 

trilliane

Well-known member
מנהל
את לא, כי הוא ממש לא כמו הלקוח שתיארת...

 

a wild rose

New member
האקס שלי כזה

וכשהיינו ביחד בחו"ל זה בלט עוד יותר, כי בארץ יש קטעים שעוברים מול נותן שירות במיוחד כשמדובר במלצרים שלפעמים זה מגיע מהם, אבל בחו"ל לא מבינים את ההסתחבקות הישראלית וזה נתפס או כחוצפה או כמוזרות.
 

Jupiter30

New member
נראה לי שכדאי לשלוח את אבא שלך לייעוץ מקצועי

לסמן מנות על התפריט? הוא באמת חושב שזה מצחיק?
 
למעלה