כתבה ב businessweek על אלעל...
אחד הנושאים הכואבים לישראלים במיזרח הוא המונופול של אלעל בקווים הישירים למיזרח, מיעוט הקווים והמחירים המטורפים. הדעה שמציג כאן אנליסט היא שיקחו עוד כמה שנים עד שחברות גדולות מהמיזרח יחלו לטוס לישראל ועד אז ניראה שחברת חלאת-על תמשיך להתעלל בנו. יתכן שבקרוב תבקש ישראייר מהממשלה לאפשר לה לטוס בקביעות לבנגקוק. "Israel is not yet on the radar of airlines like Thai, Cathay Pacific, and Singapore, since they're still focusing on the rapid expansion in their own region," notes Yuval Zaira...El Al will have a few more years before the major Far Eastern carriers enter the Israeli market. But upstart Israir is already talking about flights to Bangkok, if and when it secures rights to New York.
אחד הנושאים הכואבים לישראלים במיזרח הוא המונופול של אלעל בקווים הישירים למיזרח, מיעוט הקווים והמחירים המטורפים. הדעה שמציג כאן אנליסט היא שיקחו עוד כמה שנים עד שחברות גדולות מהמיזרח יחלו לטוס לישראל ועד אז ניראה שחברת חלאת-על תמשיך להתעלל בנו. יתכן שבקרוב תבקש ישראייר מהממשלה לאפשר לה לטוס בקביעות לבנגקוק. "Israel is not yet on the radar of airlines like Thai, Cathay Pacific, and Singapore, since they're still focusing on the rapid expansion in their own region," notes Yuval Zaira...El Al will have a few more years before the major Far Eastern carriers enter the Israeli market. But upstart Israir is already talking about flights to Bangkok, if and when it secures rights to New York.