כתבה בדה מרקר על מעצבים ישראלים ברשת

Schickimickis

New member
כתבה בדה מרקר על מעצבים ישראלים ברשת

מסוג הדברים שמשגעים אותי... מביאים בעיקר אתרים ישראלים מאד חדשים, או שאפילו לא ממש באויר ואיך לומר זאת שלא ממש מוכרים, מראיינים מוכרים שלא ממש מוכרים עדיין (דרך אגב בוטיקה והום פרו לא נמצאים בכתבה שהם דווקא אתרים ישראלים עם קצת יותר משקל). וגולת הכותרת הכותבת מפנה את הקוראים לאתר Esty.... כן כן כך פעמיים טעות הכתיב במקור. גגגגררררר יש סיבה שאני לא קוראת עיתונים או רואה טלויזיה במדינה הזו.
 

yoola8

New member
אני לא חושבת שיש משהו ישראלי בבוטיקה......

יש משהו שפיספסתי ?
 

לימיצ

New member
בוטיקה לא ישראלי וזה מעליב להשוות אליו את הומ

הומפרו... (מעליב לבוטיקה..למקרה שהיה ספק). על איזה משקל את מדברת?
 

Schickimickis

New member
נדמה לי שיותר משקל מאשר האתרים שהם נתנו

היחיד ששמעתי עליו הוא sense of fashion והבוטיק שמוזכר בסוף שהוסיף אותי בפייסבוק הם בעצמם מודים שהם לא ממש מוכרים בכל מקרה הכוונה היא שלדעתי היה אפשר לתת הרבה יותר בשר בכתבה כי בכל זאת יש מוכרים ישראלים שמוכרים ויש להם תובנות ועדיף להביא אתר שקיים מאשר אחד שרק עולה לאויר אבל כל זה באמת כלום, ולא הייתי כותבת בפורום מילה כל עוד לא הייתי רואה שמפנים לאתר Esty ואולי כל זה בגלל שאני עדיין לא ישנה!
 

לימיצ

New member
הדבר הכי תמוהה בעיני (הייתי SPEACHLESS דקות

ארוכות וזה לא קורה לי הרבה..), זה כמות שגיאות הכתיב בכתבה שעיתון ומגזין מכובד עומד מאחוריה. אסטי זו שגיאת כתיב אחת (שקורית מספר פעמים בכתבה), אבל יש לפני ואחריה וכל הכתבה מעל 10 שגיאות כתיב וטעויות הגהה... כשקראתי את זה הרגשתי כאילו האקר השתלט להם על האתר וכתב כאילו כתבה לרעתם, כאילו נתנו לעולה חדש לכתוב כתבה לקוראים ישראלים.... זה גם די ברור שמישהו שם בכותבים (כותבת?) מאד מקשור לסלפיש הזה שנכון שלדעתי אין להומפרו משקל (לפחות לא בפאן המכירתי), אבל לפחות אנחנו מכירים אותו כאתר שמציג עבודות של ישראלים. בקיצור, אני חושבת שזה בסדר שהיא כותבת של על "אסתי", עדיף ככה. ושגם לא תתקן. איזה בושות.
 
משהו שכדאי לדעת לגבי כתבות אלה

כתבות מהזן הזה הן ברב הגדול של המקרים כתבות יחצנו"ת. זה אומר שאחד או יותר מהגורמים בכתבה הוא זה שפנה לכתב והציע לו לכתוב את זה (לפעמים אפילו עם הניסוח מוכן). לכן אין לצפות לאיזשהי כתבה מקיפה בעניין כי הכתב לרב רק מעביר את המידע והמסר של מי שפנה אליו. לכן יכולים להיות אתרים חדשים או מוכרים טריים ופחות מוכרים שכותבים עליהם כי הם יחצנו את עצמם ולעומתם אתרים ומוכרים הרבה יותר פעילים שלא תשמעו עליהם.
 
למעלה