כשל שירותי מתמשך
לפני כמה זמן עשיתי מנוי אינטרנט בחברת תקשורת כלשהי. לפני כחודש, החברה החליטה לשלוח לי מכתב עם השם משתמש והססמה שלי, מבלי שביקשתי זאת (מסתבר שהם עושים את זה לכל הלקוחות החדשים). זה עוד היה נסבל, אלמלא הם היו טועים בכתובת שלי. כתוצאה, המכתב נשלח לשכנים. גיליתי זאת כאשר כמה מספר ימים אחרי זה, מצאתי את המכתב פתוח ותקוע ליד תיבות הדואר שלנו.
אבל הבנתי שיש בעיה עוד לפני, כי לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט והייתי צריך להתקשר לשירות הטכני ולהחליף ססמה. לאחר שראיתי את המכתב הפתוח, צירוף המקרים הזה עורר בי חשד והתקשרתי לשירות הלקוחות. הסברתי שאני חושד שהשכנים התחברו לאינטרנט דרך המנוי שלי ואף יכול להיות שהם צפו במייל הפרטי שלי (מדובר באותה ססמה ושם משתמש, ממשק web והוראות על גבי המכתב). הסכמתי שחברת התקשורת לא אחראית על השכן, אבל אמרתי שהיא צריכה לקחת אחראיות על זה שהיא שולחת את הפרטים הסודיים שלי לכתובת לא נכונה מבלי לוודא את הפרטים שלי ומבלי לשאול אם אני מעוניין בכך. נציגת השירות התנצלה והציעה לי ארוחת בוקר זוגית כפיצוי. אגב, במעמד השיחה דיברתי על הנושא גם עם המנהלת שלה. אמרתי לעצמי שכולם עושים טעויות ולכן הסכמתי לקבל את הפיצוי. השובר היה צריך להגיע עד 10 ימים עסקים.
התקשרתי אחרי 15 ימים כי השובר תרם הגיע. הנציגה אמרה שהיא לא רואה תיעוד לכך שדיברתי עם נציגה, ולכן לא היה מתועד דבר על התלונה שלי, על הפיצוי או על השיחת מנהל. אבל היא כן ראתה שנציגה כלשהי החליפה את הכתובת שלי לכתובת הנכונה בתאריך שבו התקשרי. גם הנציגה הזאת התנצלה, ואמרה שהיא דיברה עם מחלקת דיוור ושהפעם השובר הכן נשלח, וכי עד 48 יחזור עליי מנהל צוות אחרי בירור מול הנציגה ואותה הבכירה.
למרות שלפי הצפי הזה היו צריכים לחזור אליי עד אתמול בבוקר, אני עדיין ממתין לשיחה.... אגב, כל השיחות מוקלטות, כך שזה לא חלום רע (למרות שזה נראה כך).
רצף הטעויות הזה כבר לא מצחיק ולא סביר כשרירותי. השאלה, האם אפשר לתבוע אותם ומה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת?
תודה!
לפני כמה זמן עשיתי מנוי אינטרנט בחברת תקשורת כלשהי. לפני כחודש, החברה החליטה לשלוח לי מכתב עם השם משתמש והססמה שלי, מבלי שביקשתי זאת (מסתבר שהם עושים את זה לכל הלקוחות החדשים). זה עוד היה נסבל, אלמלא הם היו טועים בכתובת שלי. כתוצאה, המכתב נשלח לשכנים. גיליתי זאת כאשר כמה מספר ימים אחרי זה, מצאתי את המכתב פתוח ותקוע ליד תיבות הדואר שלנו.
אבל הבנתי שיש בעיה עוד לפני, כי לא הצלחתי להתחבר לאינטרנט והייתי צריך להתקשר לשירות הטכני ולהחליף ססמה. לאחר שראיתי את המכתב הפתוח, צירוף המקרים הזה עורר בי חשד והתקשרתי לשירות הלקוחות. הסברתי שאני חושד שהשכנים התחברו לאינטרנט דרך המנוי שלי ואף יכול להיות שהם צפו במייל הפרטי שלי (מדובר באותה ססמה ושם משתמש, ממשק web והוראות על גבי המכתב). הסכמתי שחברת התקשורת לא אחראית על השכן, אבל אמרתי שהיא צריכה לקחת אחראיות על זה שהיא שולחת את הפרטים הסודיים שלי לכתובת לא נכונה מבלי לוודא את הפרטים שלי ומבלי לשאול אם אני מעוניין בכך. נציגת השירות התנצלה והציעה לי ארוחת בוקר זוגית כפיצוי. אגב, במעמד השיחה דיברתי על הנושא גם עם המנהלת שלה. אמרתי לעצמי שכולם עושים טעויות ולכן הסכמתי לקבל את הפיצוי. השובר היה צריך להגיע עד 10 ימים עסקים.
התקשרתי אחרי 15 ימים כי השובר תרם הגיע. הנציגה אמרה שהיא לא רואה תיעוד לכך שדיברתי עם נציגה, ולכן לא היה מתועד דבר על התלונה שלי, על הפיצוי או על השיחת מנהל. אבל היא כן ראתה שנציגה כלשהי החליפה את הכתובת שלי לכתובת הנכונה בתאריך שבו התקשרי. גם הנציגה הזאת התנצלה, ואמרה שהיא דיברה עם מחלקת דיוור ושהפעם השובר הכן נשלח, וכי עד 48 יחזור עליי מנהל צוות אחרי בירור מול הנציגה ואותה הבכירה.
למרות שלפי הצפי הזה היו צריכים לחזור אליי עד אתמול בבוקר, אני עדיין ממתין לשיחה.... אגב, כל השיחות מוקלטות, כך שזה לא חלום רע (למרות שזה נראה כך).
רצף הטעויות הזה כבר לא מצחיק ולא סביר כשרירותי. השאלה, האם אפשר לתבוע אותם ומה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת?
תודה!