המטרה של נוהל 6
איננה למסור דיווח לשלטונות כדי שירשמו דו"ח לנהג או שיגישו נגדו כתב אישום לבית משפט ולא שהמדינה תעניש את אותו נהג. המטרה היא שבעזרת הדיווחים הללו, יוכלו קציני הבטיחות בארגונים לדעת מי מהנהגים שעליהם הם אחראיים הם מסוכנים יותר ובדרך של הסברה הם יוכלו למנוע מהם את התאונה הבאה. לעתים גם יש מצב שלא עובד החברה נוהג ברכב אלא בן משפחה ואז אפשר יהיה לשלול מבן המשפחה הזה את האפשרות לנהוג ברכב החברה. פרט לכך מה שכתבת על כך שמעסיק איננו יכול לקחת רכב מעובד חברה - לדעתי לקצין בטיחות יש סמכות לשלול מנהג עליו הוא מופקד את זכות הנהיגה על רכב חברה, אבל אינני בטוח בכך. בכלל רבים מהנהגים שנוהגים על רכבי חברה מתנהגים ברכבם בצורה שונה מאיך שהיו מתנהגים עם רכבם וע"י קיום מנגנון פיקוח שכזה אולי ניתן יהיה לשנות את הנוהג הנפסד הזה.