כתבה בנושא "טרנד" המים בטעמים בדה מרקר...
פורסמה אתמול ב"דה מרקר" (צרכנות- רינה רוזנברג), עוסקת בנושא איתור שווקים חדשים גם בשוק קיים הנימצא בסטגנציה (קיפאון), כמו שוק המים המינרליים עד לפני כשנתיים, ודוגמא טובה לפיתוח קונספט נכון למוצר, בניית תדמית ומיצוב של "משקה בריא" למים המינרליים בטעמים, ולהחדרת מותג מוצלחת של נביעות + (גילוי נאות- הח"מ היה שותף בהכנת הכתבה). קישור לכתבה כתובות אינטרנט נילוות: מוטי קפלן שיווק ותקשורת שיווקית
פורסמה אתמול ב"דה מרקר" (צרכנות- רינה רוזנברג), עוסקת בנושא איתור שווקים חדשים גם בשוק קיים הנימצא בסטגנציה (קיפאון), כמו שוק המים המינרליים עד לפני כשנתיים, ודוגמא טובה לפיתוח קונספט נכון למוצר, בניית תדמית ומיצוב של "משקה בריא" למים המינרליים בטעמים, ולהחדרת מותג מוצלחת של נביעות + (גילוי נאות- הח"מ היה שותף בהכנת הכתבה). קישור לכתבה כתובות אינטרנט נילוות: מוטי קפלן שיווק ותקשורת שיווקית