כתבה מגלובס על שדרוג כביש מס' 1

האם העיתוי מתאים לדעתכם?

נאמר בכתבה שיש לבחור בדרכים חלופיות להגיע לירושלים ולצאת ממנה בזמן השיפוץ... לא היה עדיף לחכות שקו הרכבת יסתיים קודם? הדרך החלופית היחידה לעיר כיום שאפשר להגיד שהיא מתקרבת להגיונית זה כביש 443, והוא לא יכול לעמוד בקיבולת של חצי כביש מכביש 1 בעיקר בגלל המחסומים.
חיכינו כמה עשרות שנים לשיפוץ הכביש, אפשר לחכות עוד 5, לא?
או אולי בשלב הזה להתחיל בעבודות שלא צריכות להפריע לנסיעה כיום, כמו כריית המנהרה במחלף הראל למשל...
 
לא לחכות. להסתיר את העבודות.

הם בכל מקרה מסבירים שלאורך כל הזמן הולכים להשאר לפחות שני נתיבים פתוחים לכל כיוון.
בכתבה מסבירים שהצפי לעומס הוא רק בגלל שישראלים מאטים כשהם רואים עבודות 300 מטר מהכביש.

פשוט לבנות גדר שתסתיר את העבודות מהנהגים.

אני תוהה מה האינטרס של מאן דהוא במע"צ שפרסם עכשיו שתהיה בעיה בעוד שנה וחצי, בלי שברור שתהיה בכלל בעיה.
 

bangy1

New member
מכינים תירוצים מראש

עדיין לא נבחר זוכה במכרז,
ומע"צ מפחדת שהפקקים יהיו קשים,
לכן הם מכינים תירוצים מראש,

לדעתי בתכנון נכון ויעיל הפקקים יהיו מינימליים.
 

oschlick

New member
מה גם שלממשלה יש גרעון גדול שהיא מתכננת

לסגור אותו עם העלאות מיסים. אפשר לסגור אותו עם הקפאת התכנית להרחיב את כביש 1 לכמה שנים
 
למעלה