כשל בטיחות חמור במיטת תינוק והתעלמות של "שילב

בובית 29

New member
כשל בטיחות חמור במיטת תינוק והתעלמות של "שילב

שלום דפנה יש לי מיטה של שילב דגם 24 שבאה עם שידה תואמת. המיטה עברה ילד אחד בלבד. לפני מס ימים כאשר הרכבנו אותה גילינו כי אחד מהגלגלים אבד. רכשתי בשילב חדרה גלגל חדש. כאשר הרכבתי את הגלגל (עם הכנסת הפלסטיק הרגל של המיטה פשוט התבקעה באמצע!!!!!!!!!! פניתי לשילב במייל והודיעו לי (למחרת) כי יענו באותו יום, כעבור יומיים כשהתקשרתי לא ידעו על מה אני מדברת. הסברתי והנציגה מסרה כי תוך יומיים יחזרו אלי (שזה היום) כמובן שמאז לא שמעתי מהם שוב. אנו שוקלים כעת לרכוש מיטה חדשה (מן הסתם לא של שילב) ומזועזעים מאיכות המיטה אשר באותה מידה להשבר כאשר התינוקת בתוכה!!! ומהשרות המזלזל והמבטל ללקוחות (זוג מני רבים )שמשקיעים מות ואלפי שקלים בציוד שאמור להיות איכותי ואמין!!!! בושה וחרפה!
 

קשת 82

New member
אותו הדבר קרה לגיסתי מבינה אותך!!!!

זהו פשוט ביזיון ממדרגה ראשונה שאנשים מוציאים את מיטב כספם בכדי לקנות בשילב שאמורה להיות בראש הטיב לציוד לתינוקות ולא נותנת מענה כלל וכלל לגיסתי יש שבר ברגל המיטה ובשידה התואמת נישבר הצד של אחת המגירות היא השקיעה אלפיי שקלים בחדר תינוקות "מושלם" ואכשיו היא "תקועה " עם רהיטים פגומים מימה שהבנתי ממנה גם היא לא קיבלה מענה רק ערמה של תרוצים והאשמות לגביי טיפול לא נכון בריהוט בושה וחרפה!!!!! להחרים רשתות שמזלזלות בצרכן עבור הרבה מאיתנו זהוא כסף רב ושילב מזלזלת בנו אני אכלתי אותה עם תיק פגום ולא בנושא הריהוט אבל הספיק לי הזילזול שלהם בפנייתי להבין מול מי אני עומדת ורמת השירות היא מתחת לכל ביקורת אני לא אקנה בשילב יותר זה פשוט לא שווה תעצבים תיקחו בחשבון שאיו אם מי לדבר ובסוף נישארים רק אם התיסכול וחור בכיס
 
בובית?

אז יודעת של איזה חברה ההרהיטים אשמח אםתוכלי לומר לי גם במסר כי אני עכשיו בבדיקות בדיוק בנושא. הבנתי שפעם משכל היו משווקים לשילב ועכשיו טל אם אני לא טועה
 

קשת 82

New member
היי

היי תקווה ואמונה אינני יודעת לגביי גיסתי אם זה משכל או טל רק שנרכש בשילב אבל אני מציעה באופן גורף להיזהר משילב אין מענה במקרה תקלה ואין עם מי לדבר בהצלחה והרבה נחת
 

בובית 29

New member
היי תקווה ואמונה

המיטה שלי ספציפית למיטב ידיעתי מיוצרת ע"י רהיטי משכל. שימי לב שמנהלת שרות הלקוחות של שילב היתה פה אבל בחרה להתעלם-זה השרות שלהם!
 
תשובות

שלום רב, ראשית אינני מנהלת שירות לקוחות - אלא מנהלת איכות שנית כפי שצוין המיטה נקנתה לפני שלוש שנים ואוחסנה האם המיטה הותקנה כיאות בשנית? כיון שישנם פגמים שלא נגרמים מאיכות המוצר כי אם משימוש לקוי של הלקוח (הזזה פירוק והרכבה וכו..) ולמרות זאת אנו מוצאים פתרונות לכולם ! הנושא הספציפי הנ"ל כפי שביררתי בטיפול של שירות לקוחות- נתבקשתם להעביר את ראש המיטה ע"י טל רהיטים על מנת לבדוק את הבעייה ובמידת הצורך להחליפה! וכנ"ל לגבי הפנייה השנייה יש לפנות ישירות לשירות לקוחות ולא לסניף תודה דפנה
 
למעלה