רק לשם השוואה, בדאונים...
גם דאון עלול לחוות "אבדן כח" בגובה נמוך במהלך המראה. הגורם הנפוץ לכך הוא התנתקות לא רצונית, או קריעה, של הכבל המחבר את הדאון למטוס.
בדאונים סטנדרטים ניתן לחזור באופן בטוח אל המסלול בפניה של 180 מעלות (ולנחות עליו בניגוד לכיוון ההמראה) אם הגובה בו ניתק הכבל גדול מ- 200ft מעל המסלול. אם גובה הניתוק הוא מעל 350ft מעל המסלול ניתן לבצע הקפה שלמה מקוצרת (כלומר פניה של 360 מעלות) ולנחות על המסלול בכיוון ההמראה (בהנחה, כמובן, שהמסלול ארוך מספיק). במקומות רבים נהוג, שהמטוס הגורר מתחיל לסטות הצידה מציר מסלול (ימינה או שמאלה) בגובה נמוך יחסית, כך שבמקרה של ניתוק חירום פניה של 180 מעלות בכיוון הנגדי ממצבת את הדאון בדיוק מול המסלול, והוא אינו צריך לבצע תמרון נוסף (Tear Drop).
הפרוצדורות הללו אינן תאורטיות, וכל חניך מתרגל אותן באופן מעשי במהלך ההכשרה שלו לקראת רשיון דואה.
רפי