כשמורה לא קשוב לילד, מה עושים?

כשמורה לא קשוב לילד, מה עושים?

לילד שלי יש בעיה בהכנת שיעורי בית, ולאחר יום ההורים הוא החליט לקחת אחריות ולהקפיד להכין שיעורים, והכן הוא עשה את השינויי והקפיד להכין שיעורים אך כמו שאנו יודעים יש לפעמים מעידות , הוא שכח להכין עבודה במדעים כי הדף הלך לו לאיבוד. הוא ניגש למורה וביקש דף חדש(נכון עבר זמן אבל ניגש) והמורה אמרה לו שאין לה את הדף ויסתדדר לבד, הוא באמת ניסה אך לא הצליח, ניגש שוב למורה והיא גערה בו. דיברתי איתה והיא הכחישה הכל וטענה שהילד שלי לא בסדר ולא אחראי....
מה עושים עם זה????
אשמח לכל טיפ בנושא
 

mishk1

New member
הקשבה

אמא מודאגת יקרה
אני מזדהה איתך. לא תמיד מקבלים מענה הולם ממורים. במיוחד ממורים שחוקים או מורים מהעולם הישן שמאמינים בסדר עולם אחר שבו התלמיד חייב להוכיח את עצמו ולעבוד עצמאית אול דה ואי.
אני מבינה את המצוקה שלך, אני מאמינה שאת מנחילה לבנך ערכים כמו אחריות וכבוד למבוגר.
הייתי מציעה אולי לגשת לרכזת או למחנכת, ובעתיד לזווג את הילד לידיד או חבר מסודרים יותר. ניתן גם לקנות לו קלסר עם שמרדפים, קלסר עם דמות ציורית אהובה עליו כך שישמור עליו.
בהצלחה וזכרי, העיקר הבריאות. דפי עבודה יבואו וילכו.
שלומות.
 
שעורי בית

הי, איזה יופי כל כך משמח אותי לשקרוא שילד לקח על עצמו משימה ואחריות ועומד במטרות וביעדים. ממש כל הכבוד לו. חשוב לעודד אותו ולהמשיך עם האנרגיות הטובות והעשייה שלו. לגבי המורה, ניסית לפנות אליה? חשוב לומר להם שהוא ממש מנסה משתדל וברוב המקרים מצליח. כדי שימשיך להצליח דרושה עזרת ביהס. האם ביהס שותף לתוכנית ולשינוי של הילד?
 
למעלה