אשה מרציפן
New member
כשנותן השירות נוזף בך. ובגדול.
אתמול קרה לי מקרה שאני לא יודעת איך להגדיר אותו:
במסגרת העבודה אנחנו נוסעים במוניות לא מעט ושולחים אנשים במוניות לאזורים שונים. יש לנו נהגים קבועים שעובדים איתם - אחד להסעות גדולות (10 אנשים וצפונה) ואחד להסעות קטנות, מונית רגילה. במקרים שנדרשות "השלמות" או שהנהג הקבוע שלנו לא זמין, אנחנו מזמינים ספיישלים רגילים בתשלום. אתמול הוצאנו הסעה גדולה ונאמר לי שתידרש השלמה. הנהג הקבוע לא היה זמין אז התקשרתי להזמין ספיישל מתחנה אקראית. אמרתי שאני אזדקק לו בטווח של כ-20 דקות ואמרו לי שאין שום בעיה. איך שסיימתי את השיחה פנתה אלי קולגה ואמרה לי שאין צורך במונית הנוספת כי מסתבר שאחד האנשים הגיע עם רכב ויוכל להסיע איתו אחרים ובקיצור - אין צורך. התקשרתי מייד לתחנת המוניות לבטל את המונית. לפי נתוני השיחות - עברה קצת יותר מדקה מאז ההזמנה (אולי שתיים). המענה שקיבלתי היה "למדתי מזה לקח ויותר אני לא אשלח לך מוניות"
מסתבר שזה לא היה הסוף - לאחר מכן זכיתי לשיחה מנייד לא מוכר, שמי שהיה בצידו השני של הקו פצח בגידופים ובטענות על התנהגות לא נאותה מצידי. כששאלתי עם מי אני מדברת הדובר הזדהה כנהג המונית ששלחו לי, שטען שהוא כבר יצא אלי וכבר נסע מרחק משמעותי ושזה לא יפה להזמין מונית ולבטל ברגע האחרון (אני מזכירה שביטלתי בערך 2 דקות אחרי ההזמנה, וזה כשמראש ציינתי שאני מבקשת את המונית ל-20 דקות לאחר מכן). כל סיום משפט הוא אמר בארסיות "תודה רבה לך!" ו-המשיך עם הגידופים. שאלתי בשביל מה הוא התקשר והוא פשוט המשיך והמשיך לגדף. בסוף אמרתי לו שהוא יודע את הכתובת בה אני נמצאת והוא מוזמן לבוא ולהרביץ לי ואז סיימתי את השיחה כשהוא עדיין מגדף ברקע.
אני מניחה שיכול להיות שלקח למוקדנית זמן להודיע לו שלא יבוא ולכן הוא כבר יצא, אבל אני כאמור מיהרתי לבטל את ההזמנה בפרק זמן שגם אם הוא יצא, אלא אם הוא נסע על 220 קמ"ש עם התעלמות מרמזורים אין מצב שנסע יותר מכמה מטרים. גם אם הייתי מודיעה מאוחר מיותר, אני לא מבינה מה הקטע הזה נתן לו, ואני גם לא מבינה את המוקדנית עם האמירה שלה, זה לא שהמונית הגיעה ולא המתנתי, זה לא שביטלתי אחרי פרק זמן ממושך. נכון שהדלק יקר בימינו אבל - פרופורציות? וזה לא שהיא עושה לי טובה שהיא שולחת לי מונית, להבא באמת לא נפנה אליהם והם יהיו אלו שיפסידו (אנחנו מזמינים לא מעט מוניות כפי שציינתי בהתחלה).
אתמול קרה לי מקרה שאני לא יודעת איך להגדיר אותו:
במסגרת העבודה אנחנו נוסעים במוניות לא מעט ושולחים אנשים במוניות לאזורים שונים. יש לנו נהגים קבועים שעובדים איתם - אחד להסעות גדולות (10 אנשים וצפונה) ואחד להסעות קטנות, מונית רגילה. במקרים שנדרשות "השלמות" או שהנהג הקבוע שלנו לא זמין, אנחנו מזמינים ספיישלים רגילים בתשלום. אתמול הוצאנו הסעה גדולה ונאמר לי שתידרש השלמה. הנהג הקבוע לא היה זמין אז התקשרתי להזמין ספיישל מתחנה אקראית. אמרתי שאני אזדקק לו בטווח של כ-20 דקות ואמרו לי שאין שום בעיה. איך שסיימתי את השיחה פנתה אלי קולגה ואמרה לי שאין צורך במונית הנוספת כי מסתבר שאחד האנשים הגיע עם רכב ויוכל להסיע איתו אחרים ובקיצור - אין צורך. התקשרתי מייד לתחנת המוניות לבטל את המונית. לפי נתוני השיחות - עברה קצת יותר מדקה מאז ההזמנה (אולי שתיים). המענה שקיבלתי היה "למדתי מזה לקח ויותר אני לא אשלח לך מוניות"

מסתבר שזה לא היה הסוף - לאחר מכן זכיתי לשיחה מנייד לא מוכר, שמי שהיה בצידו השני של הקו פצח בגידופים ובטענות על התנהגות לא נאותה מצידי. כששאלתי עם מי אני מדברת הדובר הזדהה כנהג המונית ששלחו לי, שטען שהוא כבר יצא אלי וכבר נסע מרחק משמעותי ושזה לא יפה להזמין מונית ולבטל ברגע האחרון (אני מזכירה שביטלתי בערך 2 דקות אחרי ההזמנה, וזה כשמראש ציינתי שאני מבקשת את המונית ל-20 דקות לאחר מכן). כל סיום משפט הוא אמר בארסיות "תודה רבה לך!" ו-המשיך עם הגידופים. שאלתי בשביל מה הוא התקשר והוא פשוט המשיך והמשיך לגדף. בסוף אמרתי לו שהוא יודע את הכתובת בה אני נמצאת והוא מוזמן לבוא ולהרביץ לי ואז סיימתי את השיחה כשהוא עדיין מגדף ברקע.
אני מניחה שיכול להיות שלקח למוקדנית זמן להודיע לו שלא יבוא ולכן הוא כבר יצא, אבל אני כאמור מיהרתי לבטל את ההזמנה בפרק זמן שגם אם הוא יצא, אלא אם הוא נסע על 220 קמ"ש עם התעלמות מרמזורים אין מצב שנסע יותר מכמה מטרים. גם אם הייתי מודיעה מאוחר מיותר, אני לא מבינה מה הקטע הזה נתן לו, ואני גם לא מבינה את המוקדנית עם האמירה שלה, זה לא שהמונית הגיעה ולא המתנתי, זה לא שביטלתי אחרי פרק זמן ממושך. נכון שהדלק יקר בימינו אבל - פרופורציות? וזה לא שהיא עושה לי טובה שהיא שולחת לי מונית, להבא באמת לא נפנה אליהם והם יהיו אלו שיפסידו (אנחנו מזמינים לא מעט מוניות כפי שציינתי בהתחלה).